Jojojo

Viser gerne nye billeder

Recommended Posts

Jojojo

En af de sjove ting med at poste de her billeder er at jeg gennemgår mange billeder, og jeg fandt denne her som jeg har lidt sjovt historie med.

Jeg vandrede en par hundred meter ned ad en sti in de Pindus bjergene in Northern Grækenland langs med grænsen til hvad nu er Nord Makedonien, fruen tog en lille lur i bilen og jeg vidste godt at området er kendt for den største bestand brune bjørn in Europa.

Når man kender lidt til bjørn, så er der en ting man aldrig vil være i nærheden af, og det er en hun bjørn med små ungerne, og det er netop hvad jeg fandt på den sti, en frisk fodspor af en hun bjørn med en aftryk af et små bjørn indeni.

Hårene rejste sig på hele kroppen og jeg havde en par minutter tilbage til bilen i en skov, og det forekom mig som et meget langt tur tilbage, jeg vækkede fruen og vi kørte andet sted hen.  😓

GDX_9959.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

På og omkring Lee street in New York lever ca. 70.000 ortodokse jøder, de er faktisk af de venlige af slagsen, og de fleste har ikke noget imod at blive fotograferede, dog skal man lige få øje kontakt med dem før man trykker på knappen.

De er ultra modern og gammeldags samtidigt

Her Donath wine shop  på Lee street381212061_Wineshopantaget.thumb.jpg.a10373f779ba3761d4c58c760754f95c.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Gammel bro in Grækenland, og så tænker man, er det et Romersk bro

383.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg får det næsten lidt varmere når jeg kigger på billedet, foråret kommer forhåbentlig snart

GDX_7544.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Metropolian New York

Han skulle bare fotograferes

Metropolitan.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Sikke mange flotte fotos. tak for deling. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Forladt hus i Jylland85090633_20130311_DueklubMde11-03-13_2455_edited-2.thumb.jpg.ecb9b8626d1d98f1297daecb14308621.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Toget fra Bangkok station til Kanchanabury i retning af ende station retning Japan langs med de Burmese grænse, også kendt for crossing over the brige over the river Quai.

Tankevækkende er at hvert jernbane sveller har kostet et menneskeliv, så mange døde der i junglen og varmen

Mest er det jungle, små byer med hustag meter fra togskinner som kan ses i baggrunden, alle vinduer åbent, det er varmt men specielt støjende, toget kører ikke stærkt, og alligevel hænger togfører uafbrudt i tude hornet.

Toget var godt fyldt op med de lokale inklusive nogen af deres dyr, på alle de mange stops kommer der gade sælger med mad og drinks langs, rigtigt hyggeligt og langt, turen, som kostede hele 16 kr, varede lidt over 5 timer.

Der findes (ud over os) ingen andre turister i toget, et skønt tur og tilbage næste dag

Jeg vil prøve at poste lidt flere billeder 

The Long Journey.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Et togstation er bare en stop i nærheden af en par hus eller små byer

GDX_3762.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Eller here, og der er Monker over de hele, de har deres egne afdeling i hvert tog

GDX_3898.jpg

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind