Tigermanden

Racisme i Sjælsmark

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

For mig giver de mindelser om de nazistiske udryddelseslejre, man så under Anden Verdenskrig.

"Video med dreng på fem år, der nægtes mad på Sjælsmark forarger: Kun små børn må få broccoli og kogte kartofler"

Læs om de frygtelige og umenneskelige forhold her:

https://politiken.dk/indland/art6947113/Kun-små-børn-må-få-broccoli-og-kogte-kartofler?fbclid=IwAR2xFu8p95HzNUaFBcKGxcdalH3xCXXxB3yOGFhjhy4_87TR0d0PHYEEs4Y

Forsøger danskerne ligefrem at udsulte de Islamiske Nydanskere? Noget kunne tyde på det.

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Styr lige dig selv Tigermand og få styr på proportionerne !

Frygtelige og umenneskelige forhold - har du tabt sutten ?

Hvis du sammenligner manglende grøntsager med frygtelig umenneskelige forhold trænger du i den grad til at få din horisont udvidet !

Hvad har det iøvrigt med racisme at gøre ?

Den eneste racisme jeg har hørt om på vore centre er at kristne flygtninge forfølges og trues af muslimerne på stedet !

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 19 timer siden, Patrioten skrev:

Den eneste racisme jeg har hørt om på vore centre er at kristne flygtninge forfølges og trues af muslimerne på stedet !

Det var jeg ikke klar over, jeg troede,  det kun var hos os i Tyskland, det sker, endda så slemt, så man fra flere centre har måtte flytte kristne flygtninge til hemmelige adresser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 23 timer siden, Tigermanden skrev:

For mig giver de mindelser om de nazistiske udryddelseslejre, man så under Anden Verdenskrig.

Jeg troede ikke, du var så historieløs, så du ikke ved, hvad der skete i de nazistiske udryddelslejre og tillige sammenligne dem med danske centre, hvor flygtninge får beskyttelse.

Og forøvrigt fremgår det, at drengen får en banan og noget salat, men han vil gerne have broccoli og kartofler.

Så der er vel ikke tale om at udsulte nydanskere vel? og siden hvornår er et flygtningebarn en nydansker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 1 time siden, dewey skrev:

Det var jeg ikke klar over, jeg troede,  det kun var hos os i Tyskland, det sker, endda så slemt, så man fra flere centre har måtte flytte kristne flygtninge til hemmelige adresser.

Der har været rigtig mange episoder hvor kristne er blevet truet i de danske centre !

At islam er en syg religion kommer nok ikke bag på ret mange !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke ser det store problem. Er reglerne holdt lidt stramt, sikkert - og man kunne vel have stukket knægten en kartoffel. Men jeg synes også at faderen lader det køre helt op. Kan du ikke selv sammensætte din mad, så respekter dette, og lær dine børn at regler skal efterleves. 

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
On 5/1/2019 at 08:46, Tigermanden skrev:

"Video med dreng på fem år, der nægtes mad på Sjælsmark forarger: Kun små børn må få broccoli og kogte kartofler"

https://politiken.dk/indland/art6947113/Kun-små-børn-må-få-broccoli-og-kogte-kartofler?fbclid=IwAR2xFu8p95HzNUaFBcKGxcdalH3xCXXxB3yOGFhjhy4_87TR0d0PHYEEs4Y

Forsøger danskerne ligefrem at udsulte de Islamiske Nydanskere? Noget kunne tyde på det.

Hvis det er noget er det unødvendigt bureaukrati. Jeg er enig med Mette Gjerskov i at der er skabt et monster, men det monster, der er blevet skabt er et latterligt stort bureaukratisk monster, og det er skabt over de sidste 50 år eller mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup
On ‎05‎-‎01‎-‎2019 at 08:46, Tigermanden skrev:

For i hede hule helvede !!
Racisme, udsultes, nydanskere og sammenligning med kz ….
Det er helt ude i hampen.
Få lidt styr på fakta.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Tigermanden er uden for normaltænkendes rækkevidde i oplægget, men hvad fanden rager maden Udlændingestyrelsen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind