Convex Earth

Mellem islam og kulturradikal korrekthed!?

Recommended Posts

Zorglup
For 6 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg accepterer ikke præmisserne for dit regnestykke.
Og da du virkeligt ikke bidrager med noget nyt, ser jeg det bare som en fanget fisks sidste kramper, for at slippe af krogen.
Jeg har underbygget min påstand med et hav af undersøgelser og rapporter, men du mener at vide bedre. Men uden fakta. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 13 minutter siden, Zorglup skrev:

Jeg accepterer ikke præmisserne for dit regnestykke.
Og da du virkeligt ikke bidrager med noget nyt, ser jeg det bare som en fanget fisks sidste kramper, for at slippe af krogen.
Jeg har underbygget min påstand med et hav af undersøgelser og rapporter, men du mener at vide bedre. Men uden fakta. 

Hvilken præmis anderkender du ikke? 

Jeg har underbygget min påstand med et hav af undersøgelser og rapporter, men du er bare stædig.. du må kunne uddybe lidt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 11 timer siden, Anklageren skrev:

Det kan man ikke sige om alle medier.

Jeg ved godt, at jeg er gammeldags, fordi jeg anser det for at være en dansk værdi - at en mand er en mand, og et ord er et ord.

Der er grænser for, hvor meget medierne lyver, men grænserne er meget vide i Den Korte Avis.

Et godt eksempel er, at hæren på Varde Kaserne og politiet undrer sig over, at Den Korte Avis kobler vold i Vardes natteliv (hvor soldater er involveret) sammen med fanatisk terrorisme - for det anede hæren ikke noget om.

Det gjorde politiet og soldaterne på Varde Kaserne heller ikke.

Læs soldaternes undren her i artilleriets webavis: http://www.artilleriet.dk/artikel/5213-Politik--netavis-misbruger-overfald-i-frygt-dagsorden.htm

Useriøst at trække en 4 år gammel historie frem.

Jeg har bragt mange eksempler på mediernes fortielser, fordrejninger og løgne så ingen har noget at lade hinanden høre hvad det angår, men her er alligevel en fin beskrivelse og en opsang:

https://jyllands-posten.dk/debat/leder/ECE10957353/medierne-maa-goere-mere-for-at-holde-deres-sti-helt-ren/

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Useriøst at trække en 4 år gammel historie frem.

Jeg har bragt mange eksempler på mediernes fortielser, fordrejninger og løgne så ingen har noget at lade hinanden høre hvad det angår, men her er alligevel en fin beskrivelse og en opsang:

https://jyllands-posten.dk/debat/leder/ECE10957353/medierne-maa-goere-mere-for-at-holde-deres-sti-helt-ren/

Har du en begrundelse for, at det skulle være useriøst at trække en 4 år gammel artikel frem?

Det virker meget sært på mig, fordi jeg af og til bliver angrebet for noget, som Socialdemokratiet lavede under 2. verdenskrig :D

Udover at Den Korte Avis selv kan finde på at opdigte historier - så ligger "avisen" i den grad under for ekspertvældet.

Der er næppe nogen andre aviser, som så tit lægger vægt på at historierne er mere sande, fordi Den Korte Avis kan citere en professor.

Man lærer på alle videregående uddannelser, at ekspertudsagnet ikke er noget værd, fordi udsagnet bliver fremsat af en ekspert.

Det forstår læserne af Den korte avis åbenbart ikke :D

https://denkorteavis.dk/2017/antallet-af-voldtaegter-og-seksuelle-kraenkelser-er-eksploderet-i-tyskland-det-er-fordi-migranterne-ser-tyskerne-som-prostituerede-nar-de-sover-med-dem-uden-at-vaere-gift-siger-tys/

https://denkorteavis.dk/2017/juraprofessor-menneskerettighed-er-politisk-konventionen-skal-ikke-laengere-vaere-del-af-dansk-lov/

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
On 8/1/2019 at 11:23, Tormentor skrev:

Man skal være blind og døv, hvis man ikke ser alle de negative følger af indvandring fra islamiske lande.

De negative konsekvenser er så tydelig nu, at man skal være venlig bo for at stadig mene der er fulgt noget positiv med.

Jeg tror ikke at folk er klar over hvad der er ved at ske med deres land!

Dette gælder både i Danmark og i de andre Europæiske lande.

Der sker en islamisering af Europa som er startet af Imamerne i muslimske lande, og som videreføres i de muslimske moskeer i de Vesteuropæiske lande - alt sammen godt hjulpet af kriminelle menneskesmuglere.

Alt alt for sent er det gået op for f.eks, svenskerne, og først nu forsøger de med SD Sverigedemokraterne at rette lidt op på det.

Og missandten om ikke de gamle partier både i rød stue og i blå stue afviser alle SD´s mandater, således at efter 3,5 måned efter deres valg endnu ikke har fået en regering.

Måske ender det med nyvalg i Sverige, og så bliver Socialdemokraterne og andre blå afvisende partier endnu mindre, samt at SD går stærkt frem - er mit bud.

I Danmark kan man redde vores kultur og demokrati med partier som DF og D.

Dansk Folkeparti går ind for lappeløsninger på problemet.

Nye Borgerlige (D) går ind for at løse problemet helt.

Begyndende med:

Der skal indføres et totalt asylstop!

Udlændinge skal forsørge sig selv!

Kriminelle udlændinge skal udvises konsekvent efter første dom!

Hvad vælger du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 2 timer siden, Convex Earth skrev:

Jeg tror ikke at folk er klar over hvad der er ved at ske med deres land!

Dette gælder både i Danmark og i de andre Europæiske lande.

Der sker en islamisering af Europa som er startet af Imamerne i muslimske lande, og som videreføres i de muslimske moskeer i de Vesteuropæiske lande - alt sammen godt hjulpet af kriminelle menneskesmuglere.

Ingen fakta tyder på, at danskerne er ved at blive omvendt til islam - tværtimod.

Det er helt ude i hampen 🙂

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind