Gæst DOdo

Carlo

Recommended Posts

Wizcarlo
Lige nu, DenBruneMunk skrev:

Kender ikke Carlo, så nej.

Velkommen til.

Nej, jeg har ikke tænkt mig at være aktiv her. Kun hvis andre jeg kender bliver svinet her.

Men jeg kunne da godt tænke mig at afspore patriotens tråde. Han håber på at blive klappet på ryggen også før han bare et billede af nogle får. Så bliver han rasende og vil komme og tage en alvorlig snak med mig.

Både overfor Anklageren og Profilgnaskeren har han fremsat alvorlige trusler.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst DOdo
On 30/12/2018 at 22:13, Lucianone skrev:

Jeg blev også træt af, at nogle bestemte brugere ville bestemme, hvad man måtte skrive på den anden debat. Derfor kom jeg herind. Her bliver det nemlig modereret, hvis folk bevidst forsøger at sabotere en tråd med f.eks. "hvad rager det os?" eller "det emne gider vi ikke høre om!" - eller bevidst afsporing af tråde ved at poste billeder af letpåklædte damer tilsat ordene "dem her, dem får du aldrig - og du kommer aldrig til at få dem!" (rent trolleri). Så det korte svar er, at herinde er der ingen brugere, der kan bestemme, hvad andre må skrive. Det er kun reglerne og mods, der sætter grænserne. Og sådan bør det da også være på et forum.

Det gode er, at herinde behøver man ikke bruge energi på at italesætte trolls. Fordi mods selv er opmærksomme på dem. På det andet forum, hvor mod sov i timen, blev man jo nødt til at tage kampen op imod trolls, når de fyldte så meget og mod ikke skred ind...

Helt som jeg havde forventet, blev problemet kun værre, efter at jeg skred fra det andet forum. For så sejlede det bare totalt, da ingen længere turde udstille trolls. Det var helt som jeg havde forventet, at indenfor kun ca. ti dage, skred de få seriøse debattører, der var tilbage derinde, da også - og fulgte med herind. Så trolls endte med at vinde, fordi ingen længere ville tage afstand til dem. Så blev de få tilbageværende seriøse debattører til sidst totalt omringet af trolls og isoleret - da ingen viste dem solidaritet.

I øvrigt velkommen til de gamle brugere fra det andet forum. Herinde bliver der intet profilgnaskeri, fordi det er slet ikke nødvendigt hér, hvor der faktisk er en seriøs debat og hvor det alene er reglerne og mods, der sætter grænserne. På det andet forum var det desværre (mener jeg) nødvendigt at italesætte trollprofilerne, fordi ingen gjorde noget ved problemet - så det til sidst endte med at ødelægge 

Faktisk dejligt at se de gamle sure debatører følger med.

Vi skal huske at foddre dem lidt med små godtbider.

Jeg prøver at finde lidt rund her, men har også et liv udenfor.

Keep op the good work.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 12 minutter siden, Gæst DOdo skrev:

Faktisk dejligt at se de gamle sure debatører følger med.

Vi skal huske at foddre dem lidt med små godtbider.

Jeg prøver at finde lidt rund her, men har også et liv udenfor.

Keep op the good work.

Hej DoDo,

godt at se du også er herovre, selvom du måske kunne overveje at oprette en permanent profil....

Det er ok med mig, at der er fulgt en del debattører med ovre fra d-d. Det giver noget nyt liv herinde på en debat, som de senere år var blevet lidt stille.

Og jeg tror og håber på, at nogle af de værste intriger fra d-d kan undgås herinde, da mods her kører en lidt mere konsekvent kurs overfor tilsvininger og grove trollerier end på den anden debat, hvor det sejlede/sejler alt for meget, fordi mod derinde er ultra-liberal og derfor nærmest ingen grænser sætter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo
Skrevet (redigeret)

Jojojo.

Nu er det ikke så meget at de gamle SKAL følge med, men mere med at dem som er her får en ordentligt behandling og ikke bliver svinet til eller afsporet fra debatten.

Jeg har det fint med lidt moderation, og kan godt tilpasse mig ændrede omgivelser, skal dog lige vænne mig til det nye udseende.

Nu skal jeg kigge lidt omkring, og håber på vi ses igen, det har nu altid været lidt interessant at følge med hvad der sker i din og andres del af verden.

Det er også lidt af en udfordring at jeg som gamle kan følge lidt med ,o). godt nytår.

Redigeret af Jojojo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, Jojojo skrev:

Jeg har det fint med lidt moderation, og kan godt tilpasse mig ændrede omgivelser, skal dog lige vænne mig til det nye udseende.

Som tidligere phpBB brugere, så har du helt ret, det er svært.

Og velkommen til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jojojo

Jeg vil gerne gi ros for den enkelte måde at indsætte billeder, nemt hurtigt og fint format.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Anklageren
For 18 timer siden, DenBruneMunk skrev:

Som tidligere phpBB brugere, så har du helt ret, det er svært.

Og velkommen til.

BBCode virker da her, så jeg kan lave farver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.