Gæst gunnar.mogensen

Manglende information - drift

Recommended Posts

Gæst gunnar.mogensen

Kælre Jubii staf.

Helt ærligt synes jeg godt i før tid kunne have informeret om den pt. langvarigt driftsituation..

Venligst GM

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tage.jessen

Jeg er fuldstændig enig - information på dagen er ikke acceptabelt når det er en planlagt operation

Og det gælder ikke kun få mails - det gælder ALLE mails -  jeg har ikke kunnet hente mails gennem mit mailprogram siden søndag 22.34

Mvh

Tage Jessen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Anders

Har også mistet rigtig mange mails! Det er simpelthen for dårligt ikke at advisere i tide... Håber virkelig de mails hurtigst muligt kommer retur!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst bgp

Jeg har hverken kunne sende eller modtage mails i halvandet døgn nu, og har ikke modtaget nogen information om, at der er noget galt, hvordan har I modtaget den information? Og hvornår kan vi forventer at alt virker igen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst Møller

Enig..

Det er total ringe, at I ikke informerer i tide, så man har en chance for at tage backup af vigtige mails..

Endnu mere ringe er det, at informationsniveauet er lig nul..

Hele min indbakke er tom (der mangler ca. 50 mails) og kan hverken sende eller modtage.. I formiddags stod der et par timer I var ude af drift.. Nu er det pludselig på ubestemt tid..

Det er fandeme for dårligt at I tager penge for så dårlig en service.. Der må falde kompensation til os kunder.. Amatører..😡

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
tage.jessen

Og nu har det så stået på i 12 dage, det er virkelig amatøragtigt. Jeg har lige sendt en gruppemail af sted, mailen kom ikke frem og teksten er ikke at finde i afsendt post - den er åbenbart bare gået tabt. Beskeder man tror er sendt og som support har lovet kommer frem, bliver efter 4 dage returneret med meddelelsen "kan ikke sendes da mailen er for gammel"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst MEGET U-tilfreds bruger

Har ikke modtaget mails siden 17.12.2018 !!!

Og man kan ikke ringe til support....

Hvad skal man så bruge dem til? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Debat Høvding

Kære Jubii Mail-bruger.

Vi beklager meget, at der har været problemer med vores maildrift.

I forbindelse med opgradering af servere mv., har der uheldigvis været nogle uforudsete sideeffekter. Disse er nu under kontrol og vi er næsten i mål.

Dette har givet et usædvanligt højt pres på vores support og hotline. Det beklager vi!

Jeg vil gerne opfordre dig til at skrive direkte til vores support, hvor vi vil gøre alt vi kan, for at hjælpe dig hurtigst muligt.

Gå til support

Med venlig hilsen
Jubii Mail Support

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar.