Torsten Bonfils

Klaus Riskær stormer frem

Recommended Posts

Zorglup
For 1 time siden, LesterCrest skrev:

Uden et parti i ryggen kan han få nok så mange stemmer, men vil kun være en mand ud af 179.

Spot on  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Zorglup skrev:

Jeg har slet ikke snakket udlændinge med ham. Så jeg aner det faktisk ikke.

Næh jeg ved det heller ikke, men Leonidas nævnte der tidligere 🙂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Mon ikke han inden for de næste par måneder bliver opstillingsberettiget? Jeg tror dog ikke at han til valget kommer over spærregrænsen. Hans politiske program er vist noget med en omlægningen af måden man inddriver skat på. Det er nok ikke en politisk sag der interesserer ret mange vælgere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
On 7/1/2019 at 10:26, Torsten Bonfils skrev:

Stillerlisten er netop blevet opdateret. Klaus Riskær Pedersen er nu oppe på 11261 vælgererklæringer mod 4267 i sidste måned hvor han begyndte at samle vælgererklæringer sammen.

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

For at blive opstillingsberettiget til folketingsvalget skal han samle mindst 20.109 vælgererklæringer sammen. Han er altså over halvvejs på mindre end to måneder. Tror I han når at komme med på stemmesedlen til det kommende valg?

(Som nr. 2 på stillerlisten finder vi Stram Kurs som i denne måned går frem med 216 til 2958.)

Hva sir do t d?

Lyder spændende,hvad står claus for politisk??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 11 minutter siden, fætter højbens fætter skrev:

Lyder spændende,hvad står claus for politisk??

https://www.klausriskaerpedersen.dk/policies

Gratis kollektiv trafik, underjordiske cykelparkeringsanlæg, borgerløn til folk uden formue (dvs. folk der er økonomisk fornuftige skal betale til folk der har ødslet deres penge væk 🙄), dyrere smøger, forbud mod plasticposer og en masse andet dillerdaller.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 4 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

https://www.klausriskaerpedersen.dk/policies

Gratis kollektiv trafik, underjordiske cykelparkeringsanlæg, borgerløn til folk uden formue (dvs. folk der er økonomisk fornuftige skal betale til folk der har ødslet deres penge væk 🙄), dyrere smøger, forbud mod plasticposer og en masse andet dillerdaller.

Ok, jeg er lidt overrasket. Jeg havde forventet en ultra-liberal politik fra Riskær. Det der lyder som kommunisme....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 42 minutter siden, Torsten Bonfils skrev:

borgerløn til folk uden formue (dvs. folk der er økonomisk fornuftige skal betale til folk der har ødslet deres penge væk 🙄

Årsagen er, at erhvervslivet gerne vil have kunder, som har penge til at købe noget, så de ikke skal fyre medarbejderne og så samfundet går i stå.

Industrirobotterne strejker nok heller ikke, selvom de er tændt en time længere.

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guru

Har lige skimmet hans program og synes det lyder fornuftig. Han kunne godt få min stemme. 

Jeg er ligeglad med hans fortid. Man skal ikke lade sig styre af følelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils

Jeg forudser at han kommer til at koste blå blok noget stemmespild. Jeg tror ikke han kommer over spærregrænsen, og jeg formoder at dem der stemmer på ham hovedsageligt er folk der ellers ville stemme blåt. Hans opstilling kan meget nemt ende med at afgøre valget som jeg forudser vil være tæt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind