Torsten Bonfils

Klaus Riskær stormer frem

Recommended Posts

Torsten Bonfils

Stillerlisten er netop blevet opdateret. Klaus Riskær Pedersen er nu oppe på 11261 vælgererklæringer mod 4267 i sidste måned hvor han begyndte at samle vælgererklæringer sammen.

https://valg.oim.dk/valg/digitale-vaelgererklaeringer/

For at blive opstillingsberettiget til folketingsvalget skal han samle mindst 20.109 vælgererklæringer sammen. Han er altså over halvvejs på mindre end to måneder. Tror I han når at komme med på stemmesedlen til det kommende valg?

(Som nr. 2 på stillerlisten finder vi Stram Kurs som i denne måned går frem med 216 til 2958.)

Hva sir do t d?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 time siden, Torsten Bonfils skrev:

Stillerlisten er netop blevet opdateret. Klaus Riskær Pedersen er nu oppe på 11261 vælgererklæringer mod 4267 i sidste måned hvor han begyndte at samle vælgererklæringer sammen.

For at blive opstillingsberettiget til folketingsvalget skal han samle mindst 20.109 vælgererklæringer sammen. Han er altså over halvvejs på mindre end to måneder. Tror I han når at komme med på stemmesedlen til det kommende valg?

(Som nr. 2 på stillerlisten finder vi Stram Kurs som i denne måned går frem med 216 til 2958.)

Hva sir do t d?

Jeg kan godt tvivle. 
Tror heller ikke på at han vil egene sig specielt godt som politiker. 

Jeg får mere et indtryk af at han ønsker adgang til ministerbiler, lønninger og pensioner. ;)

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

En person som er dømt for økonomisk kriminalitet, ligger heller ikke på min ønskeliste. Han er charmerende og har medietække. Men han er omtrent på linje med Det Radikale Venstre hvad angår indvandringspolitik. Så nej tak herfra.  

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Det ser ud til, at Stram Kurs snart bliver overhalet af Veganerpartiet, for de har da ikke samlet vælgererklæringer ret længe.

Dyrevelfærd trænger til at blive strammet op, men Veganerpartiet er godt nok langt ude :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 8 timer siden, ThomasSneum skrev:

Jeg kan godt tvivle. 
Tror heller ikke på at han vil egene sig specielt godt som politiker. 

Jeg får mere et indtryk af at han ønsker adgang til ministerbiler, lønninger og pensioner. ;)

Det er næppe det han går efter. Så skulle han stille op for et af de etablerede partier.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Jeg deler gerne hans glade budskab på min FB.
Men om jeg ville stemme på ham til den tid ? Nahh  Det kunne nemt være en spildt stemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Hvis han læner sig op af radikales indvandrings politik håber jeg dæleme ikke han får samlet stemmer nok !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
For 11 minutter siden, Patrioten skrev:

Hvis han læner sig op af radikales indvandrings politik håber jeg dæleme ikke han får samlet stemmer nok !

Jeg har slet ikke snakket udlændinge med ham. Så jeg aner det faktisk ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 11 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hva sir do t d?

Hej hr. Olsen....øhm, Torsken...

Jeg siger, at det siger noget om Danmarks triste forfatning, at et ganske vist charmerende talende vandfald - men også en plattenslager og spekulant af en mandsperson på så kort tid kan indsamle så mange vælgererklæringer, når JFK21 eller for den sags skyld dets partiformand, Mads Palsvig, , der har et LANGT bedre partiprogram, ikke er i nærheden af at samle nok vælgererklæringer ind.

Det viser, at folk i Danmark er nemme at forføre af speedsnakkende forførende typer som Riskær. Og det siger noget om, hvor overfladisk politik er blevet.

Jeg kender dog ikke rigtigt noget til hans holdninger, men kender jeg ham ret, er det nok noget med, at de rige skal have lov at beholde alle pengene selv på de fattiges bekostning...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
LesterCrest

Befolkningen får hvad den beder om. Hans politik er ikke i overensstemmelse med min. Jeg går mere ind for nationernes selvbestemmelse og et samfund med knap så store enheder der dikterer ret og moral, så man kan lave forretninger som i gamle dage.

Lad nu vælgerne tale. Hvis befolkningen sender ham i Folketinget, så det mere om befolkningens syn på de andre politikere end det siger noget om befolkningens syn på ham.

Uden et parti i ryggen kan han få nok så mange stemmer, men vil kun være en mand ud af 179.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind