Gæst HallelujaForDerKomDemokrat

Ejendomsret er Idioti!

Recommended Posts

ottoleisner
For 2 timer siden, Gæst HallelujaForDerKomDemokrat skrev:

Jeg ser mine indlæg til dig angående din englesyge hr/fru fætter blev slettet af nogen. Syyyyynnd. På det her forum er ens indlæg ikke til at bestemme over selv, man kan heller ikke selv udelukke indlæg fra hagl og slagkraft, og brugere registreres med blandt andet IP og kan dermed blive forfulgt, forhørt og torteret af unavngivne. Det fortæller eksempelvis Barrie Thrower at have gjort i stats tjeneste.

Kærlighed er sindsyge! Racisme er respekt! Læs hvorfor i bog tidligere refereret i det, der nu påståes at være mine indlæg.

Håber ikke du har ansvaret for noget som helst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jens01

Til Halleluja for osv.

Jeg har svært ved at forstå hvorfor du truer mig med at du nok skal finde mig ud fra min IP adresse. jeg fatter ikke at du vil synke så dybt med at true folk og så sende en tegning, endnu engang kan jeg kun sige gud fader bevares.

Jeg syntes du skulle finde dig en støttepædagog så i sammen kunne få bestilt en tid hos din læge, eller måske omgående indlæggelse på den lukkede afdeling.

Hej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.