Leonidas

Afskedsbrev fra NBC analytiker og journalist

Recommended Posts

Leonidas

Det her er mere et tilbud end egentlig debat. Lang læsning på svært engelsk er nok for meget at forlange.

Det her er grunden til at jeg har en vis foragt overfor mainstreammedierne, og det er at de er en del af systemet. Jeg håber Arkin vil blive fulgt fremover, for han har stor viden, dog indrømmer jeg at jeg ikke havde hørt om ham før nu. Er her nogen her som elsker USA? Jeg hader USA, især Californien og Washington DC. Ikke naturen og WASP'erne og deres dejlige kultur samt dele af forfatningen. Medierne er på ganske få hænder, og desværre på kulturmarxistiske hænder, måske på nær Fox News, som dog er meget pro Israel. 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

19 minutters interessant radio, hvor man får et godt indblik i medierne og udenrigspolitikken.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
Skrevet (redigeret)

Lige smid en pb, hvis du syntes den afsporer din tråd :)

Redigeret af Zorglup

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Problemet med de venstreorienterede medier er ganske enkelt at de ikke selv aner hvor farvede de er, de gør jo blot hvad de har lært i systemet de sidste 50 år !

Det vil tage rigtig mange år at skabe balance for det kræver en holdningsændring i hele uddannelsessystemet hvor man først og fremmest skal erkende eksistensen af problemet !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas

Nej, det afsporer ikke specielt, Deep State er et emne, som har min interesse.Tommy Hansen er en journalist som har valgt at gå sine egne veje, og med så meget må man være på vagt og skeptisk. Min kilde er dog af en anden karakter, da de fleste MSM'er betegner Arkin som troværdig og endda ekspert. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind