Patrioten

Hvad er op og ned ?

Recommended Posts

Zorglup
For 7 minutter siden, ThomasSneum skrev:

??

Hvor påstår jeg at du hetzer muslimer? 

Jeg troede fandme det var til mig !
Undskyld.
Men kun for det. Jeg mener stadig alt det med de 35 milliarder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 4 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg troede fandme det var til mig !
Undskyld.
Men kun for det. Jeg mener stadig alt det med de 35 milliarder.

No problem hombre.. <_<

Og jeg omvendt! 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)

Til påstanden om at etniske danskere er ren underskud.
''For danskere er det generelle billede,  at vi som børn og ældre er en udgift for velfærdssamfundet. 
I gennemsnit koster et barn det offentlige 160.000 kr. om året. De penge går især til vuggestuer, børnehaver, skoler og børnecheck. Når børn bliver unge forbruger de fortsat flere ydelser, end de betaler – fx til uddannelse, sundhed og overførselsindkomster – og først som 24-årige skabes der en balance.
Efterhånden, som vi bliver ældre, øges overskuddet på den enkelte. Det når sit maksimum i midten af 40’erne på ca. 190.000 kr. om året. Herefter daler det efterhånden, som flere bliver syge og forlader arbejdsmarkedet. I alderen 76 år er vi igen finanspolitisk neutrale, hvorefter vi igen koster det offentlige penge.''
https://www.rockwoolfonden.dk/app/uploads/2016/10/NB_Okt_2016_Indvandring-og-integrationFinal_WEB.pdf

Redigeret af Zorglup
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 4 timer siden, dewey skrev:

Og det i alle Vesteuropæiske lande, de Østeuropæiske lande tog hurtigt ved lære af Vesteuropas dårlige erfaringer.

Hvordan gjorde de dog det???

Indvandrerne søger ikke mod dårligt fungerende lande, som ikke engang kan holde på deres egne indbyggere.

Danmark fik flest indvandrere fra Rumænien og Polen i 2017, og Ungarn er storslem.

Du kan vel godt forstå, at når østeuropæerne hellere vil bo i Vesteuropa, så gælder det også flygtninge.

I Ungarn har regeringen vedtaget en lov der tvinger befolkningen til at tage overarbejde, som de først bliver betalt for op til tre år efter.

Det er selvfølgelig ikke et land, som nogen søger til.

22520437-protest-against-the-new-labour.

Ungarns arbejdere demonstrerer imod slavelov

https://www.bt.dk/udland/tusinder-af-ungarere-demonstrerer-mod-upopulaer-arbejdslov

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 24 minutter siden, Anklageren skrev:

Læs lidt om Visegrad-landene, så ved du hvordan, de gjorde DET og hvorfor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, ThomasSneum skrev:

Desværre ved du ikke hvad du taler om. Internationale Forpligtelser er kvoteflygtninge og alle andre som får flygtningestatus herhjemme. Og de eksisterer i den grad. 
Det vi ikke gør, er at lave statistik på om folk er muslimer eller ej. Så det kan du ikke dokumenterer på nogen som helt måde. DST skelner dog på vestlige og ikke-vestlige - men det har intet med muslimer, eller ikke-muslimer at gøre. I den ikke-vestlige finder du over halvdelen af landende er ikke muslimske. Og dertil skal du også fratrække alle de flygtninge, fra evt. muslimske lande, som ikke er muslimer. Så du kommer ret langt ned i antal. Du bør i det hele taget fraholde dig at hetze muslimer på den måde som du gør. Specielt når det er så udokumenteret. 

Jeg ved præcis hvad jeg taler om !

Vi står udenfor flygtningeaftalen med vores forbehold så vi har ingen forpligtelser på dette område så længe de ankommer via nabolandene !

At vi har en unionsliderlig skvatrøv som statsminister der alligevel tager kvoteflygtninge er en helt anden sag !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, Anklageren skrev:

Indvandrerne søger ikke mod dårligt fungerende lande, som ikke engang kan holde på deres egne indbyggere.

Danmark fik flest indvandrere fra Rumænien og Polen i 2017, og Ungarn er storslem.

Du kan vel godt forstå, at når østeuropæerne hellere vil bo i Vesteuropa, så gælder det også flygtninge.

I Ungarn har regeringen vedtaget en lov der tvinger befolkningen til at tage overarbejde, som de først bliver betalt for op til tre år efter.

Det er selvfølgelig ikke et land, som nogen søger til.

22520437-protest-against-the-new-labour.

Ungarns arbejdere demonstrerer imod slavelov

https://www.bt.dk/udland/tusinder-af-ungarere-demonstrerer-mod-upopulaer-arbejdslov

Jeg tror det er gamle oplysninger du har !

https://www.dr.dk/nyheder/penge/polakker-smutter-fra-virksomhed-de-rejser-hjem-og-vi-kan-intet-goere

Iøvrigt er “slaveloven” blot en timeudvidelse fra 250 til 400 timer som skal afspadseres, ferie afvikles eller lønnes indenfor 3 år.

Demonstrationerne blæses uforholdsmæssigt højt op i vestlige medier hvilket jo ikke er overraskende, men hvis ungarerne fik lyst til at komme til Danmark skal de være velkommen da de hurtigt tilpasser sig i modsætning til ex. muslimer !

https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/ungarske-flygtninge-blev-hurtigt-en-del-af-det-danske-samfund

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 7 timer siden, Anklageren skrev:

Alt er relativt.

De fleste lande har større problemer end Sverige har.

Jeg formoder ikke det er indvandringsproblemerne du hentyder til for så er du i den grad misinformeret !

Iøvrigt måles alting ikke i penge selvom jeg mistænker det er din indgangsvinkel !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 6 timer siden, dewey skrev:

Og det i alle Vesteuropæiske lande, de Østeuropæiske lande tog hurtigt ved lære af Vesteuropas dårlige erfaringer.

Ja det er et alvorligt tilfælde af den frygtede globalistiske massepsykose der har ramt venstreorienterede og kulturradikale i hele Vesteuropa !

Heldigvis er alle andre immune !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind