Convex Earth

Det endelige fladjords bevis!?

Recommended Posts

Zorglup

Vi prøver lige 1 gang til for prins Knud.
Sommer 2018 (Australien).
Fra: lørdag den 1. december
Til: torsdag den 28. februar 2019
Og kl er 23:12
Tænk over det champ ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Hvordan skal Donald trump så sætte sit hegn /mur op hvis jorden er flad,og mexico er på undersiden så har de jo hovedet nedaf i mexico,eller er jorden rejst op som en dør 🙄😋

Ja hvad ved jeg

Hvad med film ude fra rummet,🙄😋

Ja jeg spørg bare

Er månen så også flad 🙄😋

Gruble gruble ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
For 10 timer siden, fætter højbens fætter skrev:

Hvordan skal Donald trump så sætte sit hegn /mur op hvis jorden er flad,og mexico er på undersiden så har de jo hovedet nedaf i mexico,eller er jorden rejst op som en dør 🙄😋

Ja hvad ved jeg

Hvad med film ude fra rummet,🙄😋

Ja jeg spørg bare

Er månen så også flad 🙄😋

Gruble gruble ????

Jeg kan ikke se noget problem i at Trump sætter sit hegn op mellem Mexico og USA på en flad jord.

Film fra rummet er NASA fake!

Om Månen er flad tør jeg ikke sige, da vi kun ser den ene side af den som vender mod jorden.

Men det er typisk også her i dette forum, at i ikke svarer på mit ellers simple spørgsmål som lyder: Hvordan kan/vil I bevise at et fly med en fart af 800 km/t fra New York til Frankfurt, kan overhale jordens såkaldte rotation om sig selv fra vest mod øst med 1100 km/t? - (Flyet letter fra New York mod Frankfurt med 800 km/t – Jorden roterer nedenunder flyet med 1100 km/t i retningen vest mod øst – flyet vil aldrig nå Frankfurt, fordi jordrotationen på 1100 km/t er hurtigere end flyets 800 km/t – flyet skal med andre ord op på en højere hastighed end 1100 km/t, for at ”overhale” jordrotationen – Det er aldrig bevist, at atmosfæren drejer med jordens rotation rundt!) - Hvis I kan bevise, at de manglende 300 km/t ikke betyder noget - kan vi snakke igen!😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DDR

Man kan bare flye langsom,så kommer destinationen jo bare forbi på et tidspunkt, og så smider man bare flyveren ned og VUPTI.......så er man fremme......

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 26 minutter siden, Convex Earth skrev:

Jeg kan ikke se noget problem i at Trump sætter sit hegn op mellem Mexico og USA på en flad jord.

Film fra rummet er NASA fake!

Om Månen er flad tør jeg ikke sige, da vi kun ser den ene side af den som vender mod jorden.

Men det er typisk også her i dette forum, at i ikke svarer på mit ellers simple spørgsmål som lyder: Hvordan kan/vil I bevise at et fly med en fart af 800 km/t fra New York til Frankfurt, kan overhale jordens såkaldte rotation om sig selv fra vest mod øst med 1100 km/t? - (Flyet letter fra New York mod Frankfurt med 800 km/t – Jorden roterer nedenunder flyet med 1100 km/t i retningen vest mod øst – flyet vil aldrig nå Frankfurt, fordi jordrotationen på 1100 km/t er hurtigere end flyets 800 km/t – flyet skal med andre ord op på en højere hastighed end 1100 km/t, for at ”overhale” jordrotationen – Det er aldrig bevist, at atmosfæren drejer med jordens rotation rundt!) - Hvis I kan bevise, at de manglende 300 km/t ikke betyder noget - kan vi snakke igen!😉

Du har aldrig hørt om jetstrømme i luftlagene? 

Du har heller aldrig hørt om princippet ved at bevæge sig fx igennem en bus i fart. Gør du det, så bevæger du dig jo ikke med busfart + gåfart. 

Men jeg tror bare at folk har givet op. Man kan trække en hest til truget, men ikke tvinge den til at drikke. 

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Patrioten

Hvad bliver det til med det verdenskort du skulle sende Convex ?

Jeg vil godt vide om jeg bor på oversiden el. undersiden !

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
On 27/12/2018 at 10:29, ThomasSneum skrev:

Du har aldrig hørt om jetstrømme i luftlagene? 

Du har heller aldrig hørt om princippet ved at bevæge sig fx igennem en bus i fart. Gør du det, så bevæger du dig jo ikke med busfart + gåfart. 

Men jeg tror bare at folk har givet op. Man kan trække en hest til truget, men ikke tvinge den til at drikke. 

Det sidste gælder så også for dig-he-he!😉

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 5 minutter siden, Convex Earth skrev:

Det sidste gælder så også for dig-he-he!😉

Og hvad med det andet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Convex Earth
On 27/12/2018 at 10:21, DDR skrev:

Man kan bare flye langsom,så kommer destinationen jo bare forbi på et tidspunkt, og så smider man bare flyveren ned og VUPTI.......så er man fremme......

Ha-ha, ja det var en god løsning, hvis ellers der da er brændstof nok på flyet til den tid!

Helt sikker er det, at et fly med 800 km/t ikke kan indhente og overhale den påståede jord rotation på 1100 km/t på det pågældende sted på jorden!

Flyet skal flyve med mere end 1100 km/t for at nå destinationen.

Dette umulige scenarie er så også årsagen til, at jorden slet ikke roterer om sig selv, men derimod er stationær og flad på én skive-he-he!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum
For 3 minutter siden, Convex Earth skrev:

Ha-ha, ja det var en god løsning, hvis ellers der da er brændstof nok på flyet til den tid!

Helt sikker er det, at et fly med 800 km/t ikke kan indhente og overhale den påståede jord rotation på 1100 km/t på det pågældende sted på jorden!

Flyet skal flyve med mere end 1100 km/t for at nå destinationen.

Dette umulige scenarie er så også årsagen til, at jorden slet ikke roterer om sig selv, men derimod er stationær og flad på én skive-he-he!

Læs og forstå min del af busfart + gåfart. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind