Torsten Bonfils

Klaus Riskær stormer frem

Recommended Posts

Guru

Han program virker hverken særlig blåt eller rødt. Jeg er heller ikke specielt tilhænger af nogen af farverne. Jeg mener den bedste løsning er en mellemting, hvor man baserer politikken på gennemtænkte løsninger til landet og klodens bedste, istedet for følelser og forældede ideologier. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
deliciouscookie

Jeg ved ikke hvad jeg skal stemmer, men tænker dog mere på et parti end en person.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
On 10/1/2019 at 08:18, Guru skrev:

Han program virker hverken særlig blåt eller rødt. Jeg er heller ikke specielt tilhænger af nogen af farverne. Jeg mener den bedste løsning er en mellemting, hvor man baserer politikken på gennemtænkte løsninger til landet og klodens bedste, istedet for følelser og forældede ideologier. 

Jeg synes, at det du skriver om forældede ideologier lyder som noget intellektuelt bavl.

Det er ligesom, når nogen siger, at islam ikke er en religion, men en ideologi.

Det har altid heddet en religion, når nogen tilbeder en Gud - så hvis det lyder sært, at islam ikke er en religion - så er det fordi, det er noget bavl, man kommer med.

Om islam er en ideologi, kan da godt være. Det er der så meget der er - men hvis man ikke fortæller, hvilke ideer islam har "opfundet" - så er det tomt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Anklageren skrev:

Jeg synes, at det du skriver om forældede ideologier lyder som noget intellektuelt bavl.

Det er ligesom, når nogen siger, at islam ikke er en religion, men en ideologi.

Det har altid heddet en religion, når nogen tilbeder en Gud - så hvis det lyder sært, at islam ikke er en religion - så er det fordi, det er noget bavl, man kommer med.

Om islam er en ideologi, kan da godt være. Det er der så meget der er - men hvis man ikke fortæller, hvilke ideer islam har "opfundet" - så er det tomt.

Intellektuelt? ja måske. Det var nu ikke for at lyde intellektuel, men der er mange der opfatter mig som en intellektuel type. Det er ikke noget jeg prøver at være bevidst, men jeg ved godt at det jeg siger altid er pisse klogt😉

Det jeg prøver at sige er at man ikke nødvendigvis behøver at bekende sig til farvene rød eller blå. Man kunne også skabe ny politik ud fra hvad der er det klogeste at gøre. Jeg mener ikke jeg har snakket om Islam er en ideologi eller ej. Men det er da et interessant spørgsmål. Jeg tror det kommer an på hvilken muslim du spørger.

Redigeret af Guru

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 8/1/2019 at 15:27, Torsten Bonfils skrev:

https://www.klausriskaerpedersen.dk/policies

Gratis kollektiv trafik, underjordiske cykelparkeringsanlæg, borgerløn til folk uden formue (dvs. folk der er økonomisk fornuftige skal betale til folk der har ødslet deres penge væk 🙄), dyrere smøger, forbud mod plasticposer og en masse andet dillerdaller.

Jamen det lyder jo retfærdigt, tag fra de middellønnede og give til de ødsle.... tror jeg springer over at stemme på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
On 8/1/2019 at 15:27, Torsten Bonfils skrev:

https://www.klausriskaerpedersen.dk/policies

Gratis kollektiv trafik, underjordiske cykelparkeringsanlæg, borgerløn til folk uden formue (dvs. folk der er økonomisk fornuftige skal betale til folk der har ødslet deres penge væk 🙄), dyrere smøger, forbud mod plasticposer og en masse andet dillerdaller.

Underligt partiprogram han har,det giver ikke mening for mig 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Nu er Anklagerens yndlingsparti Stram Kurs gået frem til 3687 stillere. Klaus Riskær er også ved at være tæt på med 15156 stillere.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 22 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

Nu er Anklagerens yndlingsparti Stram Kurs gået frem til 3687 stillere. Klaus Riskær er også ved at være tæt på med 15156 stillere.

Der er intet der tyder på at Stram Kurs når frem til de ca. 21000 inden valget. Men eftersom de står for en politik som vil kræver grundlovsændring og er en overtrædelse af menneskerettighederne og vil sætte Danmark uden for både Nato og EU og formentlig under internationale sanktioner, så er det godt det sammen, hvis de eller også ville kunne mønster 90 mandater.

Det er lige så langt ude som nazister, danske parti og hvad det eller er eller har været at forskellige racistiske foreninger. Måske man skulle erkende at Dansker nok ikke vil finde sig i alt for mange indvander og islamister, men heller ikke vil være racister og ty til etnisk udrensning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind