Rekruttering

Hændelse i Føtex vækker opsigt på Christiansborg

Recommended Posts

Rudi W
On 18/1/2019 at 14:38, Rekruttering skrev:

Men helt overordnet, så er det sgu da helt klart kunden der overreagerer med hans "Islams reklame" pis... Prøv at placere dig i pigens sko, hvis din hjernekapacitet kan holde til sådan noget, og tænk hvordan det måtte have følt, at en VOKSEN mand ikke gider at kommunikere med dig, blot fordi du har hovedbeklædning. 
Sådan fremmedhad skal sgu pakkes væk.

Man lærer noget, hver gang man kigger ind på denne debatside. Hvordan var det nu med at "forholde sig til bolden, ikke manden" her? Var den tilbagelænede arrogancebøf hr. Sneum ikke påfaldende stille? Det til trods for, at han skrev det næste indlæg... 🤭  Vorherre bevares !

• Synes godt om 2
  • Wow 1
  • Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rekruttering
For 1 time siden, Jojojo skrev:

Min har været ganske godt i sygehuset. En af de mange forresten.😋😋

Fuldkommen enig! 

Det er intet mindre, end en omgang fis, som Sren har valgt at skrive. 

Det er aldeles betydningsløst, hvorledes en læge er beklædt, så længe hun (eller han) kan udføre deres arbejde korrekt.

Når det så er sagt, så tror jeg, at vi alle er i stand til at komme på ting, som lægerne kan gøre, der er langt mere upassende end hovedebeklædning. Så jov Sren, der findes mange ting, der er langt mere upassende, end et muslimsk hovedtørklæde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rekruttering
For 7 minutter siden, Rudi W skrev:

Man lærer noget, hver gang man kigger ind på denne debatside. Hvordan var det nu med at "forholde sig til bolden, ikke manden" her? Var den tilbagelænede arrogancebøf hr. Sneum ikke påfaldende stille? Det til trods for, at han skrev det næste indlæg... 🤭  Vorherre bevares !

Jamen du har så ret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sren
For 4 timer siden, Rekruttering skrev:

Fuldkommen enig! 

Det er intet mindre, end en omgang fis, som Sren har valgt at skrive. 

Det er aldeles betydningsløst, hvorledes en læge er beklædt, så længe hun (eller han) kan udføre deres arbejde korrekt.

Når det så er sagt, så tror jeg, at vi alle er i stand til at komme på ting, som lægerne kan gøre, der er langt mere upassende end hovedebeklædning. Så jov Sren, der findes mange ting, der er langt mere upassende, end et muslimsk hovedtørklæde. 

Så dit svar er: Du er lige glad med, hvordan din læge går klædt, og der er mange ting, der er mere upassende end et muslimsk hovedtørklæde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Bare lægen kan tale dansk- eller i al fald et sprig man kan forstå. Så er "ikke-vestlige læger" faktisk midst lige så gode som danske, hvis ikke bedre.

Skulle da en gang have lavet en prøve af min rygmarvsvæske, som er med en rimelig "ond" kanyle. Det blev faktisk gjort næsten smertefrit, og af en ikke "vestlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 11 timer siden, Rudi W skrev:

Hvis det som du skriver her er "bolden", så må du kalde mig Mads :D

Du er ihvertfald ikke moderator :)

• Elsker 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72
For 15 timer siden, Debatsvinet skrev:

Præcis sådan en som dig jeg skriver om i de sidste linier 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Har skjult OT indlæg. 

Hold jer til emnet. 
Der skal ikke debatteres om debattører, eller forumregler i tråden her. 

Det er meget simpelt. Føler man at man bliver forfulgt, eller føler man at indlæg eller debattører ikke følger reglerne, så anmeld dem. Er man utilfreds med moderationen, så skal I kontakte stedets admin.
@Debat Høvding

Lad os finde tilbage til trådens emne igen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rekruttering
For 11 timer siden, Sren skrev:

Så dit svar er: Du er lige glad med, hvordan din læge går klædt, og der er mange ting, der er mere upassende end et muslimsk hovedtørklæde. 

Lige præcis.

Hvad ville du mene var mere upassende.

1) En kvindlig læge med muslimsk hovedtørklæde?

eller

2) En kvindlig læge, som umiddelbart viser lidt for meget af hendes brystområde?
(Dette er sket for mig, derfor jeg tager det med som et eksempel på, så mange andre ting, der er langt mere upassende end et hovedtørklæde) 

Jeg tror godt, at vi alle sammen kan blive enige om, at det er nummer 2, der er mere upassende i et professionelt arbejdsområde. 

Jeg klagede nu ikke, men alligevel, så er det ikke helt passende at knappe så langt ned for trøjen (skjorten).😉

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind