Tigermanden

Nu er Sinead O'Connor også konverteret til Islam.

Recommended Posts

Tigermanden
Skrevet (redigeret)

Og det stemmer godt overens med, at flere og flere unge mennesker er begyndt at se mod Islam, når de skal definere sig selv kulturelt. 🐯

Redigeret af Tigermanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W
Skrevet (redigeret)
For 23 minutter siden, Tigermanden skrev:

Og det stemmer godt overens med, at flere og flere unge mennesker er begyndt at se mod Islam, når de skal definere sig selv kulturelt. 🐯

Det var dog en sørgelig nyhed. Første gang jeg hørte om noget lignende, var det Cat Stevens, som jeg ellers mente var en glimrende sanger og musiker. Men siden blev jeg ked af det, hvis der annonceredes en indspilning med ham i radioen. Havde ikke lyst til at høre ham, fordi det satte gang i så mange andre og triste tanker ...

Men kunstnere, for eksempel skuespillere og musikere, er ofte nogle forvirrede sjæle, som ubehagelige tankesæt kan lokke. Sådan var det også for år tilbage med kommunismen. Jeg husker med gru Annisette og Thomas Koppels udtalelser! 

Redigeret af Rudi W
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 1 time siden, Tigermanden skrev:

Det kom ikke bag på mig da jeg hørte det første gang. O'Conner har i mange, mange år været mentalt forstyrret. Hun har flere gange forsøgt at begå selvmord og har lavet andre ting gennem årene som vidner om en mental ustabil person. Derfor kan det ikke komme som en stor overraskelse at hun er konverteret til islam.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Tigermanden skrev:

Det er du næsten ene om. Der er kun cirka 5.000 danskere, der er konverteret til islam - og det er næsten udelukkende unge piger, som er blevet gift med en muslim.

Danskerne er ikke muslimer, og de bliver heller aldrig muslimer.

Insisterer du stadigvæk på at være kommunist og muslim (selvom det ikke kan forenes)?

Redigeret af Anklageren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 12 timer siden, Anklageren skrev:

Det er du næsten ene om. Der er kun cirka 5.000 danskere, der er konverteret til islam - og det er næsten udelukkende unge piger, som er blevet gift med en muslim.

Danskerne er ikke muslimer, og de bliver heller aldrig muslimer.

Insisterer du stadigvæk på at være kommunist og muslim (selvom det ikke kan forenes)?

Fremtiden er faktisk heller ikke muslimernes, i dag bruges islam meget politisk, nogle få ændringer politisk og islam kan knækkes ligesom alle andre religioner. I  en globaliseret og oplyst verden, får al religion dårlige kår som magtfaktor.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ab1959

Nu skal man lige huske på hvordan Kristendommen har behandlet hende. I løbet af hendes teenage år blev hun spærret inde i et nonne-kloster - de berygtede Magdalene hjem. Her var tæv, miste håret som straf og isolation daglig kost. At hun på den baggrund vælger en anden religion, er ikke overraskende.

https://www.dr.dk/presse/sex-synd-og-skam

Så du kan ikke tage hendes konvertering som udtryk for en generel tendens.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 2 minutter siden, ab1959 skrev:

Nu skal man lige huske på hvordan Kristendommen har behandlet hende. I løbet af hendes teenage år blev hun spærret inde i et nonne-kloster - de berygtede Magdalene hjem. Her var tæv, miste håret som straf og isolation daglig kost. At hun på den baggrund vælger en anden religion, er ikke overraskende.

https://www.dr.dk/presse/sex-synd-og-skam

Så du kan ikke tage hendes konvertering som udtryk for en generel tendens.

Fordi al religion stinker, islam er kun en ud af mange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
On 2/1/2019 at 19:04, Rudi W skrev:

Det var dog en sørgelig nyhed.

For mig var det en god nyhed. 🐯

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hopeless

Hun var da vist lidt rundforvirret i forvejen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tigermanden
For 1 minut siden, hopeless skrev:

Hun var da vist lidt rundforvirret i forvejen

Jeg tror, at hun har fundet fred i Islam - en fred, hun har søgt hele sit liv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind