threadstarter

Har lige mødt 2 dejlige kvinder. Vil gerne undgå problemer.

Recommended Posts

Anklageren

Man kommer meget langt med at være ærlig

Jeg boede godt ti år sammen med "mit livs kærlighed",.

Hun døde desværre ung, og så havde jeg en lang periode tre kærester på den samme tid, og det vidste de godt.

Man kommer langt med at være ærlig, så jeg skjulte ikke noget, og jeg sagde til dem, at min kone var død og jeg havde svært ved at binde mig på samme måde til en ny, og at jeg ikke var interesseret i at få en ny kone.

Det skete at jeg havde sovet sammen med en af dem, og da vi stod op drak vi morgenkaffe sammen med en af de andre, som kom for at være sammen med mig.

Det lyder ikke som om jeg er den trofaste type - men Jeg går personligt ind for, at det bedst kan betale sig at være trofast - og nu har jeg en fast samlever, og jeg er aldrig sammen med andre.

Jeg har ikke noget imod, at andre eksperimenterer med et åbent ægteskab, men sandsynligheden for at det ender i skilsmisse er øget.

Jeg har noget imod, at man lyver for hinanden.

Man kan være utro og lyve om det, men sker det mange gange, bliver det altid opdaget, og det tror jeg aldrig man helt kommer over i et ægteskab. Tilliden er væk og afløst af usikkerhed, så man får kun en chance.

Man kan have et åbent ægteskab og være åbent om det, og det tror jeg heller ikke går i længden, selvom det er mindre slemt end at lyve.

I begge de to tilfælde må man være klar til at tackle jalousi, og det er svært. Det dur ikke, hvis man påstår, at man ikke kan blive jaloux og lader som ingenting. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
threadstarter
Skrevet (redigeret)
For 8 timer siden, Entrelac skrev:

Tjaaa, jeg håber de finder ud af dit dobbeltspil, og at begge giver dig sparket.

Det er ikke nogen dobbeltspil. Jeg vil gøre det der er bedst for mig selv uden at det gå udover andre. Det er dog ikke altid det kan lade sig gøre. Derfor skriver jeg her så I kan hjælpe mig med at finde den rigtige løsning.

Jeg har mødt dem EN GANG hver. Det der giver mening for mig er at ses med dem lidt længere. Måske finder vi ud af at vi ikke passer sammen alligevel. Skal jeg så forklare situationen til dem og risikere at de smutter fordi de vil hver især være den eneste? Hvad hvis den rigtige smutter og jeg ikke passer sammen med hende der er tilbage? Det kan jeg ikke vide endnu, jeg har lige mødt dem!

Jo mere jeg tænker over det jo mere synes jeg, at jeg skal sige noget til dem. Men der er også det, at jeg ikke synes det er fedt at være dramatisk allerede på 2. date. Jeg overvejer at sige, at jeg også ses med andre for tiden, uden at være så specifik omkr. situationen (medmindre de spørger om mere info). Der kunne jeg være ærlig på en mere afslappet måde.

Redigeret af threadstarter
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, threadstarter skrev:

Det er ikke nogen dobbeltspil. Jeg vil gøre det der er bedst for mig selv uden at det gå udover andre. Det er dog ikke altid det kan lade sig gøre. Derfor skriver jeg her så I kan hjælpe mig med at finde den rigtige løsning.

Jeg har mødt dem EN GANG hver. Det der giver mening for mig er at ses med dem lidt længere. Måske finder vi ud af at vi ikke passer sammen alligevel. Skal jeg så forklare situationen til dem og risikere at de smutter fordi de vil hver især være den eneste? Hvad hvis den rigtige smutter og jeg ikke passer sammen med hende der er tilbage? Det kan jeg ikke vide endnu, jeg har lige mødt dem!

Jo mere jeg tænker over det jo mere synes jeg, at jeg skal sige noget til dem. Men der er også det, at jeg ikke synes det er fedt at være dramatisk allerede på 2. date. Jeg overvejer at sige, at jeg også ses med andre for tiden, uden at være så specifik omkr. situationen (medmindre de spørger om mere info). Der kunne jeg være ærlig på en mere afslappet måde.

Jo, når først du er begyndt, at have sex med dem, så er det dobbeltspil. Havde du nøjedes med, at date dem ude i byen, så havde det været noget andet.

Ja, du risikerer, at vælge forkert, og for sent indse, at det var den anden du skulle have satset på. That's life. Og så må du jo bare op på hesten, og ud i dating-livet igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
basle72

Stoooooop!!!!

At forsøge at satse på dem begge er den helt sikre vej til kæmpe fiasko.

Der er kun en mulighed, tag et valg og nøjes med den ene.

Hvis du satser på dem begge to, og det bliver ved med at gå godt, så opdager den ene noget inden du får valgt, og så får du en pokkers ballade, og måske ryger begge forhold.

Hvis du fortæller dem på næste date at der er en mere, som du skal have valgt imellem, så er jeg ret sikker på begge forsvinder med lynets hast

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
threadstarter
For 9 timer siden, SannaHedvig skrev:

Du har været på én date hver med begge kvinder. Været i seng med den ene og nu synes du at du er nødt til at have sex med den anden også så du kan sammenligne dem..?  Romantisk. Hvis du faktisk har tænkt dig at fortælle dem om hinanden og får det til at lyde som sandheden, at du mangler info så du kan vælge, så er de begge væk, tro mig.

Du gør det meget enkelt og antager at det kun handler om sex. Det handler om meget mere og faktisk er jeg slet ikke i stand til at have sex med en med en hvis der ikke er nogle andre ting på plads. Jeg vil gerne opleve hvordan jeg og B har det sammen når vi er alene. Det er vigtigt for mig.

Nej, jeg havde ikke tænkt mig at fortælle dem om hinanden på den måde, jeg skriver her. Her prøver jeg at forklare situationen som jeg oplever det, uden censur for at få noget råd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg ville gøre dette:

Sig intet til nogen af dem, lær dem at kende, og knald dem begge to.

Når du så har besluttet hvem der er bedst, skodder du den anden, og fortæller aldrig nogensinde den 1. om at der overhovedet var en anden "i spil".

ELLER:

Hvis du allerede har lidt på fornemmelsen hvilken af dem du tror mest på en fremtid med så start med hende, og sæt den anden lidt i "venindemode".

Der er jo intet unormalt i at starte som veninder der siden udvikler sig til mere, hvis det nu viser sig at den første ikke duer alligevel.

Så render du i det mindste ikke og knalder og dater med 2 på en gang ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
kapper39

Ja sådan gør alle jo i dag. Er det fair ? ... lad den uden synd kaste den første sten 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie
On 8/1/2019 at 23:15, threadstarter skrev:

Lad os kalde dem "A" og "B". 
B har overnattet hos mig. For at svare dit spørgsmål så vil jeg gå i seng med A så jeg kan sammenligne dem på det punkt.

Lige nu tænker jeg mest på B fordi vi havde en date der strækket sig over 2 dage så vi var mere intime. Men jeg havde det også sindsygt godt med A og jeg føler det er vigtigt for mig at bruge mere tid med hende så jeg kan lære hendes forskellige sider at kende.

wow hvor umoralk og egoistisk kan man være du burde i det mindste gøre det klare for dem begge at i ikke kommer sammen og ejer hinanden endnu.

Hvis hende du har være sammen med i over 2 dag, boller for eks. 2 andre fyre pt. ville du så synes om det?

Hende som du ikke har haft sex med hvorfor skal hun ikke vide første at se ikke ser det som i kommer sammen?

Når man dater så er det ikke onenightstands og så er der andre forventninger og dem overholder du ikke pt..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Delicious nu ikke så sart, du må være kvinde? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
gumle

Jeg synes, du skal holde op med at se begge to. Hvis du ikke ved, hvem du gerne vil investere mere tid i, så er du reelt ikke interesseret i nogen af dem. 

Noget andet er, at du er altså en vat....., når du ikke er mand nok til at fortælle sandheden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind