Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

modpol
For 1 minut siden, snoozz skrev:

Det er jo også temmeligt mærkeligt hvis der kun var liv på jorden i hele universet.

Vi har allerede fundet beviser på, og også vand mange steder, bare alene i vores eget solsystem. Og når der er et uendelig antal solsystemer, så skulle det sgu være mærkeligt hvis liv er unikt for jorden ud af 10000000000 steder ;)

Liv eller intelligent liv med højteknologisk viden, en verden tilforskel set med mine øjne?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 9 minutter siden, snoozz skrev:

Det er jo også temmeligt mærkeligt hvis der kun var liv på jorden i hele universet.

Vi har allerede fundet beviser på, og også vand mange steder, bare alene i vores eget solsystem. Og når der er et uendelig antal solsystemer, så skulle det sgu være mærkeligt hvis liv er unikt for jorden ud af 10000000000 steder ;)

Ja. Nogle siger jo, at man er tosset, hvis man tror på aliens. Jeg plejer så at svare, at det faktisk er objektivt set mere tosset at udelukke deres eksistens. Og argumentet, jeg bruger, er det samme, som du bruger hér: når de allerede har fundet en masse jordlignende UUDFORSKEDE planeter, ville det være ulogisk, hvis der ikke var liv på mindst et par stykker eller tre af disse planeter. Især når der givetvist er tusinder eller millioner flere af dem, end dem, man allerede HAR identificeret.

Så ja, jeg tror selv, at der med 99% sikkerhed findes intelligente væsener andre stedet i universet. Spørgsmålet er snarere, OM de kender til os eller har besøgt os eller ej. Det er mere tvivlsomt. Men hvem ved?

Her i år har de jo endelig fundet flydende vand på Mars. Så alene det tyder på, at det ikke kan udelukkes, at der på Mars kan være en eller anden form for mikrobiologisk liv.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Ja det er mere usandlynligt at få 7 rigtige i lotto, end at der ikke skulle være liv uden for jorden.

Men om de har "besøgt os" så er de i al fald langt klogere end os mennesker. Vi kan jo kun lige sende en robot til Mars, og ubemandede tingester ud i "ingenting".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 minut siden, Lucianone skrev:

Ja. Nogle siger jo, at man er tosset, hvis man tror på aliens. Jeg plejer så at svare, at det faktisk er objektivt set mere tosset at udelukke deres eksistens. Og argumentet, jeg bruger, er det samme, som du bruger hér: når de allerede har fundet en masse jordlignende UUDFORSKEDE planeter, ville det være ulogisk, hvis der ikke var liv på mindst et par stykker eller tre af disse planeter. Især når der givetvist er tusinder eller millioner flere af dem, end dem, man allerede HAR identificeret.

Så ja, jeg tror selv, at der med 99% sikkerhed findes intelligente væsener andre stedet i universet. Spørgsmålet er snarere, OM de kender til os eller har besøgt os eller ej. Det er mere tvivlsomt. Men hvem ved?

Ulogisk...du antager livet på jorden ikke er unikt, hvilke vi ikke nogen indikationer har om endnu!!!

Logisk set kan noget som er tungerer end luft heller ikke flyve, så simpel logik kan kun anvendes hvis den suppleres med tilstrækkelig viden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 5 minutter siden, modpol skrev:

Ulogisk...du antager livet på jorden ikke er unikt, hvilke vi ikke nogen indikationer har om endnu!!!

Logisk set kan noget som er tungerer end luft heller ikke flyve, så simpel logik kan kun anvendes hvis den suppleres med tilstrækkelig viden.

Jeg har opdaget, at du altid kræver beviser for alting. Og det er fint nok, at nogle mennesker har en meget videnskabelig indgangsvinkel. Fordi det er jo nødvendigt, hvis vi skal fremskaffe beviserne, at nogle mennesker kun tænker i de baner.

Men hvis jeg et kort øjeblik kunne få dig til at tænke uvidenskabeligt, men bare at anvende din intuition, tror du i givet fald så stadig på, at vi er det eneste sted i universet, at der er liv? Hvad med mikrobiologisk liv, tror du heller ikke på, at dét eksisterer på andre planeter? Eller bare mindre intelligente og mere primitive dyrearter? (á la fisk eller firben o.s.v.)

Jeg spørger altså til din TRO nu - ikke til hvad, du mener, der kan bevises ;)

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Nej men hvis bakterier og mikrober og dinosaurusser sådan set kan leve på jorden. Så kan den sgu nok også et sted på 10000000 mia andre planeter.

Vi kan bare ikke finde ud af det, da selv simpel radiokommunikation ville være lysår om at komme frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 7 minutter siden, Lucianone skrev:

Jeg har opdaget, at du altid kræver beviser for alting. Og det er fint nok, at nogle mennesker har en meget videnskabelig indgangsvinkel. Fordi det er jo nødvendigt, hvis vi skal fremskaffe beviserne, at nogle mennesker kun tænker i de baner.

Men helt ærligt, tror du selv på, at vi er det eneste sted i universet, at der er liv? Hvad med mikrobiologisk liv, tror du heller ikke på, at dét eksisterer på andre planeter? Eller bare mindre intelligente og mere primitive dyrearter? (á la fisk eller firben o.s.v.)

Jeg kan kun gætte på det foreliggende grundlag.

Det er to muligheder;

1. Livet på jorden er unikt og vi er det eneste liv.
2. Livet opstår spontant når de rigtige betingelser er tilstede og vi kan estimerer omfanget at liv i rummet.

Vi kan ikke bevise eller modbeviser nogen af de to, fordi vi ikke kan se liv i rummet, og vi kan ikke genskabe liv af livløst materialer og dermed bevises om at det overhoved er muligt.

Vi ved derfor ingenting, og kan kun gætte. Alle gæt er derfor lige gode, men fælles er at de er gæt, taget ud af den blå luft uden evidens. Derfor kan man heller ikke tale om mere eller minder sandsynlig, men det vi kan sige med sikkerhed er at det ingen indikatorer er for eller imod.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

En skræmmende tanke.

Hvis vi antager at der bør findes liv derude.. - og vi antager at der også bør findes intelligent liv. 
I et uendeligt verdensrum, med uendelige muligheder.. hvorfor er vi så ikke opdaget eller besøgt. (Antaget at vi ikke er det)

Jeg håber på liv derude, og jeg ser vores overlevelse og fremtidig hjem, når jeg spejder ud i stjernetågen. Men jeg er ikke så glad for den larmende tavshed.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 1 minut siden, ThomasSneum skrev:

En skræmmende tanke.

Hvis vi antager at der bør findes liv derude.. - og vi antager at der også bør findes intelligent liv. 
I et uendeligt verdensrum, med uendelige muligheder.. hvorfor er vi så ikke opdaget eller besøgt. (Antaget at vi ikke er det)

Jeg håber på liv derude, og jeg ser vores overlevelse og fremtidig hjem, når jeg spejder ud i stjernetågen. Men jeg er ikke så glad for den larmende tavshed.  

Det mest realsite svar som jeg kender er:

1. Vi er en gammel galakse i den ældre del af universet, vi vil derfor antagelig høre det noget af det først liv.

2. Afstandene er så store og signal forringelsen så høj, at vi ikke kende til noget realistisk måde at oprette kommunikation på som ikke kan tager 100.000 tusindvis af år mellem hver kommunikation.

Fordi vi ikke kender til liv andre steder, så kan vi herre ikke se hvor sandsynlig intelligent liv er, er det 1:100.000.000 eller er det næste garanteret over tid!

Selv det at finde ud af det, kan tager tusindvis af år, grundet omstændighederne :)

Universet er bare så ufattelig stort...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Det, som går igen, når man hører whistleblowers og researchers udi ufo- og alien-emnet redegøre for, hvordan tingene virkeligt hænger sammen, er noget á la følgende:

- der er tre alien-racer, der går igen og igen: Grey aliens, reptilian aliens og Nordic aliens.

- reptilian aliens er generelt onde og manipulerende og bruger grey aliens som stik-i-rend-drenge. De grå aliens er i virkeligheden bare en slags robotter, der manipuleres og styres af reptilian aliens.

- reptilian aliens har infiltreret verdens magtstrukturer og styrer i virkeligheden både FN, NATO, Vatikanet, NASA, USA o.s.v. NASA har en slangetunge i deres logo. Vatikanet har masser af slangesymboler. Nogle hævder, at det er deres måde indirekte at vise, at de er styret af slangelignende væsener, altså reptile rumvæsener.

- Nordic aliens beskrives ofte som gode, men ikke dem alle. Nogle mener, at Nordic aliens reelt kan være os selv i en fremtidig udgave (der rejser tilbage til vores tid og møder os!)

- verden styres gennem en stærkt hemmelig og hierarkisk opbygget organisation, der hedder Illuminati. Den har forgreninger til de aliens, der styrer jorden. Illuminati-familier er f.eks. Rothschilds, Rockefeller, J.P. Morgan - men også f.eks. Agnelli-familien i Italien og andre aristokratiske familier. Den danske kongefamilie er ligesom Europa´s øvrige monarkier også flettet ind i Illuminati. Det er vigtigt at understrege, at man ikke behøver være ond, fordi man er af disse familier. Men der er bare et stærkt pres fra oven på medlemmer af disse familier til at følge Illuminati´a agenda. J.F. Kennedy var også Illuminatus, men blev myrdet, fordi han kæmpede imod deres agenda og lovede at afsløre de hemmelige selskaber i én af sine sidste taler. I Angelli-familien i Italien var der også en mand, der kæmpede imod Illuminati. Det var Edoardo Agnelli, søn af Gianni Agnelli (nu afdød Juventus-præsident og FIAT-boss). Det kostede ham livet. Han blev myrdet.

Man kan tro på disse ting eller lade være. Men ovenstående er min forståelse af, hvordan tingene nogenlunde hænger sammen, hvis man skal tro diverse whistleblowers og resarchers udi disse spændende og ret okkulte emner.

Jeg har selv forbindelse til en mand, der færdes på de bonede gulve og han har bekræftet, at Illuminati er REAL og eksisterer (han har forbindelse til en del af Romanov-slægten i Rusland, som også er Illuminati-slægt, men den sidste zar-familie blev myrdet, da de ikke fulgte Illuminati´s agenda). Men han fortalte mig også, at der er fraktioner indenfor eliten selv, der kæmper imod Illuminati. Så folk i eliten behøver ikke være MED Illuminati. Der er forskellige interessegrupper og ikke alle vil finde sig i at underlægge sig Illuminati. Men man skal være forsigtig, hvis man vover at gå imod dem, da de jo er meget magtfulde.

Der er en hemmelig organisation kaldet ALLIANCEN, der samler magtfulde og gode kræfter fra hele verden. De kæmper imod Illuminati og satser på at overvinde de onde Iluminatusser indenfor en overskuelig årrække. ALLIANCEN er klar over, at Illuminati i sidste ende styres af reptile aliens - helt oppe fra toppen er det disse, der trækker i trådene. ALLIANCEN er derfor allierede med gode aliens i kampen mod reptilerne.

Bemærk, at jeg ikke siger, at disse ting ER sande. Jeg gengiver bare, hvad jeg har hørt fra whistleblowers og researchers.

I bestemmer jo selv, hvor meget I tror på ;)

Kilder til denne info er bl.a: David Wilcock, Corey Goode, David Icke, José Camacho (Mundodesconocido på Youtube), David Parcerisa (Rimbel35 på Youtube) plus andre, hvis navne jeg ikke lige husker. Men de nævnte er folk, jeg selv har lyttet lidt til og ovenstående er sådan set bare et hurtigt resumé af, hvordan verden skulle hænge sammen, hvis vi tager disse personers udsagn for gode varer.

Redigeret af Lucianone
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind