threadstarter

Har lige mødt 2 dejlige kvinder. Vil gerne undgå problemer.

Recommended Posts

modpol
For 5 minutter siden, snoozz skrev:

Haha ja ens pik styrer, så fuck penge GG

Kan dog ikke helt lade være med at tænke på hvordan mit liv havde "set ud" hvis jeg havde valgt rigmandstøsen og ikke kontanthjælpsdatteren, bedre i sengen eller ej ;)

PS jeg har knaldet begge 2, så det er ikke bare et gæt på hvem der er bedst i sengen ;)

Man kan da sige det er lidt mere retfærdig at kontanthjælpsdatteren er bedst i sengen, tænk hvis rigmandstøsen have alle fordelende :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja det har du helt ret i GG. Rig og lortt i sengen eller fattig men god i sengen. HVorfor kan man ikke bare få begge dele ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle
On 13/1/2019 at 16:28, threadstarter skrev:

Nu skal jeg sige jer noget...

Jeg oprettet dette indlæg så jeg kunne udtrykke, uden censur, nogle af de tanker jeg havde så jeg kunne få hjælp til at træffe den beslutning der bedst kunne ramme det jeg har brug for i mit liv. Det ville jeg gerne opnå ved at finde en balance hvor jeg kunne spare alle for smerte så vidt muligt. Nogle af løsningerne syntes jeg var bedre end andre men jeg sætter pris på de fleste svar jeg fik. Med det sagt er der nogle af jer der er simpelthen nødt til at tage jer sammen og hold op med at være så fordømmende.

Selvom jeg er uenig:
Du har godt nok ret til din mening hvis du synes at man skal tage et valg med det samme efter at have mødt en potentielle partner.
Du har godt nok ret til din mening hvis du synes at det er forkert af mig at kneppe en hvis hun ikke er den eneste.

Men:
Du har ikke ret til at kalde mig for en "vat," ikke "mand nok," "umoralsk," "egoistisk," og hvad der ellers blev sagt. Mine moraler er ikke de samme som dine og jeg tvivler på at der er nogle helgener herind.
Du har ikke ret til at antage hvad jeg mener når jeg snakker om at have den ene eller den anden natten over og bedømme mig for det.
Du har ikke ret til at være sarkastisk fordi du er uenig.
Du har ikke ret til at sige om jeg er eller ikke reelt er interesseret i dem.

Hvor er vi nu så?
Jamen jeg har valgt "A" efter jeg blev stensikker på det og jeg har gjort det på en måde, hvor jeg ikke forårsagede unødvendig smerter, usikkerhed eller drama. Nu er det selvfølgelig for tidligt til at sige, om der reelt bliver noget fremtid mellem "A" og mig, men havde jeg taget min beslutning med lukkede øjne, som flere af jer foreslåede, kunne jeg virkelig have fortryret det. Havde jeg viste alle mine kort,som flere af jer foreslåde (hvad I kaldte for "ærlighed"), kunne jeg virkelig have fortryret det.

Dette gjorde jeg:
Jeg tog på anden date med "A" igen. Det gik fantastisk igen. Hun kom hjem med mig og jeg spurgte hende lige ud om hvordan hun plejer at date, om hun tager det en fyr ad gangen eller om det er i orden i hendes verden at man dater flere for at finde ham der passer bedst. Jeg sagde til hende at jeg plejer at date flere, men jeg sagde ikke noget om "B," da hun ikke spurgte mig. Men på den måde forstod jeg, hvad der var i orden i hendes verden og tog en beslutning om hvordan jeg skulle opføre mig for at undgå problemer med hende. Og at jeg skulle tage en beslutning meget snart. Jeg inviteret hende til at blive natten over. Det gjorde hun. Vi nussede og havde det rigtig hyggeligt sammen, men ingen sex, hvilket er i orden. Da jeg snakkede om at tilbringe natten med dem snakkede jeg ikke nødvendigvis om sex, selvom det åbenbart er det eneste nogle af jer tænker på, og I antager at jeg har det på samme måde (det er rigtig nok at jeg havde sex med "B" og hvad så??)

Dagen efter mødte jeg "B" igen og hun var en helt anden person end første gang. Det blev tydeligt for mig, at hun var den forkerte så jeg fortalte hende om "A" og hun forstod at vi ikke skulle ses mere. Nu glæder jeg mig bare til at ses med "A" igen... og kun med "A."

Smiler nu skal jeg sige dig noget 😂

Dette er et debat forum og det var mig, der skrev vat.... du spørger om, hvad du skal gøre, og jeg synes,  det viser en mand uden karakter ikke at sige tingene lige ud. Jeg skulle ikke have skrevet vat.... selvom det er det, jeg tænker. Det må du undskylde. 

Men i min verden kan jeg vitterlig ikke se, hvorfor man ikke skulle sige sandheden, medmindre man er typen, der gerne vil køre dobbeltløb og dermed evt. Såre en person. 

Men jeg er nok en oldsag, når det kommer til dating, for jeg gider virkelig ikke det spil der. Hvis man er B-venner er man det, hvis man dater så gør man det, hvis man er til åbne forhold så gør man det, men man er ærlig overfor den person man er sammen med. Jeg ved, der er gråzoner, men i dit tilfælde synes jeg, den var ret klar. 

Når det er sagt, så tillykke med at du fik valgt en og ønsker dig al held og lykke 👍🏻

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind