Rekruttering

Hændelse i Føtex vækker opsigt på Christiansborg

Recommended Posts

Sren
For 26 minutter siden, Anklageren skrev:

Man kan bare lade være med at tillægge tørklædet værdi, hvis man ikke har lyst til det.

Det er noget man frivilligt vælger at gøre. 

Det samme kunne man sige om hagekorset.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 5 minutter siden, Sren skrev:

Det samme kunne man sige om hagekorset.

- og Dannebrog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg kunne for "sjov skyld" god tænke mig at iføre mig et sådant tørklædem og så ellers bare  gøre som jeg plejer, fx gå indtil købmanden.

Og så købe:

1 Øl

2. Bacon

3, Fars til firkadeller af svin.

- og så se om folk så underligt på mig, og hvis det gør, er det så fordi jeg køber ind til frikadeller som "muslim" eller bare fordi jeg har lyst til at have noget på hovedet, eller noget helt andet gg?

Bacon er et grundstof, og det har det altid været !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)

Arabere og jøder er det samme folk.

Jeg har ganske vist mødt en del, som synes det er noget helt andet, når en muslim skærer forhuden af en lille dreng, end det er, når en jøde skærer forhuden af en lille dreng - eller på at en jøde skærer halsen over på en ko - og når en muslim skærer halsen over på en ko - mens hjertet stadig slår - eller når jøder og muslimer ikke vil spise en kotelet, fordi svinet er et urent dyr.

Hvis de ikke var så fyldt med fordomme, så kunne de let se, at det er den samme kultur - for det er der ikke andre folkeslag, som gør.

Jøder og arabere stammer også det samme sted fra, og de taler et semitisk sprog. Genteknologi viser også, at de er det samme folk.

Det helt forkert at sammenligne forfølgelsen af muslimer med jødeforfølgelser, når de er det samme folk.

Det giver ikke mening at sammenligne nogen med sig selv.

Redigeret af Anklageren
Stavefejl
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej netop det er fint at købe en lemonade af lile IDA, eller en burger af Katrine på 16 år.

Og en pizza af XXX person,,,, eller hvad?

Spiser Pia K pizza en gang imellem?

Jeg kan dog godt se at det har taget overhånd da enhver lille flække i DK har sit eget pizzaria, og næsten ingen "klassiske grill-barer"

Men er det ikke NETOP sådan LAts Løkke vil have det . Liberalt, frie markedskræfter osv...?

God der snart er valg vi kan få stoppet dem der "sundhedsreform" som skal give endnu flere skattelettelser til de rige !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sren
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Anklageren skrev:

- og Dannebrog.

Nej, ikke helt. Det, som jeg skriver om tørklædet, gælder ikke på samme måde for Dannebrog. Det giver langt bedre mening at sammenligne tørklædet med et hagekors end Dannebrog.

Redigeret af Sren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

For  mig er Dannebrog IKKE at:

- Give mest til dem der allerede er rigest

- forfordele nogen i sundhedsvæsenet uanset hvor godt eller skid det ellers er (det vender jeg lige tilbage til )

- at du aitomatisk må lever som em bums hele livet hvis du ikke lige kom på universitetet (med rige forældre der bakker op)

Tilbage til punkt 2 har jeg et meget godt eksempel.

Jeg lå på AVA (akut visitatioensafsnit). Vist der man er når de lige skal finde ud af hvor man skal hen videre.

Og jeg er bare en helt alm mand på 32 år og med barn osv. Ved siden af mig lå en direktørtype på 55 å. g ved ikke helt om det re ordrer ovenfra eller hvad, men konrketer forskelle var:

Jeg lå¨nærmest døren. Hans blev tømt intant, mim blev når den var overfuld eller jeg fik bare en mere.

JEg kunne ikke lige se hvor jeg kunne lade min mobil så det gjorde de ude ved skanken. Han fik en forlængerledning ind.

MHT til  besøgstider, kunne hans komme på alle tider af døgnet altså også når jeg forsøgte at sove, men kom mine uden for åbningstider fik de at vide henjhhold jer til vores åbningtider.

Heldigvis var jeg frisk nok til at at mødres i bidende frost med min familie på P-pladsen.

Vorherre bevarres.... !

Heldigvis var jeg frisk nok t

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 6 timer siden, Sren skrev:

Nej, ikke helt. Det, som jeg skriver om tørklædet, gælder ikke på samme måde for Dannebrog. Det giver langt bedre mening at sammenligne tørklædet med et hagekors end Dannebrog.

Jeg forstår godt, at du angriber de danske nynazister, for islamofober er meget forskellige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 18 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg ville ikke havde det godt med en dommer i hijab, men en dommer - som tror - at jorden er flad, ville være værre

- omtrent på linje med en dommer i burka eller niqab - så jeg vil ikke sige, at bare dommeren ikke bærer muslimske symboler, så er den hellige grav velforvaret :)

SM_illustrasjon_IdaWangen_sak2_627.jpg

Hvordan ville du have det med en dommer, som går klædt sådan her - nu hvor vi alligevel er i gang med at forestille os dommere, som går klædt i noget - som dommere aldrig bærer i den virkelige verden?

Du får en kasse bajere, hvis du kan finde en dommer i burka et eller andet sted i verden.

Kvindelige dommere i den islamiske verden er ikke tilladt, da kvinder er underlagt manden!

Herhjemme er frygten gået på, at kriminelle skulle møde en kvindelig dommer i Retten iført islamisk hovedtildækninger eller ligefrem Burka! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sren
For 4 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg forstår godt, at du angriber de danske nynazister, for islamofober er meget forskellige.

Hvorfor lader du, som om du er interesseret i at debattere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind