Gæst so turned on

Kan sex nogensinde holdes hemmeligt? Skal/skal ikke...

Recommended Posts

Gæst so turned on

Det er lidt af et dilemma jeg er havnet i.

Jeg har en noget yngre halvbror. Hans svigermor er ca. 15 år ældre end mig og et temmelig interessant menneske, som lever et tilsyneladende meget frit liv (for at sige det diplomatisk). Hun er anderledes, men muligvis har det ikke altid været let for hendes børn. 

Fortalt uden omsvøb, så flirter hun diskret med mig når vi krydser hinandens vegne ca. 2-3 gange om året (altid i familieramme). Og hun virker som en meget erotisk kvinde (ikke pige) uden at være vulgær eller tilfældig. Under alle andre omstændigheder ville jeg overhovedet ikke være i tvivl om, at hun er en affære værd (ingen af os to er bundet). Men jeg er konventionel nok til at se et problem i, at hun jo er min svigerindes mor - og min nieces bedstemor. "Problem" som i at det er en lidt syret konstellation. Jeg tror ikke at nogen indtil nu har fattet mistanke (ellers ville min bror HELT sikkert have drillet mig big time med det), da hun er god til at time og udforme kontakten.

Det eneste scenarie jeg kan se det her i, er hvis det forbliver en diskret fornøjelse af kort varighed eller sporadisk karakter. Og så er det moralsk-konventionelle problem stadig ikke løst.

Man plejer jo at sige, at det altid, som i HVER gang, 100% bliver alment kendt når der sker noget mellem to voksne mennesker. Den udlægning hælder jeg desværre også til. 

Så jeg er lidt på bar bund. Jeg tror der venter noget godt dér - men omstændighederne er bare mærkelige. Ville I går videre med det? Forsøge at holde det skjult? Eller bare tage det som det kommer og i værste fald forklare ens lille niece at onkel er hendes mormors elsker? Ej vel... Eller...

Egentlig er der jo ikke noget slemt i det, men alligevel er der noget flovt over det? Kan i følge mig?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac
For 2 timer siden, Gæst so turned on skrev:

Man plejer jo at sige, at det altid, som i HVER gang, 100% bliver alment kendt når der sker noget mellem to voksne mennesker. Den udlægning hælder jeg desværre også til. 

Jeg har kendt flere mennesker, som har evnet, at gå stille med dørene i forhold til deres "eskapader". Og jeg har da også selv haft nogle "eventyr", som aldrig er blevet kendt af andre end ham og jeg.

Men, risikoen vil altid være der.

Jeg vil give dig helt ret i, at det er en tosset konstellation, og jeg synes ikke du skal indlede et forhold til din halvbrors svigermor.

For mig lyder det som om, at du, din bror og din svigerinde har et ok forhold til hinanden, og det risikerer du, at sætte over styr.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.