Rudi W

Nu må jeg vist gi' kage

Recommended Posts

Rudi W

Som så mange danskere har jeg undret mig i årevis over, at islamisten Said Mansour ikke blev udvist fra Danmark for bestandig. Mansour, der som de fleste forhåbentlig ved, er dømt for at opildne til terror flere gange ved dansk ret.

Men så skete det pudselig. Marokko er gået med til at modtage landets statsborger (det danske blev naturligvis fra taget ham i forbindelse med den sidste dom) - det var dog en herlig nyhed. Jeg har flere gange i min pessimisme sagt til venner, at den såkaldte boghandler fra Brønshøj aldrig ville blive udvist i praksis, så nu kommer jeg til at gi' kage i dag. Det gør jeg også med allerstørste glæde, for det skal fejres.

Det gør mig så glad, at Danmark endelig kommer af med den lede islamist.  😀

• Synes godt om 4
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden

Ren racisme! Jeg håber virkelig, at det bliver en sag i udlandet blandt gode, humanistiske kredse!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 10 minutter siden, Tigermanden skrev:

Ren racisme! Jeg håber virkelig, at det bliver en sag i udlandet blandt gode, humanistiske kredse!

Selvfølgelig er det da ikke racisme ikke at bryde sig om en kriminel. Det er godt at han er ude af Danmark.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
Skrevet (redigeret)

En stille lørdag aften, årets første weekend.

Her i mit hjem har vi et fornøjeligt glimt i øjet efter at have spist et par solide stykker chokoladekage. Vi tænker med slet skjult glæde på, at terror-opildneren Said Mansour nu er på vej til Casablanca. Men vi ved jo desværre også, at vi danske er splittet op i disse år. Selv på et spørgsmål som denne udvisning.

Læge og 'menneskerettighedsforkæmper', Inge Genefke, leder af Anti-Tortur Støttefonden:

- Danmark overtræder FN-konventionens forbud mod udvisning til et land, hvor der er risiko for tortur.

DF-ordfører Martin Henriksen om dagens nyhed:

- Vi finder en god øl frem, og så skåler vi på det.  

Nemlig. 

Redigeret af Rudi W
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Helle Front
For 32 minutter siden, Rudi W skrev:

En stille lørdag aften, årets første weekend.

Her i mit hjem har vi et fornøjeligt glimt i øjet efter at have spist et par solide stykker chokoladekage. Vi tænker med slet skjult glæde på, at terror-opildneren Said Mansour nu er på vej til Casablanca. Men vi ved jo desværre også, at vi danske er splittet op i disse år. Selv på et spørgsmål som denne udvisning.

Læge og 'menneskerettighedsforkæmper', Inge Genefke, leder af Anti-Tortur Støttefonden:

- Danmark overtræder FN-konventionens forbud mod udvisning til et land, hvor der er risiko for tortur.

DF-ordfører Martin Henriksen om dagens nyhed:

- Vi finder en god øl frem, og så skåler vi på det.  

Nemlig. 

Ja, vi skålede faktisk også på det her i stuen. 

Men så er der det næste spørgsmål: Hvem kan mere udvises? For der går jo andre rundt - Kærshovedgård eller hvor nu de tuller rundt - og venter på en afrejsemelding. 

• Synes godt om 2
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Ja ud af vagten med  ham.

Jeg fatter ikke at der er nogen der mener det modsatte.

Tænk sig at sådan en mand kan gå ind for død og ødelæggelse, og det netværk han er medlem af vil også kun aflive os alm. mennesker, hvordan kan man dog have sympati for sådan en mand,  det er da totalt ligegyldigt hvad der sker med ham når han sætter sin fod i mullaland, lad os håbe på at han får spjældtur eller måske bliver et hoved kortere, så vidt jeg ved så har han både kone og børn her i landet, så derfor burde han jo tænke på dem istedet for på ALLA og hvad de ellers hedder.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 22 timer siden, Tigermanden skrev:

Hvad er ren racisme? endelig at udvise en kriminel udlænding?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 11 timer siden, Rudi W skrev:

Den risiko er vist ikke ret stor for Mansour, Marokko har garanteret, at manden ikke bliver tortureret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

dewey

Er det tortur at hive hovedet af ham???

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
On ‎05‎-‎01‎-‎2019 at 09:08, Tigermanden skrev:

Ha ha, den er god med dig. 

For 15 timer siden, dewey skrev:

Hvad er ren racisme? endelig at udvise en kriminel udlænding?

Tag dig ikke af Tigermanden. Han er bare ude på at afspore enhver form for muslimkritik.

Jeg har det fint med, at personagen endelig er blevet sendt til Marokko. Menneskerettigheder er meget fine, men det kan ikke passe, at vi skal hænge på en terrorist. Han har gennem sin opførsel gjort sig til uvelkommen i Danmark og så har jeg ikke ondt af at han sendes tilbage til, hvor han kom fra. 

Men naturligvis skal vi samtidig holde Marokko op på deres ansvar. Så han får en fair, men hård straf i Marokko. Så det vil selvfølgelig ikke være ok, hvis Marokko f.eks. slår ham ihjel. Gør de det, må man så tage den derfra og tage sagen op på øverste plan. 

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind