Goliath

Fetish

Recommended Posts

Goliath

God aften 🐵

det er første gang jeg besøger Jubii !

Jeg har læst et indlæg vedr. fetish , gummitøj.

Det er åbenbart et problem blandt sammenlever.

Jeg er til gummi/latex og leder stadig efter en  lidenskabelig kvinde med ømhed der som jeg kan dele min trang til gummi lege.

Det er åbenbart et problem at have et anderledes syn på hvordan sex / elskov , skal dyrkes ?

Er der kvinder derude som har samme trang , vil jeg være meget taknemmelig for en dialog , evt. kontakt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Det er der givetvis, men www.superchat.dk er nok et bedre bud på, hvor du kan finde det du søger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valenthemming

Hej Goliath. Jeg har en fetich for jeans - heldigvis er der mange der går i jeans ;-) Men det er ikke nemt at finde en pige der faktisk også tænder på dem. Så jeg ved hvordan du har det, og tænker det "bare" er at fortsætte jagten!

God vind!

V

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 12 minutter siden, Valenthemming skrev:

Hej Goliath. Jeg har en fetich for jeans - heldigvis er der mange der går i jeans 😉 Men det er ikke nemt at finde en pige der faktisk også tænder på dem. Så jeg ved hvordan du har det, og tænker det "bare" er at fortsætte jagten!

God vind!

V

Jeg tænder på kontakter, hver gange jeg tænder på kontakterne hjemme så lyser jeg op. Især vigtigt her i vinter månederne, hvor der er så mørkt, der er lidt lys i hverdagen vigtigt :)

Redigeret af modpol

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valenthemming
For 6 minutter siden, modpol skrev:

Jeg tænder på kontakter, hver gange jeg tænder på kontakterne hjemme så lyser jeg op. Især vigtigt her i venter månederne, hvor der er så mørkt, der er lidt lys i hverdagen vigtigt :)

LOL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128
On 21/12/2018 at 10:10, Valenthemming skrev:

Hej Goliath. Jeg har en fetich for jeans - heldigvis er der mange der går i jeans 😉 Men det er ikke nemt at finde en pige der faktisk også tænder på dem. Så jeg ved hvordan du har det, og tænker det "bare" er at fortsætte jagten!

God vind!

V

hvad med JNCO Jeans? eller Kikwear eller er det kun normale jeans du tænder på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Bruger128

Jeg tænder på folieballoner den slags balloner som Tivoli og Bakken sælger, men der findes stortset ikke nogen piger der tænder på folieballoner så jeg har samme problem, fordi for mig betyder folieballoner meget i sexlivet og de fleste piger vil ikke kunne forstå det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valenthemming
On 9.3.2019 at 01:44, Bruger128 skrev:

hvad med JNCO Jeans? eller Kikwear eller er det kun normale jeans du tænder på?

Tak for spørgsmålet. Måtte lige Google hvad det var. Og desværre, så er det slet ikke noget for mig. Så svaret må være at det skal være helt almindelige jeans :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Valenthemming
On 9.3.2019 at 01:46, Bruger128 skrev:

Jeg tænder på folieballoner den slags balloner som Tivoli og Bakken sælger, men der findes stortset ikke nogen piger der tænder på folieballoner så jeg har samme problem, fordi for mig betyder folieballoner meget i sexlivet og de fleste piger vil ikke kunne forstå det.

Spændende! Jeg er ved at lave noget research til en opgave. Er der mulighed for jeg kan stille dig nogle spørgsmål om din fetich?

Skriv gerne til valenthemming@gmail.com

Håber at høre mere.

V

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind