Gæst

Er Trump mentalt stabil?

Recommended Posts

dewey
For 7 timer siden, Anklageren skrev:

En af de arresterede var Fred Trump på 175-24 Devonshire Rd.

Han blev løsladt efter 2 dages arrest.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 16 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg er da heller ikke helt sikker, men jeg har læst om familien Trump - altså hvad Trump'erne selv har skrevet om familien.

I Trumps barndomshjem var det et stort problem, at der flyttede en italiensk familie ind i nærheden, fordi de ikke var af nordeuropæisk afstamning.

Trump har altid beundret sin far, Fred trump - og i 1927 blev han arresteret sammen med seks andre, fordi han deltog i en fascistisk demonstration med Ku Klux Klan, hvor to blev dræbt.

Fred_News.jpg&w=1484

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/02/28/in-1927-donald-trumps-father-was-arrested-after-a-klan-riot-in-queens/?utm_term=.4767a8bef1c8

Jeg kæder det sammen med andet, som at Trump for et år siden sagde, at der var "meget fine mennesker" blandt nazisterne i Charlottesville.

Men fra de ting, så til at sige at Trump nok dele race ideolog med Hitler som er den meste ekstre person vi kender omkring race ideologi, der er nu lige godt et stykke vej.

At Trump er små racist er sikkert rigtigt, ligesom han mangler respekt for sine medmennesker i almindelighed og kvinder i særdeleshed. Han er top egoist, uvederhæftig, løgnagtigt, narcissistisk ud over alle grænser og uduelig til de jobs han har haft.

Men ret skal være ret, vi ikke belig for at sige at han har ekstrem race ideologiske ideer, han er dog bevislig opportunist og siger hvad der skal til for at tilfredsstille hans "base".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 5 timer siden, Anklageren skrev:

Det ligger der sørme endnu

trumpgoldrush5.jpg

Det var her Donald Trump’s bedstefar Friedrich Trump drev Hotel, bar og bordel.

fred-trump.jpg?quality=80&strip=all&w=78

Ca. 1899 hvor Friedrich Trump drev bordel og bar på White Horse Hotel

https://www.bloomberg.com/features/2016-trump-family-fortune/

Bordel drift er ulovligt i USA, så Trump formuen er altså også opstået af ulovligheder dengang, den del har han arvet fra faderen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 10 timer siden, Anklageren skrev:

Så vidt jeg ved, er ingen højresnoede kommet til skade ved demonstrationerne i Danmark - så det er ikke andet end snak - og derfor interesserer det mig ikke ret meget. Det kan af samme grund heller ikke sammenlignes med Charlottesville.

Jeg har heller ingen sympati for antifa. Som jeg ser det så er der tale om to ekstreme grupper helt ude på fløjene, som almindelige danskere tager afstand fra.

###

Du aner ikke om Trumps fader blev tiltalt og kom i retten, for løsladt betyder ikke frikendt.

Desuden er pointen den, at Fred Trump havde sympati for KKK.

Der er også meget andet, som tyder på, at Donald Trump dyrker en lignende racetænkning.

“For frihed” demonstrationerne herhjemme bestod af fortrinsvis midaldrende borgere som du kan se på de videoer der er lagt på nettet og hører absolut ikke til nogen yderliggående fløj.

Ganske alm. mennesker som ønsker stop for indvandring via en lovlig anmeldt demonstration gennem byen.

Nu kan du jo spørge dig selv hvem du tror behøvede politibeskyttelse uge efter uge !

Desværre lykkedes det “antifa” at skræmme så mange borgere væk at demonstrationerne blev indstillet til sidst.

Disse venstresnoede voldsbanditter lykkedes endnu engang med at knægte ytringsfriheden !

Hvis den tekst du lagde ud står til troende blev han løsladt uden tiltale. Havde der foreligget en tiltale skulle han være løsladt mod kaution (bail) hvilket der ikke antydes i teksten.

At han skulle sympatisere med KKK er rent gætteri fra din side og du ved ikke engang om han deltog i demonstrationen eller blot deltog i slagsmålet !

Trump’s far var alfons og Kenndy’s far var spritsmugler - kan du slet ikke se hvor afsporet den her debat er blevet ?

Trump’s popularitet ser ganske fornuftig ud med tanke på de enorme resourcer medierne har brugt på at svine ham til siden han tiltrådte !

Jeg tror ikke på at kvinderne alene udgør målingens resultat, snarere de sorte og latinoerne !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Patrioten skrev:

“For frihed” demonstrationerne herhjemme bestod af fortrinsvis midaldrende borgere som du kan se på de videoer der er lagt på nettet og hører absolut ikke til nogen yderliggående fløj.

Ganske alm. mennesker som ønsker stop for indvandring via en lovlig anmeldt demonstration gennem byen.

Nu kan du jo spørge dig selv hvem du tror behøvede politibeskyttelse uge efter uge !

Desværre lykkedes det “antifa” at skræmme så mange borgere væk at demonstrationerne blev indstillet til sidst.

Disse venstresnoede voldsbanditter lykkedes endnu engang med at knægte ytringsfriheden !

Hvis den tekst du lagde ud står til troende blev han løsladt uden tiltale. Havde der foreligget en tiltale skulle han være løsladt mod kaution (bail) hvilket der ikke antydes i teksten.

At han skulle sympatisere med KKK er rent gætteri fra din side og du ved ikke engang om han deltog i demonstrationen eller blot deltog i slagsmålet !

Trump’s far var alfons og Kenndy’s far var spritsmugler - kan du slet ikke se hvor afsporet den her debat er blevet ?

Trump’s popularitet ser ganske fornuftig ud med tanke på de enorme resourcer medierne har brugt på at svine ham til siden han tiltrådte !

Jeg tror ikke på at kvinderne alene udgør målingens resultat, snarere de sorte og latinoerne !

Det er langt ude

Du har skrevet en masse om de italienske fascisters demonstration i Bronx, der blev angrebet af anti-fascister - selvom Fred Trump slet ikke deltog i den demonstration 😄

Ku Klux Klan har altid været voldelig

Under KKK's demonstration samme dag i Queens, - som Fred Trump deltog i - blev kun syv mænd blev arresteret, som alle var repræsenteret af de samme advokater

Fordi de alle havde de samme advokater, er der grund til at formode, at de tilhører den samme gruppe - og at det er KKK.

Vi ved ikke, om de blev dømt for noget, men der døde jo ingen under KKK's demonstration (som der gjorde i den anden demonstration i Bronx).

Jeg kan nemt se, hvor afsporet den her demonstration er blevet - og det er din skyld - fordi du har bragt Kennedy'ernes fortid og For Frihed ind i debatten. 😏

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 47 minutter siden, Anklageren skrev:

Det er langt ude

Du har skrevet en masse om de italienske fascisters demonstration i Bronx, der blev angrebet af anti-fascister - selvom Fred Trump slet ikke deltog i den demonstration 😄

Ku Klux Klan har altid været voldelig

Under KKK's demonstration samme dag i Queens, - som Fred Trump deltog i - blev kun syv mænd blev arresteret, som alle var repræsenteret af de samme advokater

Fordi de alle havde de samme advokater, er der grund til at formode, at de tilhører den samme gruppe - og at det er KKK.

Vi ved ikke, om de blev dømt for noget, men der døde jo ingen under KKK's demonstration (som der gjorde i den anden demonstration i Bronx).

Jeg kan nemt se, hvor afsporet den her demonstration er blevet - og det er din skyld - fordi du har bragt Kennedy'ernes fortid og For Frihed ind i debatten. 😏

For det første var det dig selv der brugte Trump’s fortid på banen som forklaring på hans mentale tilstand og for det andet konkluderer du uden videre at han var tilhænger af KKK grundet samme beskikkede forsvarer.

Det er dig selv der er ude i hampen med alle dine sammenligninger og konklusioner der ikke har hold i realiteter så skyd ikke skylden på mig når jeg smider lige så intetsigende sammenligninger retur !

Hvorfor er det så svært konfrontere folk på deres gerninger uden evig og altid at drage deres dårlige opvækst og familieforhold ind i billedet, det må sku være samme syge pædagogiske tendens der absolut skal opfinde en diagnose til alting !

Tilbage på sporet uden indblanding af opvækst og forfædres meriter tak !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 13 minutter siden, Patrioten skrev:

For det første var det dig selv der brugte Trump’s fortid på banen som forklaring på hans mentale tilstand og for det andet konkluderer du uden videre at han var tilhænger af KKK grundet samme beskikkede forsvarer.

Det er dig selv der er ude i hampen med alle dine sammenligninger og konklusioner der ikke har hold i realiteter så skyd ikke skylden på mig når jeg smider lige så intetsigende sammenligninger retur !

Hvorfor er det så svært konfrontere folk på deres gerninger uden evig og altid at drage deres dårlige opvækst og familieforhold ind i billedet, det må sku være samme syge pædagogiske tendens der absolut skal opfinde en diagnose til alting !

Trumps egen udtagelser vidner om hans mental tilstand, mere behøver vi ikke græske i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 47 minutter siden, Patrioten skrev:

Når Trump selv skriver om sin fars påståede fortid i KKK på Twitter, så kan jeg ikke se, hvorfor det skulle være et forbudt emne.

Det er problemtisk at have en præsident, der siger om hele folkeslag: "De er ikke mennesker. De er dyr".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

:gogo:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind