Jojojo

Viser gerne nye billeder

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Hvor har du dog været vidt omkring i verden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 8 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvor har du dog været vidt omkring i verden.

Det har jeg, dog mangler jeg de to A.s Afrika og Australien, men jeg tror ikke de kommer på listen, de har bare ikke min interesse. jeg er glad for at nogen følger med, det motiverer og det er sådan fotografier lever livet bedst.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Guldager i nærheden af Esbjerg

Der var pludseligt et fantastisk sky formation og lys, og den kunne jeg lige forevige siddende i bilen, den var nemt. Jeg lejede lidt med billedet og inspirerede af en bestemt person, så kunne jeg svagt se 1736510288_Gedehovetiskyerne.thumb.jpg.336ceafe469856d670c590b602e55db7.jpget billede af vores gamle mytiske guder i toppen af skyet.

Det blev så dette billede, godt hjulpet af photoshop

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Constance Rumænien.

Med lidt held og meget klart vejr kan man se kystlinjen af Ukraine, Sevastopol, men ikke her 

Jeg kan godt lide meget enkelte motiver, og her var det et oplagt motiv, jeg havde godt tid og vejret var fantastisk, der er lidt støj i toppen af billedet, men det er nu bevist, det kan når vejret er så klart godt blive lidt kedeligt, derforGDX_0167.thumb.jpg.a7b7573c7ccb47d7fd8826adec7838b0.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Godt nok er det kold, men der sker også mange smukke ting ude i naturen i dette her årstid.

Det er ikke rigtigt macro fotografie, men jeg brugte et macro lens

Foto Marbæk plantage Esbjerg

Winter pastel_edited-1-copy.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Fra sidste år 

Nogen gange fanger men noget når man leder efter andre motiver, guldsmed er often lidt vanskeligt at komme i nærheden af, men imens jeg ventede meget stille på en sommerfugl, landede denne her lige ved siden af mig.

Macro sundag_02 06 13_4356_edited-1.jpg

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Macro med den store linse, 105 + 2.0 extender

først da jeg kom hjem fandt jeg monsteret, jeg prøvede at fotografere en andet småt dyr lige foran blomstret som ses i baggrunden og trykkede for hurtigt af, dog med succes.

Dybden med macro fotografi er kun få millimeter så man skal være præcist og hurtigt samtidigt, i den her tilfælde heldigt

GDX_8855.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Easter parade New York 2016

Det er ikke en parade i den traditionelle forstand, mere en parade hvor individuelle personer eller grupper udstiller sig selv. Mange artister fra teater verden deltager og i høj grad en parade for gay personer. I dette her tilfælde hvor manden ser særdeles lækkert ud må man vel nok sige, jeg var overbevist om at det var en hun, til jeg blev gjort opmærksom på et lille detalje på hans hals.

Alle deltagere, og der er rigtigt mange paraderer uorganiserede rundt og elsker at blive fotograferet i højt humør og smukt varm vejr

New York Nr 4 af 4.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Poconos mountain town in Pennsylvania.

Ortodoks Jews (tror jeg) in traditional tøj og modern mobil tlf., a Chinees couple relaxing

contrasts.thumb.jpg.bbe41003e7037d9836096d88f55f3e28.jpg 

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Solsort varmer sig i Solen

Djursland sommer 2014

ND - solsort solbad 10 p.jpg

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind