Jens01

B&O er gået galt i byen

Recommended Posts

Jens01

For der er ikke andre steder at gå hen med sin lille opgave.

Opgaven består i at vores fastnettelefon B&O Beocom 6000  som vel er omkring 10 år gammel, og som har kørt uden problemer overhovedet, den har nu fået den ide at man har vanskeligt ved at høre den som man bliver ringet op af, selv om man selvfølgelig har skruet helt op for lyden.

Er der nogen her der har en ide om hvad der er galt.

Batteriet ser ud til at køre normalt, men med den alder " 10 år " så har jeg det under mistanke for at være skurken.

Hej og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499

Hvis dit batteri er 10 år gammelt så er det nok skurken , skift batteri , jeg har selv 3 stk Beocom 6000 det er en udmærket trådløs telefon 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
For 6 timer siden, Jens01 skrev:

For der er ikke andre steder at gå hen med sin lille opgave.

Opgaven består i at vores fastnettelefon B&O Beocom 6000  som vel er omkring 10 år gammel, og som har kørt uden problemer overhovedet, den har nu fået den ide at man har vanskeligt ved at høre den som man bliver ringet op af, selv om man selvfølgelig har skruet helt op for lyden.

Er der nogen her der har en ide om hvad der er galt.

Batteriet ser ud til at køre normalt, men med den alder " 10 år " så har jeg det under mistanke for at være skurken.

Hej og godt nytår

Send den til rep hos B&O de må vide hvad den fejler

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Til Fætter højbens fætter

Med det svar du der giver mig, der fatter jeg ikke at du overhovedet gider spilde tid på det, for du har jo ikke noget at byde ind med.

Det med at gå til et B&O værksted det kunne jeg da også godt selv finde ud af, men der er ikke den store forskel på timebetalingen hos B&O og APPLE, og tænk så på at telefonen er vel 10 år gammel,NEJ VEL dårlig ide.

Det ville svare til at man fik lavet for måske 10.000 kr på sin gamle bil, for derefter ved salg kun kunne få måske et par tusinde.

Hej og godt nytår

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Jeg har nu udskiftet batteriet, men det hjalp ikke så nu må vi se hvad vores gamle B&O forhandler vil gøre ved den

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

PUUUUHA hvad gør vi nu lille du.

Sådan kan vist godt sige, for jeg har købt en ny ( overgemt )  B&O Beocom 6000 alså helt den samme telefon og HELT ny.

Men det har desværre ikke løst problemet, man kan kun lige høre den man taler med selv om den er skruet helt op.

Til Stig6499

Efter som du har 3 af slagsen så må du jo kende til dem, er der andre måder at skrue op for lyden end den runde skive???

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
stig6499
For 22 timer siden, Jens01 skrev:

PUUUUHA hvad gør vi nu lille du.

Sådan kan vist godt sige, for jeg har købt en ny ( overgemt )  B&O Beocom 6000 alså helt den samme telefon og HELT ny.

Men det har desværre ikke løst problemet, man kan kun lige høre den man taler med selv om den er skruet helt op.

Til Stig6499

Efter som du har 3 af slagsen så må du jo kende til dem, er der andre måder at skrue op for lyden end den runde skive???

Hej

Nej der er ikke andre mugligheder end at skruge  op og ned med den runde Skive 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zan-Zari
On 3/1/2019 at 11:16, Jens01 skrev:

Jeg har nu udskiftet batteriet, men det hjalp ikke så nu må vi se hvad vores gamle B&O forhandler vil gøre ved den

Hej

Har du husket at nulstille tælleren, så tlf'en ved der er kommet nyt batteri i?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Jeg fik mig en snak med B&O fagmanden og han sagde at det med batteriet på ingen måde kunne komme på tale, så jeg købte en ( NY ) ( Gammel ) B&O telefon af ham, og desværre til ingen nytte, så der blev indkøbt en ny Iphone 6 og det kører bare.

Så hvad der er kommet til fastnettet her må guderne vide.

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind