Convex Earth

NASA foto?

Recommended Posts

DenBruneMunk

Så er det mere et spørgsmål om de mange andre millioner af fotos du kan se , som intet har med den mand at gøre du taler om.

Andreas Mogensen har ikke fotoshoppet sine billeder, og han har ikke noget med NASA at gøre.

andreas_mogensen_dk_forside_0.jpg?itok=y

Med din selektive hukommelse og begrænset viden, så kan du jo kun lytte til dem du mener understøtter din fantasi verden, og der lever du jo godt. Desværre for dig, så har du ikke særlig god opbakning, og det er helt normalt for folk med sådan en psykose at virkeligheden ikke er en verden man lever i og ønsker at leve i en fantasi med Snevide og de syv små dværge :) Måske er supermand også tilstede? Det kan kun du besvare men spændende.

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth

Her kan I se NASA fake billeder gennem årene, som er lavet med CGI/Photoshop:

NASA fake.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 6 timer siden, Convex Earth skrev:

Nej, det er ikke et billede som NASA har taget – det er kun et Photoshop billede!

Jeg havde selvfølgelig håbet på, at RJ folket ville mene at det er et NASA foto af jorden-he-he!

Alle og enhver kan lave et fake billede af jorden, og dette både kan og gør NASA også med samtlige jordbilleder.

De bliver alle lavet med CGI/Photoshop.

RJ folket bliver snydt så vandet driver.

Der findes ingen ægte billeder af jorden fra rummet.

Robert Simmon fra NASA indrømmer det selv:

Flat Earth - NASA Graphic Designer Admits All Images about Space Are Fake Photoshopped CGIs.

Ak-ja – verden vil snydes!?

Dine oplæg er falske, fordi du viser billeder, som NASA aldrig har påstået, er fotos taget fra rummet.

187_1003705_americas_dxm.png

Her er et billede af jorden, som NASA i det virkelige liv har påstået, er taget fra rummet.

https://www.nasa.gov/image-feature/nasa-captures-epic-earth-image

Skulle vi ikke kommentere dette billede i stedet for at kommentere dine tegneseriebilleder?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 3 minutter siden, Anklageren skrev:

Dine oplæg er falske, fordi du viser billeder, som NASA aldrig har påstået, er fotos taget fra rummet.

Her er et billede af jorden, som NASA i det virkelige liv har påstået, er taget fra rummet.

Skulle vi ikke kommentere dette billede i stedet for at kommentere dine tegneseriebilleder?

2015 billedet i hans indlæg.
Det er spildte kræfter. Han er konverteret fuldstændigt til fladhjerne. Et fænomen der udelukkende ses ved fladjordsteoretikere.

18700083_1835254496519009_8095013955554483059_n.jpg

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 52 minutter siden, Anklageren skrev:

Dette kan vi da godt prøve! :D

"NASA Blue Marble 100% Debunked"

Jeg tror du mener NASA`s Blue Matble!

"The Blue Marble is a fraud and in this video I expose it to be as such beyond a shadow of a doubt. It's so simple and easy that anyone can do exactly what I did in the video with the help of your phone or computer to go to timeanddate.com and prove that the daylight map does not match the Blue Marble's representation."

Alt tyder på at NASA´s blå jord er 100% fake!

Nu ved jeg ikke hvor godt du kan engelsk, men det bevises her i videoen at det er svindel!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Lige nu, Convex Earth skrev:

Dette kan vi da godt prøve! :D

"NASA Blue Marble 100% Debunked"

Jeg tror du mener NASA`s Blue Matble!

"The Blue Marble is a fraud and in this video I expose it to be as such beyond a shadow of a doubt. It's so simple and easy that anyone can do exactly what I did in the video with the help of your phone or computer to go to timeanddate.com and prove that the daylight map does not match the Blue Marble's representation."

Alt tyder på at NASA´s blå jord er 100% fake!

Nu ved jeg ikke hvor godt du kan engelsk, men det bevises her i videoen at det er svindel!

Det er dig, der laver svindel, for du linker til en tvivlsom video, der er lavet af en konspirationstilhænger.

Det er ikke et bevis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 2 minutter siden, Anklageren skrev:

Det er dig, der laver svindel, for du linker til en tvivlsom video, der er lavet af en konspirationstilhænger.

Det er ikke et bevis.

Jo da, jeg mener at det er et klart bevis! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)
For 12 minutter siden, Convex Earth skrev:

Kom og vis os et rigtigt fotografi af den flade jord. Fra oven og et fra siden ;)

18700083_1835254496519009_8095013955554483059_n.jpg

Redigeret af Zorglup
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 15 minutter siden, Convex Earth skrev:

Du mener din verden og tro er ægte men lyt, du tror på fantasifulde historier, og du har ingen konkrete beviser præsenteret, og igen, youtube er ikke videnskab, der er masser af fjolser som præsenterer alt muligt lort, som ikke nødvendigvis er sandt eller bare tilnærmer sig ægthedsværdi, så prøv at få fakta på plads, din tro flytter ikke bjerge her.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)
For 9 timer siden, Convex Earth skrev:

Her kan I se NASA fake billeder gennem årene, som er lavet med CGI/Photoshop:

NASA fake.jpg

Spørgsmål.

Jeg kørte til nordkap i sømmeren, og tilbage.

Altså, fra Jylland.

Brugte jeg mere diesel på vej op, eller på vej ned.

Nu skriver du jorden er flad.

Tænk før du svarer.

Redigeret af Jojojo
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind