Jojojo

Er begyndt at tisse på mine hænder

Recommended Posts

Patrioten
For 2 minutter siden, Zorglup skrev:

Vi er da ikke tvunget til at give hånd. Og at 'nye' danskere stifter bekendtskab med dette, kan ikke bringe mit pis i kog. ;)
Det er sandsynligvis den eneste gang, de vil blive 'tvunget' til det. Så kan de jo efterfølgende afgøre, om det er en skik de vil praktisere.

Helt enig og paradoksalt nok er håndtryk mere udbredt i mellemøstlige lande end de er herhjemme !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Du lyder mere og mere udansk i mine ører !

Det er også en personlig frihed at pisse på sine hænder, ræbe og møje sig offentligt, men visse ting gør man bare ikke fordi det hører med til at udvise hensyn og respekt for sine medmennesker - undtaget mennesker der mangler disse hensyn fordi de er decideret dårligt opdraget i hjem der ikke stillede krav til sit yngel !

Det er meget længe siden, det har været dansk at have et slavesind, hvor folket er tvunget til at gå i takt på statens befaling.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, Zorglup skrev:

Vi er da ikke tvunget til at give hånd. Og at 'nye' danskere stifter bekendtskab med dette, kan ikke bringe mit pis i kog. ;)
Det er sandsynligvis den eneste gang, de vil blive 'tvunget' til det. Så kan de jo efterfølgende afgøre, om det er en skik de vil praktisere.

Den her gang er det muslimerne, men det er i stil med, at jeg tit har debatteret med nogen som påstår, at der kommer en dag, hvor tilhængere af de Radikale bliver stillet for en folkedomstol, fordi de er landsforrædere.

De sammenligner nutiden med 2. verdenskrig - og dem er der ret mange af i den danske debat.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 1 time siden, Anklageren skrev:

Den her gang er det muslimerne, men det er i stil med, at jeg tit har debatteret med nogen som påstår, at der kommer en dag, hvor tilhængere af de Radikale bliver stillet for en folkedomstol, fordi de er landsforrædere.

De sammenligner nutiden med 2. verdenskrig - og dem er der ret mange af i den danske debat.

Øh ??
Hvor pokker kom det fra ? Der er vel andre end muslimer, der søger statsborgerskab ?
Men ellers en fed sølvpapirhat du har lavet der. ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz
Skrevet (redigeret)

Jeg har flere venner som har været i udlandet i mange år, men nu nu ønsker at komme hjemn, bare fordi de er blevet gamle.

Skal de lige trygge Inger i hånden først ?  Vil sgu ikke opfordre dem til at tisse på hænderne....!

MEn smøre dem helt ind i tyndskid !

Men de skal jo lige på Integratioensydelse først, og lave en danskeprøve, og snakke med Inger Støjberg personligt, kæft hvor er det latterligt.

Redigeret af snoozz
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg staver da ikke perfekt dansk, men ingen truer mig på om jeg er statsborger eller ej, heller ikke engang hvis jeg gør noget kriminelt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 6 timer siden, Zorglup skrev:

Øh ??
Hvor pokker kom det fra ? Der er vel andre end muslimer, der søger statsborgerskab ?
Men ellers en fed sølvpapirhat du har lavet der. ;)

Alle andre ved, at håndtryks-loven kun er lavet for at ramme muslimer :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 13 timer siden, Anklageren skrev:

Det er meget længe siden, det har været dansk at have et slavesind, hvor folket er tvunget til at gå i takt på statens befaling.

Fandme godt nok en forkvaklet indstilling at sammenligne et håndtryk med slaveri !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 7 timer siden, Patrioten skrev:

Fandme godt nok en forkvaklet indstilling at sammenligne et håndtryk med slaveri !

Efter min mening har man en slavesjæl, hvis man føler et behov for, at staten skal styre borgerne ned i små detaljer

Den skjulte længsel efter barndommens uselvstændighed (hvor far styrede).

qMbf93O.jpg

Redigeret af Anklageren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 16 timer siden, snoozz skrev:

Jeg staver da ikke perfekt dansk, men ingen truer mig på om jeg er statsborger eller ej, heller ikke engang hvis jeg gør noget kriminelt.

Og sådan burde det være for alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind