Tigermanden

Racisme i Sjælsmark

Recommended Posts

Rudi W

'Venligboerne' og de venstreorienterede journalisters bedste bud på en "stakkels, sulten, af 'racister' forfulgt indvandrer" er en råbende, truende araber med en søn, der ikke lige fik broccoli den dag! Gakkelak.... 🤢

Tigermanden minder mig om Kundby-pigen. Råber, skriger og truer i deres mislykkede forsøg på at hjælpe muslimerne!

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)
On 7/1/2019 at 18:28, Anklageren skrev:

Hvad fanden rager maden Udlændingestyrelsen?

Fint indlæg fra den gode Anklageren. Jeg er selvsagt fuldstændig enig.

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
Skrevet (redigeret)
On 11/1/2019 at 09:55, Rudi W skrev:

Tigermanden minder mig om Kundby-pigen. Råber, skriger og truer i deres mislykkede forsøg på at hjælpe muslimerne!

På en anden debat-side er Rudi flere gange blevet bannet for at true andre fra forskellige profiler:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=8930.msg122781#msg122781

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7522.msg102058#msg102058

Jeg derimod har aldrig truet nogen.

Kundby-pigen kender jeg som en ung, venlig og høflig pige, der måske er præget af nogen usikkerhed. Hun har brug for trygge og faste rammer, så hun igen kan komme på rette spor.

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 9 timer siden, Tigermanden skrev:

På en anden debat-side er Rudi flere gange blevet bannet for at true andre fra forskellige profiler:

Kundby-pigen kender jeg som en ung, venlig og høflig pige, der måske er præget af nogen usikkerhed. Hun har brug for trygge og faste rammer, så hun igen kan komme på rette spor.

Så er det åbenbart forbigået din opmærksomhed at denne unge, venlige og høflige pige har fået endnu en dom for trusler, mens hun sad i trygge og faste rammer !

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
For 12 timer siden, Tigermanden skrev:

Det er nok gået op for de fleste på dette forum, at Tigermanden er ekstrem, også hvad angår at poste dynger af løgn. Er det overhovedet lovligt?

Som man kan læse i hans to links til et andet forum, truede jeg ingen som helst i nr. 1 og i nr. 2 deltog jeg slet ikke !! 🤗

Hvad angår at være bannet har Tigermanden været det flere gange på netop nævnte forum - senest i 6 måneder.

Han "kender" altid personligt islamister og venstreorienterede, som er i medierne, hvilket selvfølgelig heller intet har på sig. Derimod kan vi konstatere, at han udover at bruge svinske metoder for at få ram på andre debattører, også er ikke-demokrat. På ovennævnte forum har han f.eks. skrevet, at man skal bekæmpe Sverigedemokraterna og at "midlerne er underordnet."

Men vi er ikke i tvivl om, at han sympatiserer med Kundby-pigen og hendes planer om at terrorsprænge danske skoler. Herinde har han skrevet, at han håber "udlandet vil gøre en sag ud af", at Danmark udviste Said Mansour.  🤢

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 19 minutter siden, Rudi W skrev:

Det er nok gået op for de fleste på dette forum, at Tigermanden er ekstrem, også hvad angår at poste dynger af løgn. Er det overhovedet lovligt?

Som man kan læse i hans to links til et andet forum, truede jeg ingen som helst i nr. 1 og i nr. 2 deltog jeg slet ikke !! 🤗

Hvad angår at være bannet har Tigermanden været det flere gange på netop nævnte forum - senest i 6 måneder.

Han "kender" altid personligt islamister og venstreorienterede, som er i medierne, hvilket selvfølgelig heller intet har på sig. Derimod kan vi konstatere, at han udover at bruge svinske metoder for at få ram på andre debattører, også er ikke-demokrat. På ovennævnte forum har han f.eks. skrevet, at man skal bekæmpe Sverigedemokraterna og at "midlerne er underordnet."

Men vi er ikke i tvivl om, at han sympatiserer med Kundby-pigen og hendes planer om at terrorsprænge danske skoler. Herinde har han skrevet, at han håber "udlandet vil gøre en sag ud af", at Danmark udviste Said Mansour.  🤢

Der findes en del islamistiske sympatisører på ethvert forum og de skal bare bekæmpes med alle til rådighed stående demokratiske midler hvilket jeg til hver en tid også bidrager til !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
1 time siden, Rudi W skrev:

Jeg sympatiserer med hende som person, fordi hun er et ungt, følsomt mennesker, der er blevet tabt af systemet. Jeg sympatiserer ikke med terrorplaner og kommer aldrig til at gøre det.

Selvfølgelig skal der gøres en sag ud af Mansours udvisning, for den er ulovlig ifølge de internationale konventioner.

Det er skændig gjort af danmark at sende ham ud af landet, når det i bund og grund er vores eget ansvar at nå ind til ham via en blød pædagogisk indsats.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

@Rudi W og @Tigermanden    
Husk at gå efter bolden. Interne opgør skal ikke tages i trådene.
Oplever I at blive forfulgt,  chikaneret eller andet, så anmeld det.

Prøv at find tilbage til emnet igen. :) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 48 minutter siden, ThomasSneum skrev:

@Rudi W og @Tigermanden    
Husk at gå efter bolden. Interne opgør skal ikke tages i trådene.
Oplever I at blive forfulgt,  chikaneret eller andet, så anmeld det.

Prøv at find tilbage til emnet igen. :) 

Dét tilslutter jeg mig gerne, Thomas, og så skal jeg være den første til at beklage denne uheldige udvikling. Rudi, du er tilgivet, og lad os så få noget kvalitet ind i debatten igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
On 7/1/2019 at 19:28, Anklageren skrev:

Tigermanden er uden for normaltænkendes rækkevidde i oplægget, men hvad fanden rager maden Udlændingestyrelsen?

Godt spørgsmål!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind