Jojojo

Er begyndt at tisse på mine hænder

Recommended Posts

snoozz

Ja tror ikke helt Inger Støjberg har gennemtænkt, at hendes tvugne "give hånd" medfører at en masse børn kommer til at lugte af tis, udover deres eget altså ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 10 timer siden, snoozz skrev:

Ja tror ikke helt Inger Støjberg har gennemtænkt, at hendes tvugne "give hånd" medfører at en masse børn kommer til at lugte af tis, udover deres eget altså ;)

Jeg tror ikke at noget som helst er gennemtænkt fra hendes side, de hele er ren provokationer i håbet om et rendyrket hvid samfund. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

At give hinanden håndslag på det ene eller andet er en form for bekræftelse og absolut ikke specielt dansk så tag lige en slapper - det er kun et skide håndtryk !

Er der nogen der føler sig krænkede ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 1 time siden, Patrioten skrev:

At give hinanden håndslag på det ene eller andet er en form for bekræftelse og absolut ikke specielt dansk så tag lige en slapper - det er kun et skide håndtryk !

Er der nogen der føler sig krænkede ???

Det er ikke dansk at give håndryk til alle og enhver.

Vil du fortælle om de sidste tre, du har givet håndtryk til?

Trump vil f.eks. ikke (siden du nu nævner udlandet).

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg giver altid hånd. Pisse gammeldags, men sårn' er jeg. Yngre og børn får nogle gansta'-håndtegn, så lidt hip, er jeg trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 3 timer siden, Anklageren skrev:

Det er ikke dansk at give håndryk til alle og enhver.

Vil du fortælle om de sidste tre, du har givet håndtryk til?

Trump vil f.eks. ikke (siden du nu nævner udlandet).

Det er absolut almindeligt verden over at hilse på hinanden med håndtryk og jeg trykker folk i hånden flere gange dagligt på de pladser hvor jeg fører opsyn !

De sidste tre var en virksomhedsleder, en murer der skulle sættes igang og en vognmand med varer og det var allesammen igår eft.middag. Forud havde jeg nok givet hånd til 10 mere i læbet af dagen !

Trump giver absolut også hånd, men ikke til alle og det synes jeg er uhøfligt !

donald_trumproed.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Zorglup skrev:

Jeg giver altid hånd. Pisse gammeldags, men sårn' er jeg. Yngre og børn får nogle gansta'-håndtegn, så lidt hip, er jeg trods alt.

Ditto her 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 minut siden, Patrioten skrev:

Ditto her 🙂

Jeg tror bare ikke på dig.

Hvor mange muslimer har du trykket i hånden det sidste år?

(Jeg havde nær skrevet negre, som jeg plejer, men det ved jeg ikke, om man må her).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
Lige nu, Anklageren skrev:

Jeg tror bare ikke på dig.

Hvor mange muslimer har du trykket i hånden det sidste år?

(Jeg havde nær skrevet negre, som jeg plejer, men det ved jeg ikke, om man må her).

Jeg er ret ligeglad med om du tror mig, men det indikerer at du ikke selv giver hånd !

Jeg er opdraget til at give hånd til alle jeg henvender mig til el. omvendt og det er beklageligt at unge ikke bruger denne gestus noget mere !

Jeg har givet hånd til to muslimer i den forgangne uge og den ene var var en GLS chauffør i torsdags der kommer jævnligt og den anden er faktisk ansat i en nabovirksomhed, men er dog ikke helt sikker på han er muslim !

Nu er muslimer jo ikke ensbetydende med negre, men jeg tror ikke betegnelsen giver problemer herinde !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 14 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg er ret ligeglad med om du tror mig, men det indikerer at du ikke selv giver hånd !

Jeg giver somme tider hånd til nogen - og det sker - når jeg har lyst til at give hånd.

Jeg synes ikke om et samfund, som er styret af tvang, fordi jeg sætter pris på min frihed.

Er det tydeligt nok?

Hvis du kan finde et sted i dansk litteratur, som er skrevet i gamle dage - hvor der står - at man har pligt til at give hånd, så kan vi snakke om, at det er en dansk værdi - men det gør der ikke.

Derimod står der en masse om den personlige frihed.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind