Gæst

Er Trump mentalt stabil?

Recommended Posts

ThomasSneum
For 9 minutter siden, dna skrev:

Faktisk så var f.eks. både Barack Obama (før han blev præsident) og Hillary Clinton med til at stemme for the secure fence act (tror jeg den hedder) som mig bekendt ligger til grund for Trumps mur. Det er altså dermed ikke bare Trumps mur, men også både Obamas og Clintons mur.

Det var Bush ;) (2006)

Og republikanerne byggede videre i 2012

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 17 minutter siden, dna skrev:

så tror jeg faktisk at han har en ganske reel chance for at blive genvalgt og lykkes det for ham så må jeg da sige at der er en eller anden form for genialitet i det.

Det er vi så i det mindste to, der tror.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Det var Bush ;) (2006)

Og republikanerne byggede videre i 2012

Ja, Bush var præsident på tidpunktet, men både Obama og Clinton stemte for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 7 minutter siden, dna skrev:

Et snævert flertal af demokrater stemte for, men de stemte ikke for en mur, men for en sikring af grænsen med øgede biler, poster, sattelit ect. - og mest af alt, så var det det valg, eller alternativet, at behandle alle migranter som forbrydere. 

At påstå at demokraterne stemte for en mur i 2006, er i den grad en skævvridning af sandheden. 

https://www.bustle.com/p/whats-the-secure-fence-act-of-2006-heres-why-its-relevant-to-the-border-wall-debate-15577124

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 4 minutter siden, dna skrev:

Bill Clinton lagde grundstenen til muren allerede i midten af 90'erne, såååå Trump fuldfører jo kun det byggeri, Clinton begyndte.

Obama sendte i 2010 1200 soldater fra militær reserveenheden til den mexikanske grænse for at forhindre illegal indvandring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 1 minut siden, dewey skrev:

Bill Clinton lagde grundstenen til muren allerede i midten af 90'erne, såååå Trump fuldfører jo kun det byggeri, Clinton begyndte.

Obama sendte i 2010 1200 soldater fra militær reserveenheden til den mexikanske grænse for at forhindre illegal indvandring.

Vist ikke mange der hopper på den limpind der. 😂

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 4 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Et snævert flertal af demokrater stemte for, men de stemte ikke for en mur, men for en sikring af grænsen med øgede biler, poster, sattelit ect. - og mest af alt, så var det det valg, eller alternativet, at behandle alle migranter som forbrydere. 

At påstå at demokraterne stemte for en mur i 2006, er i den grad en skævvridning af sandheden. 

https://www.bustle.com/p/whats-the-secure-fence-act-of-2006-heres-why-its-relevant-to-the-border-wall-debate-15577124

Hvilket så heller ikke var hvad jeg påstod 😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna
For 2 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Vist ikke mange der hopper på den limpind der. 😂

Hvad er forkert i det dewey skriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
For 20 minutter siden, dna skrev:

Faktisk så var f.eks. både Barack Obama (før han blev præsident) og Hillary Clinton med til at stemme for the secure fence act (tror jeg den hedder) som mig bekendt ligger til grund for Trumps mur. Det er altså dermed ikke bare Trumps mur, men også både Obamas og Clintons mur.

Som jeg skrev, så har et folk ret til selv at bestemme, hvem der skal indvandre, så jeg forstår ikke din bemærkning.

Demokraterne går selvfølgelig ikke ind for illegal indvandring. 

Penge vokser ikke på træerne

Det er en kostbar gigantisk middelalderlig mur, der er uenighed om - og USA har et meget stort underskud på budgettet.

Levetiden er lav i USA bl.a. fordi der ikke er råd til lægebehandling til hele befolkningen - og de fleste går nok mere op i - om deres børn dør af sygdomme, der kan behandles - end i en betonmur ude i ørkenen. (En amerikaner lever 4 år kortere tid end en canadier gør)

Demokraterne gik med til 1,6 milliarder dollars til at bygge et grænseværn, og det kan man få meget stålhegn for.

På grund af Trumps modstand er beløbet nu sat ned til 1,3 milliarder dollars - og hvis han ender med ikke at få noget, så er det hans egen skyld.

Det er ikke populært, at Trump har lukket dele af regeringen ned, så han falder nok til patten 😏

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind