Leonidas

Stram Kurs vil afholde demonstration med afbrænding af koran

Recommended Posts

Tormentor
For 32 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg har aldrig været særlig vild med jurister.

Alene det, at Paludan har valgt at studere jura, synes jeg siger meget om ham.

Han laver de her pressestunts, fordi han er karrierepolitiker, og det er forkert, at politiet møder op til hans pressestunts, fordi der er for få politibetjente, og de skulle hellere bruge tiden på at opklare hjemmerøverier og den slags.

Paludan er altså en stor egoist, som er mere interesseret i sine egne personlige interesser end i et bedre samfund, fordi han lægger beslag på politiet. 

Politiet: Vi kommer ikke

De 243 betjente som der nu bruges på grænsekontrol (ud over hvad der var af grænsekontrol førhen i tiden) - forsømmer også andre politiopgaver (som tidligere blev foretaget) - og det vil Paludan gøre værre.

Jeg tror ikke Rasmus Paludan kommer i Folketinget, fordi han ikke kan samle stillere nok til at blive opstillingsberettiget.

Fiasko 

Klaus Riskær Pedersen har indsamlet 11.261 vælgererklæringer på to måneder, men Stram Kurs har kun indsamlet 2.958 vælgererklæringer på et år. Der kræves 20.109 vælgererklæringer for at opstille til det næste folketingsvalg, og de forældes efter halvandet år.

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer

Det går i sneglefart, og det er den egentlige grund til, at han vil brænde koraner af. 

Mon ikke han med tiden vil nå op på at samle lige så mange - eller nærmere få - stillere som det hedengangne Danskernes Parti?

Besynderlig så mange radikale kloner man mener der er behov for, især set i lyset hvor få der tåbelig nok til at stemme den vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 24 minutter siden, Tormentor skrev:

Besynderlig så mange radikale kloner man mener der er behov for, især set i lyset hvor få der tåbelig nok til at stemme den vej.

Det virker ret uforståeligt, fordi Thomas Sneum er den eneste Radikale her.

- og selv de Radikale har flere tusinde gange så mange tilhængere, som Stram Kurs har :D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 55 minutter siden, Anklageren skrev:

Det virker ret uforståeligt, fordi Thomas Sneum er den eneste Radikale her.

- og selv de Radikale har flere tusinde gange så mange tilhængere, som Stram Kurs har :D

Det går ellers strygende med Darwin prisen, nu med lyd,  uddeles i de kredse.

https://www.youtube.com/watch?v=obtHNQIRaEk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 1 time siden, Tormentor skrev:

Det går ellers strygende med Darwin prisen, nu med lyd,  uddeles i de kredse.

https://www.youtube.com/watch?v=obtHNQIRaEk

Vi Socialdemokrater fik næsten en million stemmer ved sidste valg - og Stram Kurs har kun kunnet indsamle 2.958 vælgererklæringer. 

Fakta - som jeg også ville forsøge at afspore - hvis jeg var dig 😏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 2 minutter siden, Anklageren skrev:

Vi Socialdemokrater fik næsten en million stemmer ved sidste valg - og Stram Kurs har kun kunnet indsamle 2.958 vælgererklæringer. 

Fakta - som jeg også ville forsøge at afspore - hvis jeg var dig 😏

Men ikke regeringsmagten, så hvad vil du egentlig med det nederlag.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 20 minutter siden, Tormentor skrev:

Men ikke regeringsmagten, så hvad vil du egentlig med det nederlag.

I sidste uge bestemte vi sammen med Dansk Folkeparti, at regeringen ikke må sælge Radius, som regeringen eller gerne vil sælge aktierne i. Nu har Finansministeriet derfor meddelt Ørsted, at der ikke længere er opbakning til salg af Radius.

Der er derimod ikke udsigt til, at Stram Kurs nogen sinde vil komme til at bestemme noget 🙂

Nye Borgerlige samlede ellers vælgererklæringer nok til at opstille på få måneder, men nu ser det alligevel ikke ud til at de kommer i Folketinget - så Stram Kurs virker helt uden chancer

I november var Nye Borgerlige ellers over spærregrænsen i meningsmålingerne, men så kyssede Pernille Vermund en anden end sin kæreste for åben skærm, og en berygtet indvandrer blev folketingskandidat for Nye Borgerlige.

Nu ser det løb også ud til at være kørt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 22 timer siden, ThomasSneum skrev:

Han er sgu et fjols uden lige.

Han er højtbegavet og argumenterer rigtigt dygtigt. Jeg skyder på at hans IQ ligger over 110.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 5 minutter siden, Leonidas skrev:

Han er højtbegavet og argumenterer rigtigt dygtigt. Jeg skyder på at hans IQ ligger over 110.

Så er det da underligt, at han ikke kan klare sig som politiker :D

Man bliver ikke valgt ind nogen steder ved at afbrænde koranen.

Ved kommunalvalget fik Stram Kurs 0,0% af stemmerne i København - fordi man skulle længere ud i decimalerne for at registrere de 164 stemmer.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Tyvagtige kvindemenneske! Bekræfter slet ikke mine fordomme om muslimer ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Nu gider ikke engang indvandrerne møde op til demonstrationerne, og derfor går Paludan over til at afbrænde koranen

Her ses en demonstration, som Stram Kurs afholdt i Hedehusene.

Demonstration-700x372.jpg

Selve demonstrationen er mændene i midten af billedet uden gule veste

http://navisen.dk/blog/stram-kurs-paa-besoeg-i-hedehusene-beboerne-blev-vaek/

Der er ingen tvivl om at Stram kurs havde håbet på, at danskerne ville møde op til demonstrationerne i ghettoerne, men det har der ingen interesse været for i befolkningen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind