Gæst DOdo

Carlo

Recommended Posts

Gæst DOdo

Er det også her Carlo bestemmer alt.

Jeg har været med in DD men kan ikke lide diktatur.

Er det bedre her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Nej det er Børge der bestemmer her...

Hil Børge!!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg blev også træt af, at nogle bestemte brugere ville bestemme, hvad man måtte skrive på den anden debat. Derfor kom jeg herind. Her bliver det nemlig modereret, hvis folk bevidst forsøger at sabotere en tråd med f.eks. "hvad rager det os?" eller "det emne gider vi ikke høre om!" - eller bevidst afsporing af tråde ved at poste billeder af letpåklædte damer tilsat ordene "dem her, dem får du aldrig - og du kommer aldrig til at få dem!" (rent trolleri). Så det korte svar er, at herinde er der ingen brugere, der kan bestemme, hvad andre må skrive. Det er kun reglerne og mods, der sætter grænserne. Og sådan bør det da også være på et forum.

Det gode er, at herinde behøver man ikke bruge energi på at italesætte trolls. Fordi mods selv er opmærksomme på dem. På det andet forum, hvor mod sov i timen, blev man jo nødt til at tage kampen op imod trolls, når de fyldte så meget og mod ikke skred ind...

Helt som jeg havde forventet, blev problemet kun værre, efter at jeg skred fra det andet forum. For så sejlede det bare totalt, da ingen længere turde udstille trolls. Det var helt som jeg havde forventet, at indenfor kun ca. ti dage, skred de få seriøse debattører, der var tilbage derinde, da også - og fulgte med herind. Så trolls endte med at vinde, fordi ingen længere ville tage afstand til dem. Så blev de få tilbageværende seriøse debattører til sidst totalt omringet af trolls og isoleret - da ingen viste dem solidaritet.

I øvrigt velkommen til de gamle brugere fra det andet forum. Herinde bliver der intet profilgnaskeri, fordi det er slet ikke nødvendigt hér, hvor der faktisk er en seriøs debat og hvor det alene er reglerne og mods, der sætter grænserne. På det andet forum var det desværre (mener jeg) nødvendigt at italesætte trollprofilerne, fordi ingen gjorde noget ved problemet - så det til sidst endte med at ødelægge forum.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo
For 12 timer siden, Lucianone skrev:

Jeg blev også træt af, at nogle bestemte brugere ville bestemme, hvad man måtte skrive på den anden debat. Derfor kom jeg herind. Her bliver det nemlig modereret, hvis folk bevidst forsøger at sabotere en tråd med f.eks. "hvad rager det os?" eller "det emne gider vi ikke høre om!" - eller bevidst afsporing af tråde ved at poste billeder af letpåklædte damer tilsat ordene "dem her, dem får du aldrig - og du kommer aldrig til at få dem!" (rent trolleri). Så det korte svar er, at herinde er der ingen brugere, der kan bestemme, hvad andre må skrive. Det er kun reglerne og mods, der sætter grænserne. Og sådan bør det da også være på et forum.

Men du har aldrig fået, får ikke og vil aldrig få. Livet er uretfærdigt.

ziOQgvd.jpg

Redigeret af Wizcarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Wizcarlo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 19 minutter siden, Wizcarlo skrev:

Hej Carlo,

hils lige hr. Snor ovre på det andet forum og fortæl ham, at jeg INTET har med profilen Frederico at gøre. Det er ham imitatoren, der er på spil. Jeg har gjort GuBBi opmærksom på dette flere gange, men han ignorerer det bare. Det er bl.a. derfor, jeg forlod forum. Fordi mod derinde ikke er sin opgave voksen og tillader, at folk stjæler andres identiteter og efteraber dem. Og trådafsporinger som at poste dusinvis af kønne damer i irrelevante tråde, skrider han heller ikke ind overfor....suk.

P.S.: JA, dette ER min ægte profil. Som det kan ses ved at følge min indlægsstatistik, er jeg ret seriøs herinde. Det hænger sammen med, at jeg får lov at være seriøs og give mine holdninger til kende, uden at folk kommer og afsporer. På det andet forum blev jeg konstant trollet og afsporet, så derfor tog jeg kampen op imod trolls - i mangel af en aktiv mod derinde. Herinde er det heldigvis ikke nødvendigt. Jeg er slet ikke interesseret i såkaldt profilgnaskeri. Men jeg udøvede det kun derinde, fordi jeg fandt det tvingende nødvendigt. Fordi trolls havde hijacket forum totalt. - og når moderator INTET gjorde, måtte jeg tage kampen op alene. Til sidst blev det dog så trættende, at jeg skred. Og nej, jeg har ingen aktiv profil derinde længere. Frederico er som sagt IKKE mig - men en efteraber.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.