Jojojo

Viser gerne nye billeder

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Det er nogle flotte billeder. Jeg kan især godt lide det med træet og tågen i baggrunden. Det er jo næsten hele farvespektret man kan se på himlen: Blå, turkis, hvid, gul, orange, rød.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Det er nogle flotte billeder. Jeg kan især godt lide det med træet og tågen i baggrunden. Det er jo næsten hele farvespektret man kan se på himlen: Blå, turkis, hvid, gul, orange, rød.

Takker Torsten, skam at træet er væk siden sidste storm.

Oksbøl hede.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Det smukke Fyn på syd siden.1355302158_MD1-Kopi.thumb.jpg.47e4c94154f5fe879cbb64ea6da42548.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg var i gang at kigge igennem min gamle havne billeder fra Esbjerg havn før der for alvor kom gang i vindmøllen industrien

Fra øst side lige for solnedgang

New color.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Når vejr er som det er elsker jeg at sidde bag computer skærmet og arbejder på billeder, og også de gamle.

Denne her er fra sommeren 2016 taget i Blåvand på et smukt sommerdag, 3 svirre fluer i deres spise kammer

ND - arbejdsplads 9 p.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

En af dagens billeder.

Vi elsker at kampere hvert år mindst en nat i Arentsee, lidt forbi Hamburg på vej syd. Smukt og venligt, godt og billigt mad, men får en nogle med til porten som giver adgang til den store sø, og der er altid lidt underholdning til de små og voksne.

Her en vandski show

_GDX0284.jpg

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Viby på Fyn i regnvejr

MP 2.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Manden er født in French Guinea, forældre Creole og Fransk og bosat is syd Frankrig. Jeg kan ikke huske byen, men der var stort Jazz og Blues festival in 2009

Han kunne godt lide at posere lidt, noget som er sjældent, jeg er dårligt til Fransk, så det blev til nogen gebrokken samtaler, men et smukt fyr var han. Et eller andet sted har jeg også hans kone, som var ligeså smukt at fotografere 

Spanien 2012 1057.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

På øst kysten af Bulgarien ikke ret langt fra Burgos, og på vej til Grækenland, ligger denne strand, her var det tidligt om morgen og der var lidt uvejr på vej, som gjorde billedet meget egnede til monochrome.

Waiting.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind