Gæst

Er Trump mentalt stabil?

Recommended Posts

Patrioten
For 4 minutter siden, Anklageren skrev:

Hvorfor er det så vigtigt for dig, at amerikanerne holder de kristne indvandrere af europæisk afstamning ude?

For mig er det vigtigt at alle lande selv bestemmer hvem hvad og hvor mange der kommer ind i deres land !

Underligt spørgsmål iøvrigt ! 

Går du ind for en grænseløs verden ?

Hvis du gør er du også tilhænger af anarki !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Lige nu, Patrioten skrev:

For mig er det vigtigt at alle lande selv bestemmer hvem hvad og hvor mange der kommer ind i deres land !

Underligt spørgsmål iøvrigt ! 

Går du ind for en grænseløs verden ?

Hvis du gør er du også tilhænger af anarki !

A pro pos underligt svar

Debatten svømmer i bemærkninger om problemer med muslimer, fordi de er muslimer - og det ved du godt 😏

De sidste tyve år har der været islamistisk terrorisme rettet mod vestlige mål, og mange er utilfredse med at indvandrerne får kontanthjælp.

Det er jo ikke tilfældet i USA, hvor de såkaldt ulovlige indvandrere er kristne, ikke udøver terrorisme og kommer for at arbejde.

- og selvfølgelig synes jeg, at et land selv skal bestemme, hvem der skal indvandre.

Jeg ønsker dem bare ikke al muligt ondt. Man kan sagtens afvise indvandrere ved grænsen uden at hade dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Nu gør medierne også hvad de kan, for at underminere ham. Jeg så deadline forleden aften og en kvinde der var inde, åbnede med, at Trump jo nærmest var splittergal og utilregnelig. Det blev sagt, som var det en endegyldig sandhed og ingen stillede spørgsmål ang. dette.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Lige nu, Zorglup skrev:

Nu gør medierne også hvad de kan, for at underminere ham. Jeg så deadline forleden aften og en kvinde der var inde, åbnede med, at Trump jo nærmest var splittergal og utilregnelig. Det blev sagt, som var det en endegyldig sandhed og ingen stillede spørgsmål ang. dette.

Trump viser tydelige tegn på at have et sygt sind - en såkaldt NARCISSISTISK PERSONLIGHEDSFORSTYRRELSE

Verdens ledere grinede af Trump af samme årsag - og han forstår det ikke. Til dem der er vilde med videoer, så blev latteren selvfølgelig optaget: 

Det startede allerede fra dag 1 på kontoret, hvor Trump påstod, at der aldrig havde været så mange til en præsidents indsættesesceremoni - og det var løgn.

obama-wd-trump-inauguration-crowd-compar

Til venstre ses folkemængden ved Obamas indsættelse i 2009 - og til højre ses folkemængden ved Trumps indsættelse

Det er egentlig ikke et spørgsmål om hvorvidt Trump har ret - eller ej - men det er et tegn på et sygt sind at gå højt op i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 54 minutter siden, Patrioten skrev:

Som jeg anfægter virker det ovenud skingert og desperat at du sammenligner med Hitler !

Har du virkelig ikke andre forklaringer på hans positive resultater eller er det som jeg skriver vigtigere at fremstille ham som mentalt ustabil ?

Whatever.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Skrevet (redigeret)
For 8 minutter siden, modpol skrev:

Whatever.

images?q=tbn:ANd9GcRJ0UouedfPYQ7oc4G3I4Z

Trump er ikke nazist - men både Trump og Hitler har/havde en narcissistisk personlighedsforstyrrelse.

De deler vist også noget racetænkning.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten
For 24 minutter siden, Anklageren skrev:

A pro pos underligt svar

Debatten svømmer i bemærkninger om problemer med muslimer, fordi de er muslimer - og det ved du godt 😏

De sidste tyve år har der været islamistisk terrorisme rettet mod vestlige mål, og mange er utilfredse med at indvandrerne får kontanthjælp.

Det er jo ikke tilfældet i USA, hvor de såkaldt ulovlige indvandrere er kristne, ikke udøver terrorisme og kommer for at arbejde.

- og selvfølgelig synes jeg, at et land selv skal bestemme, hvem der skal indvandre.

Jeg ønsker dem bare ikke al muligt ondt. Man kan sagtens afvise indvandrere ved grænsen uden at hade dem.

Jeg er lidt i vildrede med hvad du mener, men grænsedragning og bevogtning deraf er jo ikke forbeholdt muslimer.

At beskytte sine grænser og dermed sit land mod udefrakommende mennesker der af den ene eller anden grund vil ind er jo af yderste vigtighed for ligevægt og stabilitet i ethvert samfund.

I den vestlige verden og Vesteuropa især er der en selvdestruktiv tendens til at ville løse resten af verdens problemer uden at skele til omkostningerne.

Hvis et samfund skal være istand til at hjælpe omverdenen kræver det at landet selv er velfungerende og i balance både økonomisk og socialt og hvis man tillader indvandring i en mængde der overstiger landets evne til håndtering og samtidig skaber usikkerhed i samfundet er kimen lagt til utryghed og fremmedhad.

Hvis denne overdrevne indvandring for langt størstedelens vedkommende består af mennesker med en kultur så forskellig som tilfældet er med islam bliver problemerne endnu større.

I USA er problemet ganske enkelt at ingen har styr på hvem og hvor mange der siver ind over den sydlige grænse dagligt og der lever idag over ti millioner illegale indvandrere i USA hvilket jo siger sig selv ikke er holdbart i længden.

Intet land kan være tjent med ikke at være herre i eget hus og bestemme over sine egne grænser på samme måde som vi alle gerne vil bestemme hvem og hvor mange der kommer ind i vores hus !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
Skrevet (redigeret)
For 18 timer siden, Anklageren skrev:

images?q=tbn:ANd9GcRJ0UouedfPYQ7oc4G3I4Z

Trump er ikke nazist - men både Trump og Hitler har/havde en narcissistisk personlighedsforstyrrelse.

De deler vist også noget racetænkning.

Jeg er helt enig mht. til narcissistisk personlighedsforstyrrelse, men jeg vil nu ikke påstår at Trump og Hitler dele race ideologi eller racetænkning, det er der mig bekendt intet belæg for.

Men min sammenligning var nu ikke på personlighedsforstyrrelse, men det at have politiks succes med nogle ting som ikke kan opvejes af de dårlige, det er der jeg ser en sammenligning.

Oh whatever, er mit svar til "virker det ovenud skingert og desperat", her er en mening, men ikke en jeg vil forholde mig yderlige til.

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 8 minutter siden, Patrioten skrev:

Jeg er lidt i vildrede med hvad du mener, men grænsedragning og bevogtning deraf er jo ikke forbeholdt muslimer.

At beskytte sine grænser og dermed sit land mod udefrakommende mennesker der af den ene eller anden grund vil ind er jo af yderste vigtighed for ligevægt og stabilitet i ethvert samfund.

I den vestlige verden og Vesteuropa især er der en selvdestruktiv tendens til at ville løse resten af verdens problemer uden at skele til omkostningerne.

Hvis et samfund skal være istand til at hjælpe omverdenen kræver det at landet selv er velfungerende og i balance både økonomisk og socialt og hvis man tillader indvandring i en mængde der overstiger landets evne til håndtering og samtidig skaber usikkerhed i samfundet er kimen lagt til utryghed og fremmedhad.

Hvis denne overdrevne indvandring for langt størstedelens vedkommende består af mennesker med en kultur så forskellig som tilfældet er med islam bliver problemerne endnu større.

I USA er problemet ganske enkelt at ingen har styr på hvem og hvor mange der siver ind over den sydlige grænse dagligt og der lever idag over ti millioner illegale indvandrere i USA hvilket jo siger sig selv ikke er holdbart i længden.

Intet land kan være tjent med ikke at være herre i eget hus og bestemme over sine egne grænser på samme måde som vi alle gerne vil bestemme hvem og hvor mange der kommer ind i vores hus !

Jeg synes ikke, du skelner mellem "lovlig" og "ulovlig" indvandring.

Det er også en svær sondring, for en udlænding kører bare ind i landet - og hvis udlændingen derefter får opholdstilladelse, så er han en lovlig indvandrer. Derfor sætter jeg ulovlig i anførselstegn.

I USA har erhvervslivet nydt godt af de "ulovlige" indvandrere, som har plukket frugt for landbrugene langs grænsen, og som har arbejdet til en lav løn på fabrikker.

Det er dobbeltmoralsk, fordi amerikanerne derfor selv er skyld i den "ulovlige" indvandring.

De kunne bare lade være med at ansætte dem, så var der ikke kommet nogen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 2 timer siden, Patrioten skrev:

Hvorfor finder du det overhovedet nødvendigt at sammenligne ham med Hitler ?

Er det helt umuligt at kommentere Trump’s person, embedsførelse og resultater uden at drage konklusioner på baggrund af slige sammenligninger ?

Denne tendens til sammenligning med en sindssyg person der huserede for mere end 75 år siden tyder mere på en desperat mangel på argumenter ifht. Trump’s positive resultater og så bør man istedet kaste håndklædet i ringen og anerkende at manden rent faktisk formår positive resultater !

:gogo:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind