Gæst HallelujaForDerKomDemokrat

Ejendomsret er Idioti!

Recommended Posts

Bruger128
On 24/12/2018 at 17:46, Gæst HallelujaForDerKomDemokrat skrev:

det der er ikke andet end idioti.

Ifølge log posterede "Bruger128" 21:06, og det er unøjagtigt. Klokken er Solens stråle på uret Jorden.

Time Zone? hvad har det at gøre med hvad jeg skriv om? NJ er 6 timer bag ude dansk tid. NV er 9 timer bag ude... israel er 1 time foran Danmark...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 25/12/2018 at 10:58, FruHolm skrev:

Undskyld mig, men har du taget et eller andet stof? Det der er den rene vrøvl, der er hverken hoved eller hale i noget af det... Måske mig der er noget galt med, men fatter ikke meget af det du skriver? Anser nu ellers mig selv for at være en rimelig intelligent kvinde... God Jul...

Det handler om farlige sygdomme; så hvordan snakker vi om det? jubii med moder og atorer ..

Vi kan snakke om dine sygdomme, jeg kan nemlig forklare alt, men det er dumt, når du dermed risikerer forfølgelse blandt familie, naboer, dansk psykiatri osv., halshugning, heksebrænding, ørenavne endetarmspladder.

Du er misforstået. Du tænker stadig i LEGO som om det, du egentlig er, består af smørrebrød, kaffegrums, ymerdrys, endetarmsskader osv. på vej mod kaput til kirkegrav. For du selv er hverken kvinde, mand eller køn, og der er flere af jer i øvrigt. Læs mere om det >her<.

Det, vi er - ejendomme -, har tolerance: Så tåler du egentlig tunghed? Altså vægt påvirkning. Kriminalitet starter i forbryderi ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 26/12/2018 at 09:20, Jens01 skrev:

PUUUU ha sikken en smøre trådstarter dog fyrer af, en gang pladder der er lige til skraldespanden.

Jeg opgav virkelig at forstå noget af det, men andre har åbenbart fundet ud af sådan nogenlunde hvad det gik ud på, og det var vist en der havde fået USA galt i halsen.

Nå ja ham " TRUMP " er nu heller ikke min kop the, og jeg fatter ikke at de kunne vælge sådan en person til at sidde på taburetten, men hvad var verden uden USA vi andre i EU som det jo nu hedder, de rendte forvirrede rundt og holdt møder for at holde møder om hvad de nu skulle stille op der nede i Jugoslavien for en del år siden, de afleverede fanger til fjenden så han kunne aflive dem, og ingen gjorde noget, for ingen her i EU turde stikke næsen frem så der blev skudt først og spurgt bagefter.

Først da USA havde set og hørt nok, så skete der ting i Jugoslavien, atter engang sidder vi på vores hænder og venter på at USA gør noget, det er jo derfor at at Amerikanske soldater er mange steder i verden.

Så vi kan ikke tillade os at rende rundt og være på nakken af USA.

Men ham trump skulle have en fyreseddel.

Hej

Hej Chip, de har givet dig det hvide snit i opdragelse med at tro krig virker. Det blir sgu´ en dyr regning - tomhed i dit indre væsen endnu herboende "lys" -. Løs problemet før TRUMP og du scorer mål - overbefolkning - i krydsild på landegrænser herfra og til evighed fred være med jer alle i selvudslettende tinsoldater dikterede af sygdom.

Jeg har bemærket i dine tidligere indlæg tanker angående lyd mekanik: Lyd er voldelig! voldelig for helvedet, det skader dig! Og du elsker det kun i sygdom såsom musik, der lindrer stress. Er det rigdom så?

Lad os elske nu og se, hvem der kommer først til målstregskydning herfra og til evighed, først blandt andre intelligente, der kan uden capatcha og andre narrestreger fra jer moderatorer ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner

Ja kærligheden besejrer alt,vi skulle elske,og indføre store BOLLE/ELSKE DAG,hvor alle har samleje med hinanden,på kryds og tværs,et kæmpe gang bang,så kunne dyne Larsen donere senge og swingerklubberne holdt døgnåben,i stedet for 

Vores syn på hinanden er helt forkert,anderkend dog andre i stedet for at bekrige hinanden

Redigeret af fætter højbens fætter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruHolm
For 1 time siden, Gæst HallelujaForDerKomDemokrat skrev:

Det handler om farlige sygdomme; så hvordan snakker vi om det? jubii med moder og atorer ..

Vi kan snakke om dine sygdomme, jeg kan nemlig forklare alt, men det er dumt, når du dermed risikerer forfølgelse blandt familie, naboer, dansk psykiatri osv., halshugning, heksebrænding, ørenavne endetarmspladder.

Du er misforstået. Du tænker stadig i LEGO som om det, du egentlig er, består af smørrebrød, kaffegrums, ymerdrys, endetarmsskader osv. på vej mod kaput til kirkegrav. For du selv er hverken kvinde, mand eller køn, og der er flere af jer i øvrigt. Læs mere om det >her<.

Det, vi er - ejendomme -, har tolerance: Så tåler du egentlig tunghed? Altså vægt påvirkning. Kriminalitet starter i forbryderi ..

Mine sygdomme?? Hvad får dig til at tro at jeg er syg? Det er noget af en smørre du kommer med, tror du selv på det pladder? Får du medicin for det der?? Godt Nytår, min ven!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ottoleisner
For 44 minutter siden, Jens01 skrev:

HallelujaFor

GUD FADER BEVARES EN GANG VRØVL.

Melina trump gidder sikkert  ikke at have sex med ham,han er for skør og for sexistisk,hun er kun sammen med ham for pengenes skyld,håber han snart ryger ud af amerikansk politik 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
pininfarina
On 27/12/2018 at 16:31, Gæst HallelujaForDerKomDemokrat skrev:

Skal bare lige vide - - du har ikke kørekort vel?

Hvis du har, så venligst ikke anvend den når du har det sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Undskyld,

man får næsten lyst til at moderere her, men jo, man må gerne ytre sig, bare man så gjorde det på dansk :)

Så skal tråden spammes, så skal trådstarter da helst gøre det på et sprog så vi kan moderere på dansk, og forklare hvorfor, lige nu er jeg lidt i tvivl om det er dansk og hvordan man skal fortolke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
On 27/12/2018 at 16:18, fætter højbens fætter skrev:

Ja kærligheden besejrer alt,vi skulle elske,og indføre store BOLLE/ELSKE DAG,hvor alle har samleje med hinanden,på kryds og tværs,et kæmpe gang bang,så kunne dyne Larsen donere senge og swingerklubberne holdt døgnåben,i stedet for 

Vores syn på hinanden er helt forkert,anderkend dog andre i stedet for at bekrige hinanden

Jeg ser mine indlæg til dig angående din englesyge hr/fru fætter blev slettet af nogen. Syyyyynnd. På det her forum er ens indlæg ikke til at bestemme over selv, man kan heller ikke selv udelukke indlæg fra hagl og slagkraft, og brugere registreres med blandt andet IP og kan dermed blive forfulgt, forhørt og torteret af unavngivne. Det fortæller eksempelvis Barrie Thrower at have gjort i stats tjeneste.

Kærlighed er sindsyge! Racisme er respekt! Læs hvorfor i bog tidligere refereret i det, der nu påståes at være mine indlæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gæst
Du skriver som "Gæst" på Jubii Debat. Opret en profil her... og få fuld adgang til Danmarks største debat forum.
Skriv nyt svar...

×   Du har indsat indhold med egen formatering.   Restore formatting

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Dit tidligere indhold er gendannet.   Ryd editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.