Convex Earth

Komikken breder sig?

Recommended Posts

deliciouscookie
For 3 minutter siden, Anklageren skrev:

Det er ligegyldig snak, fordi Grønland ikke er en koloni 😏

Hvis du kom herop, så ville du få mange tæsk. Grønlænderne er ikke specielt fredelige.

Endnu en grund til at Danmark skulle melde sig ud af rigsfællesskabet, det er rent røveri at Grønland og Færøerne er på konstant overførselsindkomst fra Danmark.

Og nej Danmark kan juster i vores bloktilskud som man vil, såfremt man kan tælle til 90. Grønland har hjemmesyre og er ikke selvstændige, men kan ved lov blive det hvis de ønsker det, og det har de ikke ønsket indtil nu.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 5 minutter siden, Tormentor skrev:

K

Kald det hvad du vil, der skal ydes for at nydes.

Jeg kommer aldrig til at sætte fod på den spækæder ø, så pust du dig bare ned.

Det er da dig, der virker krigsliderlig, når du gøre Grønland til en koloni 🙂

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tormentor
For 1 minut siden, Anklageren skrev:

Det er da dig, der virker krigsliderlig, når du gøre Grønland til en koloni 🙂

😴

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 9 minutter siden, deliciouscookie skrev:

Endnu en grund til at Danmark skulle melde sig ud af rigsfællesskabet, det er rent røveri at Grønland og Færøerne er på konstant overførselsindkomst fra Danmark.

Og nej Danmark kan juster i vores bloktilskud som man vil, såfremt man kan tælle til 90. Grønland har hjemmesyre og er ikke selvstændige, men kan ved lov blive det hvis de ønsker det, og det har de ikke ønsket indtil nu.

Ingen af landene har bedt om at Danmark skulle gøre dem til en del af riget.

Du virker naiv

Det er forkert at tro, at danmark som det eneste land i verden skulle kunne oprette kolonier.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Anklageren skrev:

Ingen af landene har bedt om at Danmark skulle gøre dem til en del af riget.

Du virker naiv

Det er forkert at tro, at danmark som det eneste land i verden skulle kunne oprette kolonier.

Fakta er at begge dele er en del af Danmark, at vi ved selvstyre loven af 2009 har givet mulighed for selvstændighed, betyder ikke at der pt. er selvstændighed.

De Danske love definere hvad selvstyre kan styre selv, og hvis Grønland er utilfreds så kan de til enhver tid erklære at de vil være selvstændig og midste bloktilskuddet. Indtil da, er de fortsat en del af det Danske rige og en koloni hvis du ønsker at udtrykke det sådan.

Det er dansk ret, dansk politi, dansk militær, dansk sygehusvæsen og dansk uddannelsesinstitutioner.

Hvad er det du forstår ved selvstændig og koloni?

Jeg ønsker ikke at holde på de to nasse kolonier, så jeg ser heller fodsålerne end snablen nede i kassen - så jeg støtter enhver der ønsker selvstændighed og opløsning af rigsfællesskabet, jo før jo bedre.

Redigeret af deliciouscookie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
On 11/1/2019 at 11:42, Tormentor skrev:

Lindholm er en åndssvag ide.

Der ligger øde bygder på Grønland, det er på tide de yder for deres bloktilskud. De har nasset velfærd lige så længe jeg kan huske,siger de nej, så skal alle grønlændere her hjem, de skal ikke kunne benytte noget sundhedstilbud, og de kan selv holde deres borgere fængslet, eller give dem uddannelse.

Der kan de rende frit, da de højst kan skade hinanden, der spares ressourcer til personale, først hvis de sender en mail at de vil hjem, så henter bevæbnet militær dem.

Så skal der nok komme gang i hjemsendelserne.

Jeg tror at bare det man foreslog Grønland og begyndte indretningen til det, så ville de kriminelle udviste automatisk rejse ud af landet igen som også er meningen de skal gøre! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
On ‎11‎-‎01‎-‎2019 at 11:00, Convex Earth skrev:

Det vil sige at Grønland er et selvstændigt land? :D

På mange måder er Grønland selvstændigt, dog kan de ikke forhindre at snart halvdelen af øen smelter pga. miljø svineriet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind