Nationalisten

Man lever i sus og dus når man er varetægtsfængslet

Recommended Posts

Nationalisten
For 1 minut siden, Anklageren skrev:

Jeg har bare svært ved at forestille mig, at det bliver sjovt at dø i et evt. kommende højreekstremt samfund.

Hvordan vil du kringle den?

Er der nogle samfund hvor det er sjovt at dø i? Hvorfor mener du at det er sjovere at dø i et socialdemokratisk samfund end i et samfund hvor Paludan har magten? 

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 11 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg har bare svært ved at forestille mig, at det bliver sjovt at dø i et evt. kommende højreekstremt samfund.

Hvordan vil du kringle den?

både høje og venstre ekstremistiske samfund dræber i stor stil og er fuldstændig uacceptable.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 21 minutter siden, Nationalisten skrev:

Er der nogle samfund hvor det er sjovt at dø i? Hvorfor mener du at det er sjovere at dø i et socialdemokratisk samfund end i et samfund hvor Paludan har magten? 

Jeg synes bare det er underligt, at du sammenligner døende med raske mennesker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nationalisten
For 19 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg synes bare det er underligt, at du sammenligner døende med raske mennesker.

Du skriver 

¨¨Jeg har bare svært ved at forestille mig, at det bliver sjovt at dø i et evt. kommende højreekstremt samfund.¨¨

Jeg svarede så på den kommentar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 1 minut siden, Nationalisten skrev:

Du skriver 

¨¨Jeg har bare svært ved at forestille mig, at det bliver sjovt at dø i et evt. kommende højreekstremt samfund.¨¨

Jeg svarede så på den kommentar. 

Det var ironi, fordi du sammenligner unge raske forbrydere med gamle døende mennesker, som får tørret røv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
1 time siden, Nationalisten skrev:

Er det værre end at få tøret røv af en somalier imens man får dårlig vakuumpakkert mad, samtidig med at man kun kan få et bad om ugen? 

Hvad er der nu gal med Somalier, jeg mødte en under mit sygehus ophold, hun var venligt og sagligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 minutter siden, Jojojo skrev:

Hvad er der nu gal med Somalier, jeg mødte en under mit sygehus ophold, hun var venligt og sagligt.

Der er det galt er de ikke passer ind i en nationalistisk (og racistisk) ideologi.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, modpol skrev:

Der er det galt er de ikke passer ind i en nationalistisk (og racistisk) ideologi.

Alle som ikke passer ind i vores samfund skal behandles hård, eller straffes hård hvis de fortjener dette.

Når det er sagt, skal alle som opfører sig pænt og behandles på lige fod med andre, det kan være vanskeligt når man ikke er vandt til at omgå andre end Danskere, men vi forventer selv samme behandling i udlandet, selvom en del Danskere ikke opfører sig pænt i udlandet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, Jojojo skrev:

Alle som ikke passer ind i vores samfund skal behandles hård, eller straffes hård hvis de fortjener dette.

Når det er sagt, skal alle som opfører sig pænt og behandles på lige fod med andre, det kan være vanskeligt når man ikke er vandt til at omgå andre end Danskere, men vi forventer selv samme behandling i udlandet, selvom en del Danskere ikke opfører sig pænt i udlandet

Sig det til Nationalisten, ikke mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 minutter siden, modpol skrev:

Sig det til Nationalisten, ikke mig :)

Nationalisten suger det ikke rigtigt til sig, han er mere fokuserede på det negative 😟

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind