Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

oymcoy

jeg er selv en aliens  og der er fler af os   end i er klar over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

I visse kredse er det velkendt, at aliens i mange år har besøgt jorden. De har en hybrid-agenda, som går ud på at skabe en slags hybrider mellem dem selv og mennesker. Det er derfor, at tusindevis af mennesker hævder at være blevet bortført i rumskibe af aliens. Det er reptilrumvæsenerne, som kører denne agenda. Og de bruger de grå rumvæsener (grey aliens) til at gøre arbejdet for dem med at bortføre mennesker med henblik på at gøre mennesket til en hybrid mellem vi selv og rumvæsener.

I virkeligheden er der intet nyt i det. Fordi det er gjort før for mange mange tusinder af år siden. Dengang de såkaldte ANNUNAKI aliens tog nogle primitive humanoider og opgraderede dem ved at tilføje dem noget dna fra reptilrumvæsener. Så vi mennesker er reelt en blanding af abemennesker og reptilrumvæsener. Reptilrumvæseners dna, som vi har i os i variende grad, er også årsagen til, at Biblen har historien om Adam, Eva og slangen. Slangen er jo en metafor på disse reptilrumvæsener.

Ovenstående er min opfattelse. Jeg kan ikke være stensikker, men jeg tror, at sandheden ligger ikke så fjernt fra ovenstående. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 10 timer siden, Lucianone skrev:

I visse kredse er det velkendt, at aliens i mange år har besøgt jorden. De har en hybrid-agenda, som går ud på at skabe en slags hybrider mellem dem selv og mennesker. Det er derfor, at tusindevis af mennesker hævder at være blevet bortført i rumskibe af aliens. Det er reptilrumvæsenerne, som kører denne agenda. Og de bruger de grå rumvæsener (grey aliens) til at gøre arbejdet for dem med at bortføre mennesker med henblik på at gøre mennesket til en hybrid mellem vi selv og rumvæsener.

I virkeligheden er der intet nyt i det. Fordi det er gjort før for mange mange tusinder af år siden. Dengang de såkaldte ANNUNAKI aliens tog nogle primitive humanoider og opgraderede dem ved at tilføje dem noget dna fra reptilrumvæsener. Så vi mennesker er reelt en blanding af abemennesker og reptilrumvæsener. Reptilrumvæseners dna, som vi har i os i variende grad, er også årsagen til, at Biblen har historien om Adam, Eva og slangen. Slangen er jo en metafor på disse reptilrumvæsener.

Ovenstående er min opfattelse. Jeg kan ikke være stensikker, men jeg tror, at sandheden ligger ikke så fjernt fra ovenstående. 

I visse kredse blev jorden skabt for 6000 år siden på 6 dage.

I visse kredse er jorden flad og det er en ondsindet konspiration at forsøge at bilde folk ind at den er rund.

I visse kredse .... bla bla, det er altid visse kredse som tror på alt muligt underligt som der ikke er evidens for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
1 time siden, modpol skrev:

I visse kredse blev jorden skabt for 6000 år siden på 6 dage.

I visse kredse er jorden flad og det er en ondsindet konspiration at forsøge at bilde folk ind at den er rund.

I visse kredse .... bla bla, det er altid visse kredse som tror på alt muligt underligt som der ikke er evidens for.

Tja, men vi lever - endnu da - i et relativt frit land, hvor man heldigvis må tro, hvad man lyster....

Der er også nogle, der tror på at verden er styret af en skydaddy, som sidder på en sky og regerer verden. Hvert år konfirmeres titusinder af danske børn og unge. TÆNK engang at de alle tror på at verden styres af en skydaddy!

Der er også folk, der i tykt og tyndt følger en profet, som levede for 2000 år siden og som var gift med en 9 årig pige og var en mandschauvinist uden lige....

Det er derfor, jeg undres over, at folk tit gør grin med folk, der tror på f.eks. aliens. Fordi så tror de måske selv på guder eller profeter. Er det bedre? Det mener jeg jo ikke...

Og til forskel fra historierne om Jesus, så er historierne om aliens faktisk nutidige og kommer fra nulevende mennesker af kød og blod, der hævder at have mødt dem. Derfor mener jeg, at det er mere sandsynligt, at aliens eksisterer end at Jesus gjorde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Tja, men vi lever - endnu da - i et relativt frit land, hvor man heldigvis må tro, hvad man lyster....

Der er også nogle, der tror på at verden er styret af en skydaddy, som sidder på en sky og regerer verden. Hvert år konfirmeres titusinder af danske børn og unge. TÆNK engang at de alle tror på at verden styres af en skydaddy!

Der er også folk, der i tykt og tyndt følger en profet, som levede for 2000 år siden og som var gift med en 9 årig pige og var en mandschauvinist uden lige....

Det er derfor, jeg undres over, at folk tit gør grin med folk, der tror på f.eks. aliens. Fordi så tror de måske selv på guder eller profeter. Er det bedre? Det mener jeg jo ikke...

Og til forskel fra historierne om Jesus, så er historierne om aliens faktisk nutidige og kommer fra nulevende mennesker af kød og blod, der hævder at have mødt dem. Derfor mener jeg, at det er mere sandsynligt, at aliens eksisterer end at Jesus gjorde.

Som jeg sagde alt muligt underligt som der mangler evidens for.

Jeg er helt enig i at skydaddy mm er langt ude, men det er med samme begrundelse, nemlig mangel på evidens.

Dog er der evidens for både Jesus og Mohammeds ekstenes, men ikke for deres "Guddommelighed".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
1 time siden, DenBruneMunk skrev:

Dette må da være en favorit tjeneste?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/reptile-aliens-og-illuminati-streamingtjeneste-vil-saelge-konspirationsteorier-i

Kendte den slet ikke, så spændende for scifi fans, måske.

Lyder som de promoverer sig imod danskere nu.

Jeg kendte godt til GAIA. Jeg ser en sjælden gang deres gratis videoer på Youtube. Men der er mange udenlandske kanaler, jeg synes har bedre indhold, så det er ikke noget, jeg gider betale for. Især er der en del engelsk- og spansksprogede kanaler, der har bedre videoer om emner som Illuminati og aliens. Og da jeg forstår begge disse sprog, behøver jeg ingen dansk kanal, som reelt kun har en brøkdel af den information, som man kan finde på store udenlandske kanaler af samme art. F.eks. ser jeg spanieren David Parcerisa´s kanal. Han er nok én af verdens førende eksperter udi "teorien" om reptilaliens. Han er meget grundig i sin research og det er bl.a. gennem hans udførlige information, at jeg er nået frem til, at reptilaliens-teorien såmænd slet ikke er så langt ude, som mange tror ved første blik. Tværtimod er der oceancer af historiske levn og overleveringer, der tyder på reptilaliens´eksistens. Og vi finder disse levn og overleveringer i alle antikke kulturer verden over.

Derudover bryder jeg mig ikke om DR´s artikel. De forsøger i vanlig stil at mistænkeliggøre og latterliggøre alle, som interesserer sig for det alternative. Bare fordi de selv er totalt indskrænkede og lukkede i deres egen tankegang, betyder det jo ikke at DR´s journalister samt de to "klogehoveder" som udtaler sig i artiklen (en professor fra Malmö Universitet og en såkaldt dansk "forsker i Konspirationsteorier) har patent på sandheden!

DR´s artikel påstår, at GAIA sælger fake news og løgne. Men jeg mener, at det er DR, der lyver og manipulerer. Fordi de ved jo reelt ikke, om der findes aliens. De ved ikke, om 9/11 var et Inside Job. De ved ikke, om Illuminati er ægte. O.s.v. Derfor er det jo fake news, når DR konkluderer at alt dette er det pure opspind og løgn. Fordi det kan DR umuligt vide, fordi de har åbenlyst ikke selv sat sig til at undersøge sagerne. Hvorfor mange tror, at Illuminati er REAL. Hvorfor mange tror på aliens o.s.v. . Undersøgte de sagerne til bunds, ville de se, at man ikke bare kategorisk kan afvise eksistensen af hverken aliens eller Illuminati. Tværtimod er der en del indicier for deres eksistens. Noget jeg dog ikke skal komme nærmere ind på her. For det er noget, der ville kræve sin egen TOPIC.

Og derfor er det dumt af dem at afvise disse "teorier" på forhånd. Den rigtige journalistiske tilgang til emnet ville være at beskrive sagen neutralt, uden at gøre sig til dommere over, om disse "konspirationsteorier" er sande eller ej. 

Sandheden, som jeg opfatter den, er at mainstreammedierne, som DR, ønsker at have patent på nyhedsformidlingen! Og derfor bekriger de alle alternative nyhedsformidlere, som går imod deres egen snævertsynede tankegang....

Sidst, men ikke mindst, vil jeg anbefale bl.a. følgende udenlandske Youtube-kanaler til de, der fordomsfrit vil søge info om f.eks. reptilaliens-teorien:

ENGELSKSPROGEDE:

David Icke (verdens mest kendte ekspert udi reptilalien-teorien. Han er en tidligere BBC-studievært, som i 90´erne fik en åbenbaring, hvor sandheden om verden og reptilaliens blev åbenbaret for ham. Han virkede i starten lidt skør på mange. Men jo mere man ser hans videoer, jo mere indser man, at han har rigtigt gode argumenter, som taler for hans "teori". Han taler også om mange andre emner end reptilaliens…)

Kinninigan (amerikansk mand, som har sat sit det mål at afsløre alt med reptilaliens og hans videoer handler næsten ikke om andet)

2circles (handler KUN om reptilaliens! Hans videoer er ekstremt syrede og hardcore. Nogle er også lidt for syrede for min smag. Men ikke desto mindre ved han en del om emnet, selvom jeg mener, at han har det med at gøre sine videoer lige lovligt overdrevne og sensationelle)

SPANSKSPROGEDE:

Rimbel35 (som er David Parcerisa´s kanal)

Jaconor73 (ekspert udi det okkulte og han ved alt om reptilaliens)

Mundodesconocido (har ikke så mange videoer om reptilaliens, men enkelte har han dog haft. Men han har virkeligt mange gode videoer om diverse mysterier og konspirationer)

ITALIENSKSPROGEDE:

Eliseo Bonanno (ældre mand, som er lidt en religiøs fanatiker. Ikke desto mindre, hvis man skærer al hans religiøse propaganda fra, så ved han en del om reptilerne og det spirituelle. Jeg ser dog ikke hans videoer for tit, da jeg ikke helt har tålmodighed til alt hans religiøse snak om Jesus o.s.v. Selvom han er italiener, er han i øvrigt meget kritisk overfor den katolske kirke, som han mener er styret af disse reptile skabninger!)

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 9 minutter siden, Lucianone skrev:

Derudover bryder jeg mig ikke om DR´s artikel. De forsøger i vanlig stil at mistænkeliggøre og latterliggøre alle, som interesserer sig for det alternative. Bare fordi de selv er totalt indskrænkede og lukkede i deres egen tankegang, betyder det jo ikke at DR´s journalister samt de to "klogehoveder" som udtaler sig i artiklen (en professor fra Malmö Universitet og en såkaldt dansk "forsker i Konspirationsteorier) har patent på sandheden!

Hvis man ikke tror på videnskab, så har man jo et problem med konspirationer, for det er jo ofte videnskaben som finder det nye og ukendte, og det er så konspirationerne fra uvidende som skaber illusioner og historierne omkring det videnskaben er kommet frem til :) Så det lyder sådan lidt.....   Patent på sandhed? Der findes kun en sandhed :) Resten er jo opdigtet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
Skrevet (redigeret)
For 13 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Hvis man ikke tror på videnskab, så har man jo et problem med konspirationer, for det er jo ofte videnskaben som finder det nye og ukendte, og det er så konspirationerne fra uvidende som skaber illusioner og historierne omkring det videnskaben er kommet frem til :) Så det lyder sådan lidt.....   Patent på sandhed? Der findes kun en sandhed :) Resten er jo opdigtet.

Jeg ser nok omvendt på det. Du antyder, at konspirationerne ikke eksisterer, men bare er syrede teorier, som tosser finder på.

Jeg ser sådan på det, at konspirationer er ægte og der er folk, der arbejder på at afsløre og udstille diverse konspirationer. Men da magthaverne ikke er interesserede i at den viden kommer frem, gør de alt for at stemple de, der arbejder på at få tingene frem i lyset, som tosser! CIA opfandt selv begrebet "konspirationsteoretikere" for at mistænkeliggøre de, der kom lidt for tæt på sandheden om Kennedy-mordet. Kennedy blev efter min og manges overbevisning myrdet af CIA selv. Men da alt for mange amerikanere begyndte at undersøge sagen og fandt ud af, at det, mainstreammedierne skrev, var én stor fed løgn - ja, så måtte CIA i panik finde på en ny strategi. At kalde alle, der var kritiske, for "konspirationsteoretikere". Så man kunne stemple og latterliggøre enhver, som ikke købte den officielle version.

Selvfølgelig er der enkelte typer, som ser konspirationer overalt, måske fordi de har en eller anden form for paranoia. Det benægter jeg ikke. Men som udgangspunkt mener jeg, at disse " teorier" opstår, fordi nogle undersøger en sag og ser, at der er noget om snakken. Men da flertallet af mennesker er hjernevaskede af mainstreammedierne og af uddannelsessystemet (herunder Universiteterne, som er ekstremt topstyrede!), er der desværre ikke ret mange "almindelige" mennesker, der er åbentsindede og fordomsfri nok til at sætte sig ind i tingene. Det er meget nemmere for dem bare at råbe "konspirationstosse, tag dine piller!" til folk, der har et alternativt verdenssyn....

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 time siden, Lucianone skrev:

Jeg ser nok omvendt på det. Du antyder, at konspirationerne ikke eksisterer, men bare er syrede teorier, som tosser finder på.

Jeg ser sådan på det, at konspirationer er ægte og der er folk, der arbejder på at afsløre og udstille diverse konspirationer. Men da magthaverne ikke er interesserede i at den viden kommer frem, gør de alt for at stemple de, der arbejder på at få tingene frem i lyset, som tosser! CIA opfandt selv begrebet "konspirationsteoretikere" for at mistænkeliggøre de, der kom lidt for tæt på sandheden om Kennedy-mordet. Kennedy blev efter min og manges overbevisning myrdet af CIA selv. Men da alt for mange amerikanere begyndte at undersøge sagen og fandt ud af, at det, mainstreammedierne skrev, var én stor fed løgn - ja, så måtte CIA i panik finde på en ny strategi. At kalde alle, der var kritiske, for "konspirationsteoretikere". Så man kunne stemple og latterliggøre enhver, som ikke købte den officielle version.

Selvfølgelig er der enkelte typer, som ser konspirationer overalt, måske fordi de har en eller anden form for paranoia. Det benægter jeg ikke. Men som udgangspunkt mener jeg, at disse " teorier" opstår, fordi nogle undersøger en sag og ser, at der er noget om snakken. Men da flertallet af mennesker er hjernevaskede af mainstreammedierne og af uddannelsessystemet (herunder Universiteterne, som er ekstremt topstyrede!), er der desværre ikke ret mange "almindelige" mennesker, der er åbentsindede og fordomsfri nok til at sætte sig ind i tingene. Det er meget nemmere for dem bare at råbe "konspirationstosse, tag dine piller!" til folk, der har et alternativt verdenssyn....

Det er væsentlig mere videnskabeligt belæg for Biblen end for reptil konspirationerne.

Så at tror på reptil konspirationerne og så gøre grin med de kristnede er faktisk lidt af en joke, lidt ligesom en person med en IQ på 75 som gør grint med en som har en IQ på 89. Begge er tunge bag i, men den som griner indser ikke at han selv er langt værre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind