snoozz

Bordtennis-piger ?

Recommended Posts

snoozz

Når man er midt i 30-erne og er flyttet til en "ny by" så kan det være svært at få nye bekendtskaber gg. Man stiller sig jo ikke bare op i den Lokale SPAR med 100 sedler med ens tlf nr på, eller laver en fræk aftale med kassedamen gg.

Så er der jo div internet og chat, hvor man da også kan møde mange piger. Men de er næsten altid 50 år og fraskilte, og mangler egenligt bare an skulder at græde på. Hvilket jeg gerne gør, jeg har intet imod veninder, men jeg vil gerne have en KÆRESTE!

Det helt oplagte er at begynde til svømning, jeg har endda en svømmehal i gåafstand fra hvor jeg bor. Men er der andre hobbier som kvinder typisk går til - behøver ikke være porcelænsmaling, dog.

Spejder måske? Nej hvad går unge kvinder til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
Skrevet (redigeret)

Dvs du vil gå til en fritidsaktivitet bare for at score damer?

Der er squ lidt at forcere det, er det ikke?

Minder lidt om Fight Club.....

Redigeret af DDR
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Entrelac

Tjaaa, min datter gik til boksning da hun var 21.

Da jeg var i samme alder gik jeg til blomsterbinding, smykkesløjd og modesyning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
For 15 timer siden, snoozz skrev:

Når man er midt i 30-erne og er flyttet til en "ny by" så kan det være svært at få nye bekendtskaber gg. Man stiller sig jo ikke bare op i den Lokale SPAR med 100 sedler med ens tlf nr på, eller laver en fræk aftale med kassedamen gg.

Så er der jo div internet og chat, hvor man da også kan møde mange piger. Men de er næsten altid 50 år og fraskilte, og mangler egenligt bare an skulder at græde på. Hvilket jeg gerne gør, jeg har intet imod veninder, men jeg vil gerne have en KÆRESTE!

Det helt oplagte er at begynde til svømning, jeg har endda en svømmehal i gåafstand fra hvor jeg bor. Men er der andre hobbier som kvinder typisk går til - behøver ikke være porcelænsmaling, dog.

Spejder måske? Nej hvad går unge kvinder til ?

Er der ikke en facebook side om byen eller noget i den retning,vi har en facebook side i vores by og der er 2500 beboere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind