Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

modpol

Det er ingen tegn på liv andre steder end på jorden, det er ren spekulation. Vi er muligvis det eneste liv eller universet kan have masserer af liv, men fakta er vi har intet at bygge de antagelser på. Vores observationer tyder på ingen liv, men da vi kan se så uendeligt lidt og i en så kort periode er det ikke sigende for noget som helt.

Det neste vi kan sige med sikkerhed er, at vi intet ved og ikke har belæg for at sige andet en ren gætværk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
MoonCare

Jeg føler mig ofte afvist, når jeg siger at jeg har set en alien. Men der er altså god nok, historien er som følger...

For et par år siden, da jeg var 19 år, og på arbejde ude i laden, hørte jeg et højt bumb i den ene ende af laden. Jeg gik selvfølgelig derhen for at se hvad det var, det kunne jo være noget var faldet eller gået i stykker. Da jeg kom derhen, så jeg dog i første omgang ingen ting, så jeg vendte mig om, for at komme tilbage på arbejdet. Da jeg vendte mig om så jeg så, ud af øjenkanten, en grå skikkelse på størrelse med en lille hest. Den var der kun i et øjeblik, så var den forsvundet, inden jeg nåede at få et ordentlig syn på den. Jeg er dog 110% sikker på hvad jeg så, selvom der ikke er nogen der tror på mig...

Håber i vil høre min historie, og måske vil i være mere velkomne, end de fleste andre jeg har fortalt historien.

Kærlig hilsen, MoonCare 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 11 timer siden, MoonCare skrev:

Jeg føler mig ofte afvist, når jeg siger at jeg har set en alien. Men der er altså god nok, historien er som følger...

For et par år siden, da jeg var 19 år, og på arbejde ude i laden, hørte jeg et højt bumb i den ene ende af laden. Jeg gik selvfølgelig derhen for at se hvad det var, det kunne jo være noget var faldet eller gået i stykker. Da jeg kom derhen, så jeg dog i første omgang ingen ting, så jeg vendte mig om, for at komme tilbage på arbejdet. Da jeg vendte mig om så jeg så, ud af øjenkanten, en grå skikkelse på størrelse med en lille hest. Den var der kun i et øjeblik, så var den forsvundet, inden jeg nåede at få et ordentlig syn på den. Jeg er dog 110% sikker på hvad jeg så, selvom der ikke er nogen der tror på mig...

Håber i vil høre min historie, og måske vil i være mere velkomne, end de fleste andre jeg har fortalt historien.

Kærlig hilsen, MoonCare 

Jeg er åbentsindet og er bestemt åben overfor at høre om folk, der hævder at have set aliens.

Nogle lyver. Andre fantaserer. Ja.

Men jeg er overbevist, at en del også taler sandt. Så jeg er åben overfor at høre historien i nærmere detaljer.

Der findes noget der kaldes SSP. Secret Space Program. Flere whistleblowers har afsløret, at aliens allerede ér her og i årtier har samarbejdet med bl.a. USA´s regering om det der kaldes Secret Space Program. Aliens kom til jorden i 40´erne, da de styrtede ned i Rosewell og siden da har de besøgt os mange gange og også infiltreret jordens magtstrukturer.

Kort fortalt handler det om, at vi, jorden, har lavet en studehandle med aliens:

- vi får en masse alien teknologi. Det er bl.a. smartphones, computere o.s.v. Og til gengæld har aliens fået lov til at bortføre mennesker, som de bruger i deres hybrid-program. Dette hybrid-program handler om, at aliens vil lave en ny race, der er halvt mennesker og halvt aliens. Og til dette formål bortfører de mennesker for at avle.

De første alien hybrider blev født i starten af 70´erne og er i dag således i 40´erne. Men programmet er blevet intensiveret, så der i dag fødes flere og flere alien hybrider. De ligner mennesker så meget, at de sagtens kan leve og færdes i blandt os. Men der vil være nogle små genetiske forskelle, som er påfaldende. I denne sammenhæng læste jeg sidste år en nyhed om, at der fødes flere og flere børn, der genetisk afviger fra os andre.

Star children have been scientifically proven to have three or more strands of their DNA activated, vs. the two strand that most humans have. These children have past life recall, psychic, spiritual, and other extra sensory abilities.

- Med andre ord er det dem, som kaldes stjernebørn eller star seed. Disse vil ofte have specielle åndelige evner. F.eks. være clairvoyante eller specielt sensitive. Eller hyperintelligente.

Formålet med dette er, at aliens kan infiltrere jordens magtstrukturer og få mere kontrol med planeten.

Der er dog delte meninger om, hvorvidt disse aliens er gode eller onde. Nogle mener, de er onde og bare vil dominere menneskeheden. Andre mener, at de er gode og bare forsøger at ændre menneskeheden´s DNA en smule, så vi bliver mere kærlige og avancerede væsener. At de sådan set bare prøver at hjælpe os på vej rent evolutionsmæssigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind