Gæst

Er Trump mentalt stabil?

Recommended Posts

ThomasSneum
For 1 time siden, modpol skrev:

Whatever.

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 4 timer siden, modpol skrev:

Jeg er helt enig mht. til narcissistisk personlighedsforstyrrelse, men jeg vil nu ikke påstår at Trump og Hitler dele race ideologi eller racetænkning, det er der mig bekendt intet belæg for.

Men min sammenligning var nu ikke på personlighedsforstyrrelse, men det at have politiks succes med nogle ting ikke kan opvejes af dårlige, det er der jeg ser en sammenligning.

Oh whatever, er mit svar til "virker det ovenud skingert og desperat", her er en mening, men ikke en jeg vil forholde mig yderlige til.

Jeg er da heller ikke helt sikker, men jeg har læst om familien Trump - altså hvad Trump'erne selv har skrevet om familien.

I Trumps barndomshjem var det et stort problem, at der flyttede en italiensk familie ind i nærheden, fordi de ikke var af nordeuropæisk afstamning.

Trump har altid beundret sin far, Fred trump - og i 1927 blev han arresteret sammen med seks andre, fordi han deltog i en fascistisk demonstration med Ku Klux Klan, hvor to blev dræbt.

Fred_News.jpg&w=1484

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/02/28/in-1927-donald-trumps-father-was-arrested-after-a-klan-riot-in-queens/?utm_term=.4767a8bef1c8

Jeg kæder det sammen med andet, som at Trump for et år siden sagde, at der var "meget fine mennesker" blandt nazisterne i Charlottesville.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 3 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg synes ikke, du skelner mellem "lovlig" og "ulovlig" indvandring.

Det er også en svær sondring, for en udlænding kører bare ind i landet - og hvis udlændingen derefter får opholdstilladelse, så er han en lovlig indvandrer. Derfor sætter jeg ulovlig i anførselstegn.

I USA har erhvervslivet nydt godt af de "ulovlige" indvandrere, som har plukket frugt for landbrugene langs grænsen, og som har arbejdet til en lav løn på fabrikker.

Det er dobbeltmoralsk, fordi amerikanerne derfor selv er skyld i den "ulovlige" indvandring.

De kunne bare lade være med at ansætte dem, så var der ikke kommet nogen.

Jeg formoder du har hørt om løndumping !

Hvis en frugtavler i Californien ansætter en illegal indvandrer til det halve i løn og samtidig stemmer på Trump er han absolut en hykler, men hvis han er demokrat og savner Obama er alt som det plejer !

Problemet er bare at de illegale indvandrere ikke kun er frugtavlere, men underbyder deres arb. kraft i flere og flere brancher hvilket hverken republikaneren el. demokraten kan være tjent med !

Sort arbejde og løndumping er et problem i alle lande og det er enhver regerings pligt at dæmme op for dette uvæsen og i USA’s tilfælde er den største fødekilde til løndumping kommet sydfra og derfor skal grænsen selvfølgelig lukkes af !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
1 time siden, Patrioten skrev:

Jeg formoder du har hørt om løndumping !

Hvis en frugtavler i Californien ansætter en illegal indvandrer til det halve i løn og samtidig stemmer på Trump er han absolut en hykler, men hvis han er demokrat og savner Obama er alt som det plejer !

Problemet er bare at de illegale indvandrere ikke kun er frugtavlere, men underbyder deres arb. kraft i flere og flere brancher hvilket hverken republikaneren el. demokraten kan være tjent med !

Sort arbejde og løndumping er et problem i alle lande og det er enhver regerings pligt at dæmme op for dette uvæsen og i USA’s tilfælde er den største fødekilde til løndumping kommet sydfra og derfor skal grænsen selvfølgelig lukkes af !

Jeg er ikke tilhænger af illegal indvandring - hvor mange gange skal jeg skrive det?

Demokraterne har i mange år været modstandere af løntrykkeriet - og det er jeg også

Jeg mener bare, at de 10 millioner illegale indvandrere arbejder i USA - og så er amerikanerne selv lige så skyldige i den illegale indvandring. Selvom de illegale indvandrere går til en lav løn, så er det en højere løn end de får, hvor de kommer fra - og derfor virker det som en magnet.

Trump burde være efter de amerikanske arbejdsgivere, som er skyld i, at de kommer. 

Det ændrer jo ikke noget, at jeg mener, det er forkert.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 2 timer siden, Anklageren skrev:

Jeg er da heller ikke helt sikker, men jeg har læst om familien Trump - altså hvad Trump'erne selv har skrevet om familien.

I Trumps barndomshjem var det et stort problem, at der flyttede en italiensk familie ind i nærheden, fordi de ikke var af nordeuropæisk afstamning.

Trump har altid beundret sin far, Fred trump - og i 1927 blev han arresteret sammen med seks andre, fordi han deltog i en fascistisk demonstration med Ku Klux Klan, hvor to blev dræbt.

Fred_News.jpg&w=1484

https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2016/02/28/in-1927-donald-trumps-father-was-arrested-after-a-klan-riot-in-queens/?utm_term=.4767a8bef1c8

Jeg kæder det sammen med andet, som at trump for et år siden sagde, at der var "meget fine mennesker" blandt nazisterne i Charlottesville.

Jeg synes virkelig du er ude på et overdrev her!

1927 midt i forbudstiden hvor den italienske mafia terroriserer alt og alle trækker du en historie frem om en demonstration hvor KKK og Trump’s far var til stede samtidig og hvor 2 italienere mister livet !

Læs lige den fremhævede tekst igen og undersøg hvad “discharge” betyder !

Læs derefter dette link om mafiaen og Kennedy familiens involvering i spritsmuglingen og forklar mig så om du mener at John, Bobby og Robert også var mentalt forstyrrede grundet faderen eller gælder det kun Trump !

http://www.thomasladegaard.dk/2009/06/24/la-cosa-nostra-i-usa-en-kort-historie-om-den-amerikanske-mafia-frem-til-den-22-november-1963/

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 16 minutter siden, Anklageren skrev:

Jeg er ikke tilhænger af illegal indvandring - hvor mange gange skal jeg skrive det?

Demokraterne har i mange år været modstandere af løntrykkeriet - og det er jeg også

Jeg mener bare, at de 10 millioner illegale indvandrere arbejder i USA - og så er amerikanerne selv lige så skyldige i den illegale indvandring. Selvom de illegale indvandrere går til en lav løn, så er det en højere løn end de får, hvor de kommer fra - og derfor virker det som en magnet.

Trump burde være efter de amerikanske arbejdsgivere, som er skyld i, at de kommer. 

Det ændrer jo ikke noget, at jeg mener, det er forkert.

Jeg påstår ikke du er tilhænger af illegal indvandring, men du er imod en lukket grænse og man kan ikke opnå det ene uden at gøre det andet !

Når udbudet forsvinder gør efterspørgslen den samme og det er statens opgave at fjerne ulovlige udbud !

Du kan jo som stat heller ikke lukke øjnene for smuglersmøger og sprut og bagefter klandre befolkningen for at købe det !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 3 timer siden, Patrioten skrev:

Jeg synes virkelig du er ude på et overdrev her!

1927 midt i forbudstiden hvor den italienske mafia terroriserer alt og alle trækker du en historie frem om en demonstration hvor KKK og Trump’s far var til stede samtidig og hvor 2 italienere mister livet !

Læs lige den fremhævede tekst igen og undersøg hvad “discharge” betyder !

Læs derefter dette link om mafiaen og Kennedy familiens involvering i spritsmuglingen og forklar mig så om du mener at John, Bobby og Robert også var mentalt forstyrrede grundet faderen eller gælder det kun Trump !

http://www.thomasladegaard.dk/2009/06/24/la-cosa-nostra-i-usa-en-kort-historie-om-den-amerikanske-mafia-frem-til-den-22-november-1963/

Det var ikke i den demonstration, som Trumps far var med i, der døde to italienere (og desuden var det de italienske fascister og ikke mafiaen, der demonstrerede).

Der var altså to demonstrationer samme dag - og den anden demonstration, som Donald Trumps far var med i, var arrangeret af Klanen.

Discharge betyder løsladelse, og det er noget man bliver, når man har været arresteret 🙂

Hvis jeg bare havde været ude på at sværte familien Trump, så havde jeg skrevet om, hvor familieformuen stammer fra, men det kommer ikke sagen ved.

Hvis man læser om familien, er det helt tydeligt, at Trump har haft problemer i forholdet til sin fader, der var en perfektionistisk patriark. Trump har så forsøgt at leve op til hans fars hårde krav.

Har du læst artiklen i Washington Post?

Der står: på Memorial Day 1927 udbrød der slagsmål i New York ledet af sympatisører af den italienske fascistiske bevægelse og Ku Klux Klan. I det fascistiske slagsmål, der fandt sted i Bronx, blev to italienske mænd dræbt af anti-fascister. I Queens marcherede 1000 hvide klanmedlemmer gennem Jamaica-kvarteret, hvilket endte et slagsmål, hvor syv mænd blev arresteret.

En af de arresterede var Fred Trump på 175-24 Devonshire Rd.

Det er ikke klart, hvilken rolle Fred Trump spillede i slagsmålet. Nyhedsartiklen bemærker blot, at syv mænd blev arresteret, som alle var repræsenteret af de samme advokater. 

Citat slut

Ku Klux Klan er ikke nazister, men de har ihvertfald nogen raceteorier, der minder om nazisterne.

- Det er da ikke sikkert at Donald Trump har arvet faderes politisk sympatier, men det er der altså forskelligt, der tyder på.

Hvorfor tror du selv, at Trump havde så svært ved at fordømme demonstrationen i Charlottesville, som jeg har nævnt?

Det er han blevet meget kritiseret for, også af sine egne partifæller.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 30 minutter siden, Anklageren skrev:

Hvis jeg bare havde været ude på at sværte familien Trump, så havde jeg skrevet om, hvor familieformuen stammer fra, men det kommer ikke sagen ved.

Hvis man læser om familien, er det helt tydeligt, at Trump har haft problemer i forholdet til sin fader, der var en perfektionistisk patriark. Trump har så forsøgt at leve op til hans fars hårde krav.

Har du læst artiklen i Washington Post?

Der står: på Memorial Day 1927 udbrød der slagsmål i New York ledet af sympatisører af den italienske fascistiske bevægelse og Ku Klux Klan. I det fascistiske slagsmål, der fandt sted i Bronx, blev to italienske mænd dræbt af anti-fascister. I Queens marcherede 1000 hvide klanmedlemmer gennem Jamaica-kvarteret, hvilket endte et slagsmål, hvor syv mænd blev arresteret.

En af de arresterede var Fred Trump på 175-24 Devonshire Rd.

Det er ikke klart, hvilken rolle Fred Trump spillede i slagsmålet. Nyhedsartiklen bemærker blot, at syv mænd blev arresteret, som alle var repræsenteret af de samme advokater. 

Citater slut

Ku Klux Klan er ikke nazister, men de har ihvertfald nogen raceteorier, der minder om nazisterne.

- Det er da ikke sikkert at Donald Trump har arvet faderes politisk sympatier, men det er der altså forskelligt, der tyder på.

Hvorfor tror du selv, at Trump havde så svært ved at fordømme demonstrationen i Charlottesville, som jeg har nævnt?

Det er han blevet meget kritiseret for, også af sine egne partifæller.

Nej det er ikke klarlagt hvilken rolle Fred Trump spillede og han blev efterfølgende sluppet fri uden tiltale så hvad er lige pointen med artiklen ud over at svine ham til ?

Guderne skal vide at Kennedy brødrene også lå under for deres diktatoriske far så hvad er forskellen ?

Prøv at sammenligne demonstrationen i Charlottesville med vore egne “for frihed” der uge efter uge blev angrebet af venstreorienterede voldsaber fra “Antifa” uden at medierne skrev andet end “uro blandt demonstranter” !

Forestil dig så at en voldelig højreorienteret gruppe pludselig blandede sig og bankede “antifa” - tror du så medierne havde nøjes med at skrive “uro blandt demonstranter: ? Nej vel !

Ingen er vist i tvivl om hvor mediernes sympati ligger både herhjemme og i USA og det er Trump heller ikke !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 49 minutter siden, Patrioten skrev:

Nej det er ikke klarlagt hvilken rolle Fred Trump spillede og han blev efterfølgende sluppet fri uden tiltale så hvad er lige pointen med artiklen ud over at svine ham til ?

Guderne skal vide at Kennedy brødrene også lå under for deres diktatoriske far så hvad er forskellen ?

Prøv at sammenligne demonstrationen i Charlottesville med vore egne “for frihed” der uge efter uge blev angrebet af venstreorienterede voldsaber fra “Antifa” uden at medierne skrev andet end “uro blandt demonstranter” !

Forestil dig så at en voldelig højreorienteret gruppe pludselig blandede sig og bankede “antifa” - tror du så medierne havde nøjes med at skrive “uro blandt demonstranter: ? Nej vel !

Ingen er vist i tvivl om hvor mediernes sympati ligger både herhjemme og i USA og det er Trump heller ikke !

Så vidt jeg ved, er ingen højresnoede kommet til skade ved demonstrationerne i Danmark - så det er ikke andet end snak - og derfor interesserer det mig ikke ret meget. Det kan af samme grund heller ikke sammenlignes med Charlottesville.

Jeg har heller ingen sympati for antifa. Som jeg ser det så er der tale om to ekstreme grupper helt ude på fløjene, som almindelige danskere tager afstand fra.

###

Du aner ikke om Trumps fader blev tiltalt og kom i retten, for løsladt betyder ikke frikendt.

Desuden er pointen den, at Fred Trump havde sympati for KKK.

Der er også meget andet, som tyder på, at Donald Trump dyrker en lignende racetænkning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst

Trumps familieformue blev grundlagt af bedstefaderen, der var alfons og drev bordel i Klondike.

Da alle guldgraverne var mænd, var det en lukrativ forretning.

Trump har arvet sin bedstefaders syn på kvinder, og det kan kvinderne godt se. Tænk hvad Trump kunne drive det til, hvis kvinderne også stemte på ham.

Kennedyerne grundlagde familieformuen som spritsmuglere, men de har et bedre syn på kvinder, og det kan ses på deres popularitet.

Gallup har lavet målinger over præsidenters popularitet meget langt tilbage, så man kan sammenligne.

Trumps har den laveste popularitet af alle præsidenter med 39% - og John Kennedys var på 76%.

Der kan man tydeligt se, hvor meget det betyder at have kvinderne med sig 😏

aOQKEhw.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind