Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

ottoleisner
On 20/12/2018 at 14:19, snoozz skrev:

Det er jo også temmeligt mærkeligt hvis der kun var liv på jorden i hele universet.

Vi har allerede fundet beviser på, og også vand mange steder, bare alene i vores eget solsystem. Og når der er et uendelig antal solsystemer, så skulle det sgu være mærkeligt hvis liv er unikt for jorden ud af 10000000000 steder ;)

Helt rigtigt,vi er ikke alene,men derfra så at ødelægge den planet vi selv bor på er for dumt,og måske de kommer for at se hvor dumme og uinteligente vi er,og grine af os 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
artem666

Nej har ikke mødt en med er rimelig sikker på Uffe Elbæk er en alien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
FruHolm

Har ikke mødt en alien, men har set "noget" på himlen som jeg er overbevist om IKKE er jordisk. Ja, er sikker på at der er liv andre steder, det virker på mig usandsynligt at VI er de eneste levende væsner der findes. Jeg tænker også lidt på, at det jo ikke er sikkert at alt liv andre steder er mere udviklede end os, nogle steder er de måske på stenalder-stadiet? Tror der er liv mange steder, tror også at det liv er på forskellige stadier, udviklingsmæssigt... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
oymcoy

har mødt folk hvor man   nogle gange  kommer i tvivl om det kommer for en anden planet 🙄

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dna

Jeg tror bestemt på liv andre steder i universet. Men om de har besøgt Jorden er jeg mere tvivlsom over for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Leonidas
On 20/12/2018 at 15:06, ThomasSneum skrev:

En skræmmende tanke.

Hvis vi antager at der bør findes liv derude.. - og vi antager at der også bør findes intelligent liv. 
I et uendeligt verdensrum, med uendelige muligheder.. hvorfor er vi så ikke opdaget eller besøgt. (Antaget at vi ikke er det)

Jeg håber på liv derude, og jeg ser vores overlevelse og fremtidig hjem, når jeg spejder ud i stjernetågen. Men jeg er ikke så glad for den larmende tavshed.  

Vi skal nu være glade for at rumvæsner ikke har opsøgt jorden. For så ville vi med sikkerhed blive udryddet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
On ‎20‎-‎01‎-‎2019 at 12:57, Leonidas skrev:

Vi skal nu være glade for at rumvæsner ikke har opsøgt jorden. For så ville vi med sikkerhed blive udryddet.

Ja, hvis de er ondsindede. Men måske findes der også venligtsindede af slagsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 6 timer siden, Lucianone skrev:

Ja, hvis de er ondsindede. Men måske findes der også venligtsindede af slagsen.

Hvis nu et rumvæsen er fuldt af millionvis af små rum-mikroorganismer ligesom vi mennesker er fulde af bakterier, vira, svampesporer, husstøvmider osv., så ville deres besøg på Jorden da nok hurtigt føre til alle mulige sygdomme og epidemier både blandt mennesker, dyr og planter. Plus at rumvæsnerne også ville dø af vores mikroorganismer.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 16 timer siden, Torsten Bonfils skrev:

Hvis nu et rumvæsen er fuldt af millionvis af små rum-mikroorganismer ligesom vi mennesker er fulde af bakterier, vira, svampesporer, husstøvmider osv., så ville deres besøg på Jorden da nok hurtigt føre til alle mulige sygdomme og epidemier både blandt mennesker, dyr og planter. Plus at rumvæsnerne også ville dø af vores mikroorganismer.

Det kommer vel an på, hvilken bakterieflora der er dér, hvor de kommer fra.

Hvad så med de mennesker, der landede på månen. Hvorfor døde de ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Torsten Bonfils
For 7 timer siden, Lucianone skrev:

Det kommer vel an på, hvilken bakterieflora der er dér, hvor de kommer fra.

Hvad så med de mennesker, der landede på månen. Hvorfor døde de ikke?

Fordi der ikke er noget som helst liv på Månen. Men jeg tror da vist nok at Apollo-astronauterne blev sat i karantæne da de kom tilbage til Jorden, bare for en sikkerheds skyld selvom ingen regnede med at de ville have noget udenjordisk liv med sig tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind