Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 2 timer siden, modpol skrev:

Det er væsentlig mere videnskabeligt belæg for Biblen end for reptil konspirationerne.

Så at tror på reptil konspirationerne og så gøre grin med de kristnede er faktisk lidt af en joke, lidt ligesom en person med en IQ på 75 som gør grint med en som har en IQ på 89. Begge er tunge bag i, men den som griner indser ikke at han selv er langt værre.

Jeg er uenig i, at der skulle være mere belæg for Biblen end for reptilkonspirationen. Fordi Biblen er jo selv inde på det med slangen, der fristede mennesket. Hvilket jeg opfatter som en metafor for reptilernes tilstedeværelse, da mennesket (aka Adam og Eva) blev skabt.

Der er jo mange historiske levn for reptilmenneskernes eksistens. Og vi finder dem i alle større, avancerede kulturer/samfund fra gammel tid. Hvis jeg får tid og overskud, laver jeg måske et emne om sagen og borer dybere i den. Men både fra Kina, Sydafrika, Mellemøsten og Sydamerika (primært Peru og Mexico) har vi masser af såkaldte ARTIFACTS, som portrætterer disse reptilmennesker. Og de oprindelige stammefolk på Ny Guinea har også overleveringer, som beretter om reptilmennesker, som lever/levede i grotter under jorden. 

Fra Norden har vi måske ikke helt samme mængde af beviser eller levn. Men vikingerne brugte jo et slangehoved som symbol. Nogle mener, at det skyldtes, at de nedstammede fra Tribe of Dan i Israel. Tribe of Dan hævdedes jo at være udsprunget af "Slangens sæd". Altså måske nedstammede de fra reptilmennesker?!

Og på helleristninger fra Sverige ses nogle skabninger, som ligner mænd med reptilansigter. Her i Aalborg er der også en gammel helleristning i Hasseris, hvor der er afbildet et par mænd med øgleansigter. Intet bevis måske. Men en indikation af, at man måske engang kendte til den slags skabninger. 

Afslutningsvis vil jeg alligevel give et par eksempler på ANCIENT ARTIFACTS, som afbilder disse reptillignende skikkelser:

Helleristning fra Vestsverige. I Aalborg er der en lignende én i Hasseris...; nedenstående afbilder en slags solguder. Men hvorfor har de øglelignende ansigter? Kunne de have været reptilmennesker?

inn-helleristninger-00053.jpg

Reptil figur fra Sydamerika. Denne typer af figurer er fundet i bl.a. Peru og Mexico:

a31edcd9093373de230e645b610db97c.jpg

Reptilian moderlig figur, der bærer sit reptile barn. Så vidt jeg har kunnet google mig frem til, skulle denne figur være fra Japan:

10-of-the-strangest-religious-artifacts-

Her en, efter hvad jeg kan læse mig frem til, hele 17.000 år gammel figur, som viser et halvt reptil og et halvt menneske. Med andre ord et reptilmenneske:. Hvor den stammer fra, ved jeg ikke. Men det kan vel undersøges...

587ea3203b371c19edd53f1552e63ba0.jpg

Nogle siger så, at disse figurer bare er et udtryk for en livlig fantasi. Måske. Men hvorfor er der så lignende figurer fra flere forskellige kulturer fordelt over hele jorden? Så er det da sjovt, at folk har haft samme fantasi, siden de alle afbildede reptilmennesker….

Jeg tror ikke, at disse figurer bare er fri fantasi. Jeg tror, at ensartetheden skyldes, at disse væsener har levet i blandt os overalt på jorden i gammel tid. Måske er de forsvundet i dag. Måske lever de under jorden i grotter. Måske er de aliens og besøger os kun engang imellem.

Men ovenstående figurer mener jeg allerede udgør flere beviser for reptilmenneskernes eksistens end vi har beviser for Jesu ditto. Hvorhenne er måske figurerne af Jesus? Vi har Jesu Ligklæde i Torino. Men det menes at være forfalsket....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 8 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg er uenig i, at der skulle være mere belæg for Biblen end for reptilkonspirationen. Fordi Biblen er jo selv inde på det med slangen, der fristede mennesket. Hvilket jeg opfatter som en metafor for reptilernes tilstedeværelse, da mennesket (aka Adam og Eva) blev skabt.

At tale i metaforer, og så forsøge at tale om at der findes reptiler som går rundt imellem mennesker, der er altså langt............ virkeligt langt imellem sådan sammenligninger. Bare det at du mener biblen og slangen kan bruges som eksempel, må jo skabe tvivl om din egen tankegang om dette, for der er mange trænet dyr som intet har med mennesker at gøre men træning og øvelse som kan få dem til at agere og gøre noget som ligner menneskelig adfærd.

Bare fordi nogen tegner, fortæller eller tror der er eller har været sådan nogen, er jo intet sammenlignet med historie og ja, biblen som også en historie som dog er vedligeholdt og husket igennem mange år. 
Konspirationer er derimod ikke med sammenhæng, de er ubegrundet og hører mere til på rygtebørsen end i videnskabelige sammenhæng, og ja, derfor er det heller ikke videnskabeligt begrundet.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 21 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

At tale i metaforer, og så forsøge at tale om at der findes reptiler som går rundt imellem mennesker, der er altså langt............ virkeligt langt imellem sådan sammenligninger. Bare det at du mener biblen og slangen kan bruges som eksempel, må jo skabe tvivl om din egen tankegang om dette, for der er mange trænet dyr som intet har med mennesker at gøre men træning og øvelse som kan få dem til at agere og gøre noget som ligner menneskelig adfærd.

Bare fordi nogen tegner, fortæller eller tror der er eller har været sådan nogen, er jo intet sammenlignet med historie og ja, biblen som også en historie som dog er vedligeholdt og husket igennem mange år. 
Konspirationer er derimod ikke med sammenhæng, de er ubegrundet og hører mere til på rygtebørsen end i videnskabelige sammenhæng, og ja, derfor er det heller ikke videnskabeligt begrundet.

Biblen og historien om slangen er bare et ud af  mange eksempler på at slangen/reptilerne åbenbart havde en vigtig rolle i menneskehedens fortid.

Jeg har ovenover, efter at du besvarede mit indlæg, redigeret i mit indlæg og indsat nogle eksempler på REPTILIAN ARTIFACTS. Hvis reptilmennesker ikke eksisterede, hvorfor har forskellige kulturer verden over så afbildet disse?!

Jeg synes at du blander konspirationsTEORIER sammen med konspirationer. Konspirationer har jo altid fundet sted. En konspiration er når to eller flere personer bag om ryggen på andre har en eller anden skjult dagsorden. Den slags finder jo hele tiden sted overalt på jorden.

En teori om en konspiration aka en konspirationsteori er noget andet. Det er noget, man endnu ikke kan bevise, men hvor man mener, at der er nogle ting, der tyder på, at der finder en konspiration sted. Politiet arbejder jo dagligt med at konspirationsteorisere. Når de skal opklare en forbrydelse, fremkommer de først med en teori (om en konspiration), som de så efterforsker. Så at være f.eks. politiefterforsker er i sig selv at være en slags konspirationsteoretiker.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 20 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg synes at du blander konspirationsTEORIER sammen med konspirationer.

Slet ikke, at 2 personer skaber en konspiration og 100 mennesker senere skaber en konspirationsteori om dette, er sagen underordnet , begge dele er jo usande og bygger oftest på usandheder og falske fakta, opfundet i hedens varme og blev konspirationen som andre byggede videre på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 55 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Slet ikke, at 2 personer skaber en konspiration og 100 mennesker senere skaber en konspirationsteori om dette, er sagen underordnet , begge dele er jo usande og bygger oftest på usandheder og falske fakta, opfundet i hedens varme og blev konspirationen som andre byggede videre på.

Tror du slet ikke, at konspirationer finder sted?

Jeg mener, at der hver dag sikkert finder hundredevis eller tusindevis af sammensværgelser sted overalt på jorden. Og jeg mener, at det er prisværdigt, at nogle forsøger at afsløre og udstille sådanne konspirationer. Så såkaldte konspirationsteorier kan være meget nyttige for samfundet, fordi det må være i samfundets interesse, at uldne og luskede konspirationer afsløres og udstilles.

Hermed ikke være sagt, at alle konspirationsteorier er sande. Og naturligvis skal man da ikke tro på alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk

Masser af dem.  Vi har vist haft vores omgang konspirationer her på forum, og teoretikere som skulle lære os om fladjords teorien, og hvordan usa beskytter arktis og Rusland som lige nu er godt igang osv... en masse som nok oprindelig er skabt af en enkelt og så gik den viralt på hele jorden, i kulturelle samfund, som ikke var kloge nok og kunne købes med billige argumenter.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Jeg har mødt em Alien, det er hende som holder tanken åben om natten. Gudskelov, så kan man købe øller og sprut om natten. og smøger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 52 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Masser af dem.  Vi har vist haft vores omgang konspirationer her på forum, og teoretikere som skulle lære os om fladjords teorien, og hvordan usa beskytter arktis og Rusland som lige nu er godt igang osv... en masse som nok oprindelig er skabt af en enkelt og så gik den viralt på hele jorden, i kulturelle samfund, som ikke var kloge nok og kunne købes med billige argumenter.

Jeg synes bestemt, at man skal være kritisk overfor konspirationsTEORIER. Man skal bestemt ikke sluge alting råt. Omvendt mener jeg så også, at man bør have et åbent sind - og hvis der er tilstrækkeligt med indicier for, at en teori om en konspiration kan være sand, mener jeg at man bør forholde sig åbent overfor teorien. Også selvom den ikke 100% lader sig bevise. F.eks. mener jeg, at alting taler for, at 9/11 var et Inside Job. Men de fleste almindelige danskere gider ikke bruge tid på at sætte sig ind i tingene. Og så er det jo nemmere at råbe "TOSSER!" efter dem, som betvivler den officielle forklaring. De fleste danskere er så autoritetstro, at de nærmest blindt stoler på alt, hvad autoriteterne i jakkesæt fortæller dem på DR1 i TV-Avisen. Hvis man vil virke troværdig her i Danmark, skal man bare være velfriseret og tage et fint jakkesæt og slips på. Så kan man bilde folk næsten alt ind. Danskernes underdanighed overfor autoriteter og uniformer er helt grotesk.

Fladjordsteorien tror jeg ikke selv på. Men som det åbentsindede menneske, jeg er, har jeg givet teorien en chance og prøvet at sætte mig ind i den. Men jeg er bare ikke blevet overbevist af fladjordsfolkets argumenter. Men for min skyld skal folk have lov at tro på, hvad de lyster. Fint nok med mig, hvis folk mener, at vi lever på en flad jord, som er unik i hele universet, da den er omgivet af en masse kuglerunde planeter og stjerner.

Dog tror jeg, at fladjordsfolket har ret i, at der holdes noget hemmeligt på Antarktis. Området bruges jo åbentlyst også til hemmelige militære formål, så derfor er der nok en del censur med hensyn til, hvad der slipper ud om Antarktis. Jeg afviser heller ikke, at der kan være UFO- eller alienbaser dernede. Det er ikke ensbetydende med, at jeg er sikker på, at det er tilfældet. Men på Google Earth kan man finde en masse pudsige fotos dernede fra. Bl.a. nogle tingester, som ligner strandede ufo´er og andet sjovt.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 2 timer siden, Lucianone skrev:

Fladjordsteorien tror jeg ikke selv på. Men som det åbentsindede menneske, jeg er, har jeg givet teorien en chance og prøvet at sætte mig ind i den.

Det bør du slet ikke gøre, du kan ende op i en klub for mentalt ustabile personer som hos Scientology sekten, som hjernevaskes og dårligt kan komme ud igen.  Man skal tænke rationelt og slet ikke give sådan konspirationer en chance, hvis bare der er en hint af sådan i dette, eller selvopfundet profeter som mener de er guds barn osv :)  Rigtig farlig cocktail.

Så mød alle med åbent sind men tænk først og ager så bagefter.

Husk, sekter er også konspirationer med et mål, og i denne glade forening af deres konspiration , bygger de teorier som medlemmer hopper på.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 19 timer siden, Lucianone skrev:

Der er jo mange historiske levn for reptilmenneskernes eksistens. Og vi finder dem i alle større, avancerede kulturer/samfund fra gammel tid. Hvis jeg får tid og overskud, laver jeg måske et emne om sagen og borer dybere i den. Men både fra Kina, Sydafrika, Mellemøsten og Sydamerika (primært Peru og Mexico) har vi masser af såkaldte ARTIFACTS, som portrætterer disse reptilmennesker. Og de oprindelige stammefolk på Ny Guinea har også overleveringer, som beretter om reptilmennesker, som lever/levede i grotter under jorden. 

Fra Norden har vi måske ikke helt samme mængde af beviser eller levn. Men vikingerne brugte jo et slangehoved som symbol. Nogle mener, at det skyldtes, at de nedstammede fra Tribe of Dan i Israel. Tribe of Dan hævdedes jo at være udsprunget af "Slangens sæd". Altså måske nedstammede de fra reptilmennesker?!

Og på helleristninger fra Sverige ses nogle skabninger, som ligner mænd med reptilansigter. Her i Aalborg er der også en gammel helleristning i Hasseris, hvor der er afbildet et par mænd med øgleansigter. Intet bevis måske. Men en indikation af, at man måske engang kendte til den slags skabninger. 

Afslutningsvis vil jeg alligevel give et par eksempler på ANCIENT ARTIFACTS, som afbilder disse reptillignende skikkelser:

Helleristning fra Vestsverige. I Aalborg er der en lignende én i Hasseris...; nedenstående afbilder en slags solguder. Men hvorfor har de øglelignende ansigter? Kunne de have været reptilmennesker?

Reptil figur fra Sydamerika. Denne typer af figurer er fundet i bl.a. Peru og Mexico:

Reptilian moderlig figur, der bærer sit reptile barn. Så vidt jeg har kunnet google mig frem til, skulle denne figur være fra Japan:

Her en, efter hvad jeg kan læse mig frem til, hele 17.000 år gammel figur, som viser et halvt reptil og et halvt menneske. Med andre ord et reptilmenneske:. Hvor den stammer fra, ved jeg ikke. Men det kan vel undersøges...

Nogle siger så, at disse figurer bare er et udtryk for en livlig fantasi. Måske. Men hvorfor er der så lignende figurer fra flere forskellige kulturer fordelt over hele jorden? Så er det da sjovt, at folk har haft samme fantasi, siden de alle afbildede reptilmennesker….

Jeg tror ikke, at disse figurer bare er fri fantasi. Jeg tror, at ensartetheden skyldes, at disse væsener har levet i blandt os overalt på jorden i gammel tid. Måske er de forsvundet i dag. Måske lever de under jorden i grotter. Måske er de aliens og besøger os kun engang imellem.

Men ovenstående figurer mener jeg allerede udgør flere beviser for reptilmenneskernes eksistens end vi har beviser for Jesu ditto. Hvorhenne er måske figurerne af Jesus? Vi har Jesu Ligklæde i Torino. Men det menes at være forfalsket....

Det er for omfattende at gå ind i alt det som du køre af sporte med, men det er tilstrækkeligt at sige at du udviser en mangel på forståelse af hvad ordet bevis betyder. Også at du ret tydeligt ikke kender Biben eller forstår det den siger.

De figurer som du har med her, er ikke mere bevis end en plakat fra filmen Alien fra 1979. Og slangen i Biblen var en oprørsk engle som kaldes løgneren (Satan), som der talte til Eva via en slange. På samme måde som Guds engle senere talte til apostlen Paulus via et æsel.

Ægypten have eks. guder med dyrehoveder som en del af deres religion, men det var Guder og ikke mennesker.

Så du er helt på afveje med din tankegang og du er helt ude i fri fantasi og så langt fra noget som et normalt menneske kan forhold sig seriøst til.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind