Læs vores privatlivspolitikPrivatlivspolitik Administrér samtykke
Jump to content
Velkommen til Jubii Debat
Henning2690

hvad er bedst at binde med?

Hvad er bedst at binde med når slavefyren skal bindes  

9 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind sign in / Opret bruger for at deltage i afstemningen.

Recommended Posts

Henning2690

Jeg holder selv meget af at blive holdt som fange godt bundet, men vil gerne høre om andre der har erfaring for hvad der er bedst at binde med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Vici

Gaffa er ret hurtigt og effektivt.. 

klatrereb er også en mulighed samt de låse som følger med et temmelig ubrydelige.. dvs. det gør det muligt at lave div. Løkker osv. på forhånd også montere låsene... 

...hmm det blev vist hurtigt til kvik fixet for fast binding 🤣

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peter56

det bedste er i min optik at håndled og ankler bindes MEGET stramt sammen med reb, og jeg lægges nøgen på jorden eller gulvet med en gagg i munden og en sort stof pose over hovedet og får besked på jeg selv skal slide mig fri, og ligger i mørke uden tidsfornemmelse og ikke kan be om hjælp da munden er lukket og de sammenbundne ankler og håndled skærer sig ind i min krop alt imens jeg kæmper for at komme fri

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Dem her😂 

C0F9B783-5FFB-4F3E-9E17-F2F664631915.jpeg

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peter56
Skrevet (redigeret)
On 18.12.2019 at 10:33, peter56 skrev:

det bedste er i min optik at håndled og ankler bindes MEGET stramt sammen med reb, og jeg lægges nøgen på jorden eller gulvet med en gagg i munden og en sort stof pose over hovedet og får besked på jeg selv skal slide mig fri, og ligger i mørke uden tidsfornemmelse og ikke kan be om hjælp da munden er lukket og de sammenbundne ankler og håndled skærer sig ind i min krop alt imens jeg kæmper for at komme fri

Jeg blev 2 juledag bundet som skrevet ovenfor, og fik 2 døgn til at slippe fri - jeg fik morgen og aften den sorte sæk jeg havde over hovedet væk fra min mund og blev så madet og fik noget at drikke, og da jeg havde nydt mine 2 daglige måltider fik jeg igen sækken ned over munden, og kæmpede for at komme fri.

Jeg kom ikke fri, og min kæreste sagde så at min gave var at jeg skulle holdes som fange lukket inde i et hundebur, med håndled og ankler bundet sammen, og så lagde hun en ble på mig og  en sort sæk over hovedet, hvor der var en lynlås ved min mund og til sidst blev mit hoved presset ud gennem en lem der var i buret og låst fast så hovedet sad fastspændt udenfor buret.

Flere gange om dagen blev lynlåsen åbnet og jeg blev madet med flydende kost og mælk som en lille baby, og en gang om dagen blev min ble skiftet.

Jeg sad fanget i hundeburet til om aftenen den 1. januar hvor jeg kom ud af buret og blev sendt i bad så jeg den 2. januar kunne komme på arbejde og nyde min frihed.

Det var en jul og et nytår jeg ikke glemmer, og selv om det var hårdt og surt jeg ikke fik slidt mig fri af de stramme reb, så var det en oplevelse af være fanget i et bur og opleve hvordan det er at være sammenkrøllet i et lille bur, og vide der er ingen mulighed for flugt, og jeg hørte flere kom og besøgte os hvor jeg stolt blev vist frem som burfangen af min kæreste der sagde "han har selv ønsket det", så hav ikke ondt af ham.

Jeg har siden nytår ønsket at blive bundet igen så jeg kan lære at slippe fri, men det er endnu ikke lykkedes mig at komme fri uden hjælp, og hver gang har jeg måtte lide nederlaget og be om at komme fri.

Redigeret af peter56
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
peter56
Skrevet (redigeret)
On 31.10.2019 at 14:26, Vici skrev:

Gaffa er ret hurtigt og effektivt.. 

klatrereb er også en mulighed samt de låse som følger med et temmelig ubrydelige.. dvs. det gør det muligt at lave div. Løkker osv. på forhånd også montere låsene... 

...hmm det blev vist hurtigt til kvik fixet for fast binding 🤣

Lyder fedt med klatrereb og de låse der er med, kan man slippe fri af rebet når det er fastgjort med spænderne, eller kan du love at når man er bundet med klatrebebet og låsene, at så er det spild af tid at forsøge at komme fri. HVor mange meter klatrereb anbefaler du at købe og hvor er det klogt at købe klatrereb i en god kvalitet?

Og ja tak gaffa er en "gudeting" der er rigtig til mange ting, også når munden skal lukkes på en skrige piveunge, eller når en skal fastspændes hurtigt.

Redigeret af peter56
kom til at trykke gem for tidligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind

• Opret ny...