Jojojo

Er begyndt at tisse på mine hænder

Recommended Posts

Patrioten
For 18 timer siden, snoozz skrev:

Jeg har flere venner som har været i udlandet i mange år, men nu nu ønsker at komme hjemn, bare fordi de er blevet gamle.

Skal de lige trygge Inger i hånden først ?  Vil sgu ikke opfordre dem til at tisse på hænderne....!

MEn smøre dem helt ind i tyndskid !

Men de skal jo lige på Integratioensydelse først, og lave en danskeprøve, og snakke med Inger Støjberg personligt, kæft hvor er det latterligt.

Uha uha da, hvis det er så slemt at give hånd skulle piveskiderne måske overveje at blive i udlandet !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 12 timer siden, Anklageren skrev:

Alle andre ved, at håndtryks-loven kun er lavet for at ramme muslimer :)

Uha uha, ja det er sku noget af en dødsdom må man sige - Gud fader på lokum !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 4 timer siden, Anklageren skrev:

Efter min mening har man en slavesjæl, hvis man føler et behov for, at staten skal styre borgerne ned i små detaljer

Den skjulte længsel efter barndommens uselvstændighed (hvor far styrede).

qMbf93O.jpg

Ja ingen tvivl om at mange viser tydelige tegn på at de har manglet en fader der kunne opdrage og sætte grænser !

Der er masser af indskrænkninger af din personlige frihed allerede !

Du skal betale skat, du skal betale for at køre med bussen, du må ikke gå nøgen rundt, du må ikke overvåge udenfor din matrikel, du må ikke pisse på gaden og du skal give hånd hvis du vil have dansk pas !

Alle disse ting burde være en selvfølge for de fleste, men da der findes mennesker udenfor pædagogisk rækkevidde må man desværre lovgive derom !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Ja ingen tvivl om at mange viser tydelige tegn på at de har manglet en fader der kunne opdrage og sætte grænser !

Der er masser af indskrænkninger af din personlige frihed allerede !

Du skal betale skat, du skal betale for at køre med bussen, du må ikke gå nøgen rundt, du må ikke overvåge udenfor din matrikel, du må ikke pisse på gaden og du skal give hånd hvis du vil have dansk pas !

Alle disse ting burde være en selvfølge for de fleste, men da der findes mennesker udenfor pædagogisk rækkevidde må man desværre lovgive derom !

Det er et tyndt forsvar for forbuds-staten.

Jeg voksede op i et fattigt hjem. Mine forældre havde begge syv års skolegang, og ingen af dem fik en uddannelse.

Jeg har været alenefar, fra min datter var fem år gammel, og nu har hun en universitets uddannelse og er ansat i en lederstilling. Hun er heller ikke straffet for noget. Det stod ikke skrevet kortene, at jeg skulle bryde den sociale arvs onde cirkel, men du skal ikke tro, at jeg har pacet min datter frem, for jeg ville elske hende lige så meget, hvis hun havde været kassedame uden uddannelse.

Jeg nævner det, fordi du skriver om, at "mange viser tydelige tegn på, at de har manglet en fader der kunne opdrage og sætte grænser" - i modsætning til den frihed, som jeg har forsvaret - regner jeg med - men jeg har altså god grund til at være tilfreds med min opdragelse.

Min datter kunne jo være endt som en fattig og bitter taber uden uddannelse i alt-højre bevægelsen - ligesom Trumps vælgere.

Vi bør gøre noget for at hjælpe de mange fattige bitre mennesker, men det er en anden historie.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

At tisse på sine hænder lyder nu i første omgang som en pervers handling, men jeg har fået at vide fra en frisør som havde problemer med sin hud på hænderne, hun ( Vaskede ) sine hænder i hendes eget tis, og det klarede hendes hudproblem.

Så helt skørt er det nu ikke.

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 minut siden, Jens01 skrev:

At tisse på sine hænder lyder nu i første omgang som en pervers handling, men jeg har fået at vide fra en frisør som havde problemer med sin hud på hænderne, hun ( Vaskede ) sine hænder i hendes eget tis, og det klarede hendes hudproblem.

Så helt skørt er det nu ikke.

Hej

Det gjorde man i gamle dage

Man kan købe carbamidcreme på apoteket og ved Matas.

Det virksomme stof i carbamidcreme er karbamid eller urea - og det er hovedbestanddelen i urin.

- så det er ikke så sært.

Jeg ved tilfældigvis også, at i gamle dage vaskede man den nyklippede uld i urin.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
On 18/1/2019 at 13:29, Jojojo skrev:

Og vel at forstå uden at vaske dem bagefter.

Alt efter at det er blevet nødvendigt at give alle Danskere hånd når man er udlænding i det offentlige rum.

Kan godt være at Inger mener at sådan gør man bare, men jeg har sku ikke lyst at trykke alle hånd, men kan jo ikke vide om de er ligesom mig 👅

Hehe, god humor, gamle ven. Jeg ville nok gøre noget lignende, hvis en kvinde ville trykke mig i hånden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 timer siden, Anklageren skrev:

Det virksomme stof i carbamidcreme er karbamid eller urea - og det er hovedbestanddelen i urin.

Jeg ved tilfældigvis også, at i gamle dage vaskede man den nyklippede uld i urin.

For 8 timer siden, Anklageren skrev:

Og er det  ikke sådan at nogen gravide kvinder drikker morgen tis. Barnet har gavn af tarm bakterier, og idag kan sunde a og raske mænd blive tarm (indhold) donor.

Og når man kommer til skade på lange turer ude in naturen bruger man også  tis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 9 timer siden, Anklageren skrev:

Det er et tyndt forsvar for forbuds-staten.

Jeg voksede op i et fattigt hjem. Mine forældre havde begge syv års skolegang, og ingen af dem fik en uddannelse.

Jeg har været alenefar, fra min datter var fem år gammel, og nu har hun en universitets uddannelse og er ansat i en lederstilling. Hun er heller ikke straffet for noget. Det stod ikke skrevet kortene, at jeg skulle bryde den sociale arvs onde cirkel, men du skal ikke tro, at jeg har pacet min datter frem, for jeg ville elske hende lige så meget, hvis hun havde været kassedame uden uddannelse.

Jeg nævner det, fordi du skriver om, at "mange viser tydelige tegn på, at de har manglet en fader der kunne opdrage og sætte grænser" - i modsætning til den frihed, som jeg har forsvaret - regner jeg med - men jeg har altså god grund til at være tilfreds med min opdragelse.

Min datter kunne jo være endt som en fattig og bitter taber uden uddannelse i alt-højre bevægelsen - ligesom Trumps vælgere.

Vi bør gøre noget for at hjælpe de mange fattige bitre mennesker, men det er en anden historie.

Den manglende faderrolle lagde du selv op til !

Flere ting i dit indlæg springer i øjnene.

Først og fremmest din forkvaklede holdning til hvad der er negativ social arv !

At være fattig uden videregående uddannelse er absolut ikke synonym med sociale tabere idet rigtig mange klarer sig fint på det grundlag og kan sågar opfostre velfungerende og belæste børn !

At påstå du har brudt den sociale arvs onde cirkel på den baggrund viser tydeligt hvilken afsporet opfattelse du har af fattige uden uddannelse !

Jeg vil omvendt påstå at du er medskyldig i at din datter nu slæber rundt på en negativ social arv som skilsmissebarn hvilket i min verden er værre end din egen sociale arv.

Du trækker heldigvis lidt i land igen da du jo vil elske hende ligeså højt hvis hun var kassedame !

Den manglende faderrolle var helt og holdent møntet på den generation af selvcentrerede og egoistiske unge der ikke kender til grænser og skyder al skyld på staten når de møder modstand.

Kort sagt generationen af curlingbørn der er blevet overforkælet og overbeskyttet af forældre som undskyldning for at de ikke kunne holde sammen og tvinger deres afkom til at pendle mellem div. pap familier for at være sammen med mor og far !

Der er flere måde at anskue verden på og flere måder at anskue negativ social arv på og din entydige fokusering på penge og uddannelse som det ultimative succeskriterie viser tydeligt hvor lidt kendskab du har til verden omkring dig.

I den verden du ikke kender til arbejder faderen ex. som truckfører og moderen som kassedame og deres halvvoksne børn går med aviser og passer børn, men det er en kernefamilie med et stærkt sammenhold og hvem ved om ikke knægten måske får sig en håndværkeruddannelse når han nu er så ferm med sine hænder og tøsen elsker at sætte hår så hun bliver måske damefrisør !

Det er familier som denne du betegner som tabere i en alt højre el. Trump kontekst, men jeg kan betro dig at de betegnes som vindere med flere længder af rigtig mange mennesker i både Danmark og USA !

Dette er samtidig svaret på hvorfor vi grundlæggende er uenige i langt det meste !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Den manglende faderrolle lagde du selv op til !

Flere ting i dit indlæg springer i øjnene.

Først og fremmest din forkvaklede holdning til hvad der er negativ social arv !

At være fattig uden videregående uddannelse er absolut ikke synonym med sociale tabere idet rigtig mange klarer sig fint på det grundlag og kan sågar opfostre velfungerende og belæste børn !

At påstå du har brudt den sociale arvs onde cirkel på den baggrund viser tydeligt hvilken afsporet opfattelse du har af fattige uden uddannelse !

Jeg vil omvendt påstå at du er medskyldig i at din datter nu slæber rundt på en negativ social arv som skilsmissebarn hvilket i min verden er værre end din egen sociale arv.

Du trækker heldigvis lidt i land igen da du jo vil elske hende ligeså højt hvis hun var kassedame !

Den manglende faderrolle var helt og holdent møntet på den generation af selvcentrerede og egoistiske unge der ikke kender til grænser og skyder al skyld på staten når de møder modstand.

Kort sagt generationen af curlingbørn der er blevet overforkælet og overbeskyttet af forældre som undskyldning for at de ikke kunne holde sammen og tvinger deres afkom til at pendle mellem div. pap familier for at være sammen med mor og far !

Der er flere måde at anskue verden på og flere måder at anskue negativ social arv på og din entydige fokusering på penge og uddannelse som det ultimative succeskriterie viser tydeligt hvor lidt kendskab du har til verden omkring dig.

I den verden du ikke kender til arbejder faderen ex. som truckfører og moderen som kassedame og deres halvvoksne børn går med aviser og passer børn, men det er en kernefamilie med et stærkt sammenhold og hvem ved om ikke knægten måske får sig en håndværkeruddannelse når han nu er så ferm med sine hænder og tøsen elsker at sætte hår så hun bliver måske damefrisør !

Det er familier som denne du betegner som tabere i en alt højre el. Trump kontekst, men jeg kan betro dig at de betegnes som vindere med flere længder af rigtig mange mennesker i både Danmark og USA !

Dette er samtidig svaret på hvorfor vi grundlæggende er uenige i langt det meste !

Jeg troede ikke, at man måtte lyve om de andre debatdeltageres liv på dindebat

Min kone døde, da hun var 31 år gammel, og sådan gik det til, at jeg blev enlig far som enkemand.

Desuden har jeg slet ikke brugt ordene "sociale tabere" i den her tråd.

Trumps kernevælgere er tabere. fordi de ikke har råd til en ordentlig sygeforsikring, og de kan ikke få råd til at betale for deres børns uddannelse. Det er jo dyrt at gå på college (omkring 50.000 $ om året).

Der er blevet 3 millioner flere amerikanere uden sygeforsikring under Trump - og det er ikke et tegn på, at de er vindere.

Redigeret af Anklageren
Jeg har tilføjet de to sidste afsnit

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind