Convex Earth

Det endelige fladjords bevis!?

Recommended Posts

Patrioten
For 17 minutter siden, Convex Earth skrev:

Ha-ha, ja det var en god løsning, hvis ellers der da er brændstof nok på flyet til den tid!

Helt sikker er det, at et fly med 800 km/t ikke kan indhente og overhale den påståede jord rotation på 1100 km/t på det pågældende sted på jorden!

Flyet skal flyve med mere end 1100 km/t for at nå destinationen.

Dette umulige scenarie er så også årsagen til, at jorden slet ikke roterer om sig selv, men derimod er stationær og flad på én skive-he-he!

Jeg synes du skal spørge piloten Convex !

Du bør vide at atmosfæren roterer med samme hastighed som jorden og derfor duer dit “bevis” ikke !

Du skal ud i det ydre rum hvis din teori skal have gang på jord - he he den var go’ !

Præv at læse her:

https://spoerg-piloten.dk/jordens-rotation/

Jeg venter stadig svar på om jeg hænger med hovedet nedad Convex !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 5 timer siden, Convex Earth skrev:

Helt sikker er det, at et fly med 800 km/t ikke kan indhente og overhale den påståede jord rotation på 1100 km/t på det pågældende sted på jorden!

Nogle gange, så tror man , det er en 13 årig knægt som sidder og skriver de indlæg, eller også en mindre handicappet som ikke kan optage læring, og derfor må ty til youtube og konspirationer, som alligevel kan forklares med en søgt forklaring som ikke behøver være sand men skjuler det mere åbenlyse her. Det tror jeg passer godt på din profil, hvis du ser andre forklare det.  Jeg tænker du må have svært ved at handle, cykle og meget andet med den opfattelse af bevægelse, når du tror at når du går fremad så har du modvind på 1100km/t fordi rotationen er imod dig og din bevægelse, så er du sgu da dømt til at sidde derhjemme og skrive disse mærkelige indlæg. Prøv at gå en tur, og oplev modstanden. Der er sgu ikke 1100km/t som du mærker der, eller vil du forklare det anderledes nu?

Personligt ville jeg være bange for at hoppe, hvis du mener at luftmodstanden er så stor som du forklarer, og alligevel, så tror du nok slet ikke på det men skriver det fordi det er noget du ikke forstår men prøv alligevel, gå en tur, hop op i luften og se om du falder ned nogle 100km længere væk.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR
1 time siden, DenBruneMunk skrev:

handicappet 

I rest my case......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
phantomet

Hvis jorden er en skive med en statisk atmosfære, hvad betyder det så for Newtons første lov? 

Altså den skal jo helt klart omformuleres, det må I da også have et bud på?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 23 timer siden, ThomasSneum skrev:

Læs og forstå min del af busfart + gåfart. 

Nej, det har intet med et selvstændigt fly i luften at gøre over en såkaldt roterende jord!😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 2 timer siden, phantomet skrev:

Hvis jorden er en skive med en statisk atmosfære, hvad betyder det så for Newtons første lov? 

Altså den skal jo helt klart omformuleres, det må I da også have et bud på?!

Om formuleringen går på, at Newtons lov ikke er en lov med en teori, fordi han fik et æble i hovedet ved at sidde under et træ!

Så gik han ind i sit studer værelse og udfærdige en teori om en usynlig kraft nede i jorden!

Han opfandt med andre ord selve ordet gravitation som en usynlig og ikke målbar kraft som skulle befinde sig nede i jorden!

Og så kan jeg allerede se dit næste spørgsmål komme:

Men hvad holder så objekter til jorden?

Dette gør elektromagnetisme, som vi ved eksisterer både under og over jorden!

Den er så stærk, at den kan få selv en lille nål i et kompas til at vise mod nord og den modsatte ende mod syd!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 26 minutter siden, Convex Earth skrev:

Nej, det har intet med et selvstændigt fly i luften at gøre over en såkaldt roterende jord!😉

Du kunne også bare indrømme at du ikke forstår det. :)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
On 28/12/2018 at 09:50, Patrioten skrev:

Hvad bliver det til med det verdenskort du skulle sende Convex ?

Jeg vil godt vide om jeg bor på oversiden el. undersiden !

Her kan du se Convex Earth fra Dakila´s bud på hvor du bor!

Du kan dreje frem til videoens kl. 1.11.19 for at se deres bud på vores jord!

På Youtube kan du også se hvordan NASA laver CGI/Photpshop af deres jord!

Det er nemt at lave billeder og videoer af en kugle jord i Photoshop - alle kan gøre det!

Convex Earths bud er også lavet med Photoshop, da ingen ved hvodan jorden ser ud!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 9 minutter siden, ThomasSneum skrev:

Du kunne også bare indrømme at du ikke forstår det. :)

"Du har heller aldrig hørt om princippet ved at bevæge sig fx igennem en bus i fart. Gør du det, så bevæger du dig jo ikke med busfart + gåfart."

Nej, det er dig der ikke forstår, at bussen og en person i bussen har kontakt med jorden via hjul på jorden og fødder på bussens gulv som igen har kontakt med jorden!

Det er en anden situation med et fly, som ikke har kontakt med selve jorden - den bevæger sig frit i luften og flyver over jorden!

Det gør flyet uanset om jorden drejer fra vest mod øst!

Det gør flyet uanset om vinden blæser med rotationen eller mod rotations retningen!

Så der er ingen tvivl om, at jorden er konveks og konkav på landjorden og med flad sø- og havvand overalt!

Så meget at det er målt fladt med laserlys over forskellige strækninger over vandoverflader!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 9 minutter siden, Convex Earth skrev:

"Du har heller aldrig hørt om princippet ved at bevæge sig fx igennem en bus i fart. Gør du det, så bevæger du dig jo ikke med busfart + gåfart."

Nej, det er dig der ikke forstår, at bussen og en person i bussen har kontakt med jorden via hjul på jorden og fødder på bussens gulv som igen har kontakt med jorden!

Det er en anden situation med et fly, som ikke har kontakt med selve jorden - den bevæger sig frit i luften og flyver over jorden!

Det gør flyet uanset om jorden drejer fra vest mod øst!

Det gør flyet uanset om vinden blæser med rotationen eller mod rotations retningen!

Så der er ingen tvivl om, at jorden er konveks og konkav på landjorden og med flad sø- og havvand overalt!

Så meget at det er målt fladt med laserlys over forskellige strækninger over vandoverflader!

Sorry! 

Igen mangler du basal viden for at denne debat bliver til noget. 

Luften følger jordens rotation. Jeg tvivler på du reelt er interesseret, men du kan læse mere her. 

http://www.nbi.ku.dk/spoerg_om_fysik/fysik/flyvning/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind