Gæst

Er Trump mentalt stabil?

Recommended Posts

Jojojo
For 36 minutter siden, Leonidas skrev:

Hun er "tilfældigvis" valgt til at styre Berlingske. Naturligvis efter at hun har været til Bilderberg møder, og sikkert andre møder, som aldrig kommer til folkets kendskab.

Mener du seriøst, at det kun er Fox og Breitbart som er styret af rige indflydelsesrige folk?

Ok. 

Nej, stik modsat EU, så er ret mange aviser, radio stationer og TV medier eget af enten rige personer, kirker eller religioner og store virksomheder.

Det er ikke helt unaturligt at fruen sidder i bestyrelse af Berlingske, samme gør flere andre politikere, men det er ikke ensbetydende med at de har indflydelse på indhold. 

Eneste lander in EU, hvor store medie konger har indflydelse på aviser er England og Ungarn, dog ved jeg ikke om Berlusconi stadigvæk er med.

Du tager muligt fejl mht. Bilderberg møder, den omtales flittigt i flere medier og lander, men dersom nyheder er sparsomt fra samlingen, er medie interessen lille.

Jeg kunne nok lave en list af de private/coorperation ejede medier i USA, men jeg tror ikke det har den store interesse og jeg følger ikke ret meget med i ejer skifter for tiden 😶 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
For 3 minutter siden, Jojojo skrev:

Ok. 

Nej, stik modsat EU, så er ret mange aviser, radio stationer og TV medier eget af enten rige personer, kirker eller religioner og store virksomheder.

Det er ikke helt unaturligt at fruen sidder i bestyrelse af Berlingske, samme gør flere andre politikere, men det er ikke ensbetydende med at de har indflydelse på indhold. 

Eneste lander in EU, hvor store medie konger har indflydelse på aviser er England og Ungarn, dog ved jeg ikke om Berlusconi stadigvæk er med.

Du tager muligt fejl mht. Bilderberg møder, den omtales flittigt i flere medier og lander, men dersom nyheder er sparsomt fra samlingen, er medie interessen lille.

Jeg kunne nok lave en list af de private/coorperation ejede medier i USA, men jeg tror ikke det har den store interesse og jeg følger ikke ret meget med i ejer skifter for tiden 😶 

Når en chefredaktør udnævnes, så er der andre ting der spiller ind end talent.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 11 timer siden, ThomasSneum skrev:

Værd at læse:

Trump’s bipartisan critics are not merely arguing that he has dishonored the presidency. The most serious charge is that he is attacking the bedrock of American democracy.

[...]

Today, the United States once more confronts a president who seems to care for only some of the people he represents, who promises his supporters that he can roll back the tide of diversity, who challenges the rule of law, and who regards constitutional rights and liberties as disposable. Congress must again decide whether the greater risk lies in executing the Constitution as it was written, or in deferring to voters to do what it cannot muster the courage to do itself. The gravest danger facing the country is not a Congress that seeks to measure the president against his oath—it is a president who fails to measure up to that solemn promise.

https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2019/03/impeachment-trump/580468/

Dagens nyheder byder ikke på ret opløftende nyheder for manden.

https://www.washingtonpost.com/powerpost/no-cave-trump-pelosi-vow-not-to-yield-in-government-shutdown-standoff/2019/01/22/1b6258bc-1e4b-11e9-8e21-59a09ff1e2a1_story.html

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 17 timer siden, Leonidas skrev:

Magten er nemlig hos kapitalen, det er der mange på højrefløjen som ikke fatter.

Intet nyt i det, sådan er det i et kapitalistisk samfund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 14 timer siden, Jojojo skrev:

Ok. 

Berlusconi har totale dominans på tv-området og ejer en lang række aviser og blade.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
For 7 minutter siden, modpol skrev:

Berlusconi har totale dominans på tv-området og ejer en lang række aviser og blade.

Tak for det, jeg følger ikke ret meget med mere in Italien, jeg er stadigvæk vildt med Sicilien, men synes også at det er blevet for bøvlet at køre rund i landet, og så ligger øen jo lidt langt væk.

Jeg er slet ikke overraskede med Berlusconi, han og hans familien er vel nok for mange år misbrug.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Tænk at man ligefrem kan komme til at skulle takke manden. :8:

Trumps krig gavner Danmark
At aftalen er en realitet kan danske landmænd og slagterimedarbejdere takke den amerikanske præsident, Donald Trump, for.

USA lå nemlig i førerpositionen til at sætte underskriften på en handelsaftale med Japan, men så kom Donald Trump til, og så blev det hele fejet på gulvet. Han mente ikke, handelsaftaler med udlandet gavnede den amerikanske industri.

- USA's forhandlinger kørte ind i en mur, da Trump kom til. Så fra at være på bagsmækken, så sad vi pludselig i en førerposition i EU. Det er meget positivt, siger underdirektør i Danish Crown Søren Tingaard til Ekstra Bladet.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/trumps-store-eksport-gave-til-danmark/7499250

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind