Patrioten

Brexit afgørelse

Recommended Posts

Patrioten
For 10 timer siden, Anklageren skrev:

UKIP fik jo ingen valgt ind i det britiske parlament, og derfor er der slet ingen EU modstanderpartier, så hvordan skulle det dog gå til?

Du har bare slet ikke forstået det.

Lige over min ven !

Du drager DF og en deal ind i billedet selv om jeg mindst 10 gange har forklaret at jeg ikke håber der kommer en deal - capice !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ab1959
For 23 timer siden, modpol skrev:

Det er vist lidt af en overdrivelse, men det er da rigtigt at Danmark ikke har samme vægt som Tyskland og Frankrig hvilket også kun er rimeligt.

De forskellige landes indflydelse har været til debat i EU før.

https://www.rferl.org/a/Southeastern_Europeans_Less_Intelligent_Than_Scandinavians_/1732639.html

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 10 timer siden, Anklageren skrev:

Nu var det jo de danske regler, vi havde haft i hundrede år, som også kom til at gælde i andre lande, så du virker helt oversart.

Kom nu ind i kampen - det er sku da underordnet hvilket land reglerne tilgodeser når reglerne er idiotiske !

En krum agurk er sku da lige så sund og smager lige så godt som en lige og hvad bliver det næste, at der ikke må være rynker på en chili frugt eller øjne på kartoflerne !

Sidste linie som du ikke forstår afspejler min mening om hvilken rolle EU oprindeligt var tiltænkt at skulle spille !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 18/1/2019 at 23:04, Patrioten skrev:

Hvilken deal ? Jeg taler om no deal !

Ved no deal, så har Tullemand sagt at han ikke vil anbefale en ny folkeafstemning i DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 19/1/2019 at 09:49, Patrioten skrev:

Kom nu ind i kampen - det er sku da underordnet hvilket land reglerne tilgodeser når reglerne er idiotiske !

En krum agurk er sku da lige så sund og smager lige så godt som en lige og hvad bliver det næste, at der ikke må være rynker på en chili frugt eller øjne på kartoflerne !

Sidste linie som du ikke forstår afspejler min mening om hvilken rolle EU oprindeligt var tiltænkt at skulle spille !

Det er en lille pris at betaler for EU's goder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, modpol skrev:

Det er en lille pris at betaler for EU's goder.

Ja hvis man mener at rollen som lille tysk/fransk styret koloni er en lille pris at betale - så ja !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, modpol skrev:

Ved no deal, så har Tullemand sagt at han ikke vil anbefale en ny folkeafstemning i DK.

Hvad har Tullemand med brexit at gøre ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 21/1/2019 at 11:25, Patrioten skrev:

Ja hvis man mener at rollen som lille tysk/fransk styret koloni er en lille pris at betale - så ja !

Du og jeg definer ikke lille tysk/fransk styret koloni ens :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 21/1/2019 at 11:27, Patrioten skrev:

Hvad har Tullemand med brexit at gøre ?

Det som jeg omtaler, han ser på resultatet af brexit for overvejelserne om et muligt danxit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 minutter siden, modpol skrev:

Det som jeg omtaler, han ser på resultatet af brexit for overvejelserne om et muligt danxit.

Nu handler tråden jo om brexit og ikke Danexit og iøvrigt kan Tulle jo ikke selv bestemme !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind