ThomasSneum

Godt nytår

Recommended Posts

Rudi W
For 23 minutter siden, ThomasSneum skrev:

I aften siger vi farvel til 2018. Det har været et begivenhedsrigt år - og debatterne har da også været rundt i hjørnerne. 

2019 lader til at blive mindst lige så spændende - overlever Trump, får vi de første førerløse biler, kan polerne reddes, er jorden vitterlig rund.. 

Vi har for nyligt set en del nye debattører, det er dejligt at se - og det giver håb om at også debatfora og ikke alene FB har en fremtid. Velkommen til alle de nye. Jeg håber I falder godt til. 

Husk at debatten er et sted hvor alle skal have lov at være, så træk vejret og tal pænt til hinanden, så får vi alle mulighed for nogle gode debatter. 

Jeg håber I alle kommer godt ind i det nye år. Pas på jer selv derude. 

Med venlig hilsen

ThomasSneum

Godt Nytår Thomas Sneum.

Jeg er en af de nye, og uden på nogen måde at ville male "en vis herre" på væggen, føler jeg trang til at dele her, at der mellem de nytilmeldte er nogle brådne kar, der absolut ikke er interesseret i debat. Kun ballade, stalking og grov mobning.

Det ved jeg som tidl. bruger på et andet forum. De mennesker har ved at poste vrængende, sjofle, ondsindede bemærkninger o.m.m. formået at affolke to andre debatfora i perioden 2014-2018. Og det lykkedes dem desværre pga. konfliktsky eller helt udeblevet moderation.

Det er mit håb, at dette forum vil forstå at tage den slags i opløbet; jeg ved i hvert fald, at vi er mange, som gerne vil slet og ret debattere herinde. Det fremstår jo som et godt forum - indtil nu. 

Venlighilsen Rudi W.

Redigeret af Rudi W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 5 minutter siden, Rudi W skrev:

Godt Nytår Thomas Sneum.

Jeg er en af de nye, og uden på nogen måde at ville male "en vis herre" på væggen, føler jeg trang til at dele her, at der mellem de nytilmeldte er nogle brådne kar, der absolut ikke er interesseret i debat. Kun ballade, stalking og grov mobning.

Det ved jeg som tidl. bruger på et andet forum. De mennesker har ved at poste vrængende, sjofle, ondsindede bemærkninger o.m.m. formået at affolke to andre debatfora i perioden 2014-2018. Og det lykkedes dem desværre pga. konfliktsky eller helt udeblevet moderation.

Det er mit håb, at dette forum vil forstå at tage den slags i opløbet; jeg ved i hvert fald, at vi er mange, som gerne vil slet og ret debattere herinde. Det fremstår jo som et godt forum - indtil nu. 

Venlighilsen Rudi W.

Godt nytår Rudi W. 

Jeg kan kun råde folk til at anmelde hetz, mobning osv. Vi har et fint moderator-team som favner bredt holdningsmæssigt. Ved grove overtrædelser vil admin. komme med ind over. 

Men lad os nu se - jeg håber da folk ønsker en debat hvor alle kan være med. Og uden uenighed, ingen debat. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Rudi W

Mange tak. Kan du ikke lige for en sikkerheds skyld nævne, hvordan man anmelder grov mobning osv. Savner en knap til det ?!

Ja, uenighed er godt. Og det er sørgeligt, at der nogle derude, som ikke tåler seriøs debat. Håber det samme, som du giver udtryk for.

Redigeret af Rudi W

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 2 minutter siden, Rudi W skrev:

Mange tak. Kan du ikke lige for en sikkerheds skyld nævne, hvordan man anmelder grov mobning osv. Savner en knap til det ?!

Ja, uenighed er godt. Og det er sørgeligt, at der nogle derude, som ikke tåler seriøs debat. Håber det samme, som du giver udtryk for.

Over hvert indlæg ligger der en "anmeld" funktion. :) 

mobilversionen har et flag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Jeg ønsker jer alle i 2019 alt og intet, ALT der gør jer glade og INTET, der gør jer fortvivlet.

GODT NYTÅR!

fireworks-in-germany-for-the-new-year-pi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 19 minutter siden, Rudi W skrev:

Det har du slet ikke brug for at vide her på Debatten findes ingen grov mobning:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 26 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Jeg kan kun råde folk til at anmelde hetz, mobning osv. Vi har et fint moderator-team som favner bredt holdningsmæssigt. Ved grove overtrædelser vil admin. komme med ind over

Nu vil jeg til de nye gøre lidt reklame for admin., han er fair og diplomatisk, selvom jeg sjældent er enig med ham.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey
For 41 minutter siden, Rudi W skrev:

Tak for henvisningen men lad os nu selv hver især gøre den erfaring, du henviser til.:forvirret

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.