Lucianone

Har du mødt aliens eller kender du én, der har?

Recommended Posts

Lucianone

DETTE TOPIC ER SOM SÅDAN SERIØST MENT - da jeg tager rumvæsener alvorligt. Men hvis du ikke selv tror på rumvæsener, er det da okay, hvis du har lyst til at lave lidt sjov med emnet. Men ellers vil jeg nu stadig gerne høre fra folk, der har erfaringer med rumvæsener eller kender nogen, der påstår at have det...

Hvis man siger højt, at man har mødt et rumvæsen, vil man ofte blive sat i bås som skør. Derfor tror jeg, at der er et mørketal for, hvor mange der har mødt rumvæsener. Mange tør ikke stå frem med deres oplevelser af frygt for at blive sat i bås som tosser.

Men har DU mødt et rumvæsen eller kender du eller har du hørt om nogen i din omgangskreds, der har mødt et rumvæsen eller er blevet bortført af et sådant/nogle sådanne?

Jeg mindes ikke selv at have mødt et rumvæsen. Men jeg tror på, at de findes, fordi så stort som universet jo ér, ville det være sært, hvis vi var de eneste intelligente/avancerede skabninger i universet. Spørgsmålet er jo mere, om de har været her på jorden? At de findes, tvivler jeg ikke rigtigt på.

Man må tænke på, at der kan være jordlignende planeter, der måske er to-tre gange så gamle som jorden og som derfor kan være meget mere avancerede. Derfor skal man da ikke afvise, at der oceaner af lysår borte kan findes civilisationer, som er meget længere fremme end vor egen. Og derfor er i stand til at rejse over abnorme afstande. Fordi VI mennesker ikke kan rejse 100 lysår væk, betyder det ikke, at andre civilisationer i rummet ikke skulle være i stand til det.

Men hvis du har mødt et rumvæsen, hvilken type var det så? En grey alien? En reptilalien? En Nordic alien? Eller en helt fjerde slags? Grey aliens, reptil aliens og Nordic aliens er vist de tre mest hyppige typer af rumvæsener, folk påstår at have mødt. De grå rumvæsener er sådan nogle små grå børnelignende (ca. 130 cm. høje) væsener med sjove trekantede ansigter og øjne så store som tekopper. Reptilaliens er ofte bomstærke og meget store, omkring 2½-3 meter høje og ligner tobenede menneskelignende dinosaurere. De er ofte grønne, selvom de også findes i en albinoudgave. Nogle hævder ligefrem, at vi hvide mennesker er resultat af genmanipulation, hvor albinoreptiler er blevet klonet med menneskeaber, hvilket så skulle have skabt den hvide mand!  Ja, det er der faktisk en ret seriøs (tror jeg nok) spansk amatørforsker på området, der hævder! - Nogle af disse reptilaliens har haler, men ikke dem alle. Og Nordic aliens, ja, de ligner skandinaver. Høje, lyshårede, blonde og ofte omkring 2 meter høje eller lige knapt. De ligner nordmænd og danskere så meget, at de sagtens kan gå rundt i Norge, Sverige eller Danmark uden at vække synderlig opsigt.

Det skal med, at der er uenighed om, hvor vidt ovennævnte væsener ER rumvæsener eller om de er en slags interdimensionelle væsener/dæmoner. Nogle mener at de holder til her på jorden, men blot i en anden dimension (ligesom ånder eller spøgelser). Der findes også beretninger om, at reptilaliens (som så ikke er aliens alligevel!) bor i store underjordiske huler og grotter rundt omkring. Noget bevis for denne påstand savner vi dog endnu at se...

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
dewey

Kender og kender er så meget sagt men, men jeg mener profilen Convex Earth har mødt adskillige:D

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol

Igen det er et emne som pt. ligge i kategorien tro, da vi ingen evidens har for intelligent liv uden for Jorden.

Det er selvfølgelig ikke et bevist i sig selv, men der er pt. kun spekulativ grund til at tro på intelligent liv uden for Jorden. Mange prominente forsker tror på intelligent liv rummet, men de erkender også at der ingen beviser er for det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DenBruneMunk
For 1 time siden, dewey skrev:

Kender og kender er så meget sagt men, men jeg mener profilen Convex Earth har mødt adskillige:D

Jeg tror Convex Earth ER en alien :) Så jo, jeg har også debatteret med en.

Nu skal man lige huske at alien på forskellige sprog kan betyde noget andet, så det er lidt med et smil i øjet der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
modpol
For 3 minutter siden, DenBruneMunk skrev:

Jeg tror Convex Earth ER en alien :) Så jo, jeg har også debatteret med en.

Nu skal man lige huske at alien på forskellige sprog kan betyde noget andet, så det er lidt med et smil i øjet der.

Jo hvis man inkl. fremmede som i indvandrere og udlændinge, så er det jo en anden snak :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone

Jeg har som nævnt ikke selv mødt rumvæsener, men jeg har da skrevet sammen med et par stykker, der hævder at have mødt dem.

Om de bare fandt på det for at gøre sig interessante, kan jeg jo ikke vide. Men måske var de ærlige?!

Den første var en dansk mand i 50´erne, jeg skrev lidt med på et spirituelt forum. Han hævdede at have været bortført af rumvæsener adskillige gange og at de skulle bruge hans sæd til at befrugte aliens med. Så der kom nogle halvt mennesker  og halv-rumvæsener ud af det. Så han hævder, at han i dag har - jeg tror det var 8 alien-børn! De bor naturligvis ikke her på jorden, men på en planet langt herfra. Når jeg spurgte ind til detaljer, blev han dog afvisende. Han sagde, at rumvæsenerne ville slå ham ihjel, hvis han afslørede, hvilken planet de bor på. 

Den anden var en amerikansk kvinde - jeg tror omkring de 35-40 år. Hun hævdede at have været bortført om natten af reptilrumvæsener (reptilian aliens). Efter hendes eget udsagn udnyttede de hende seksuelt, men hun skrev til mig, at hun nød det og syntes de var frække, fordi de var enormt veludrustede. Jeg mente nu nok, at hvis historien var sand, at det lidt kunne lyde som om, at hun led af Stockholm-syndromet.

Jeg ved dog ikke helt, om jeg tror på deres historier. Det ER jo svært at tro på og måske ville de bare gøre sig interessante ved at binde mig en røverhistorie eller to på ærmet.

Jeg er heller ikke i tvivl om, at en del historier om rumvæsener er folk, der gerne vil i medierne og have de syv minutters berømmelse/opmærksomhed. Men derudover har vi jo også beretninger fra mere seriøse kilder, som man måske bør tage mere alvorligt. Som når højtstående efterretnings- eller militærfolk også af og til står frem med DERES historier. Ja, så måske ER der alligevel noget om de dersens rumvæsener...

En af de mere interessante beretninger kom fra amerikaneren Phil Schneider. Han hævdede at have arbejdet ved Dulce militærbasen i USA - en med megen mystik omgærdet hemmelig base, hvor mange mener, at der er aliens og ufo´er. Phil Schneider berettede, at der blev holdt både grey aliens og reptilaliens i fangenskab under jorden i Dulce-basen! Og at han en dag havde været i kamp med reptilaliens og var blevet såret. Han fremviste endda sine skader fra mødet med disse farlige reptilaliens.

Det, som gør historien lidt interessant, er at Phil Schneider kort efter, at han stod frem med sin historie, blev fundet død under mystiske omstændigheder. Officielt blev det kaldt selvmord, men hans kone har stået frem og fortalt, at hun ikke tror på, at han begik selvmord - hun mener bestemt, at han blev myrdet, fordi han havde afsløret for meget!

Og sådanne beretninger om militær- og efterretningsfolk, der har stået frem og afsløret kontakt med rumvæsener, er der nogle stykker af. Phil Schneider er bare én af dem.

Redigeret af Lucianone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ThomasSneum

Nej.

Jeg tror de undgår mig. :gruble:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

JEg har ikke som sådan "mødt en alien" men jeg har oplevet flere uforklarlige ting. Fx lys på himlen som dels stod stille, og så pludselig bevægede sig med lysets hast. Altså så hurtigt, at det ikke kan forklares med at være et fly, helikopter eller lign.

Og spøgelser. For ca 25 år siden var mine forældre i sommerhus, og jeg var derfor alene hjemme, ca 12 år gammel.

Jeg så bare TV og spiste chips. Oven på mit TV stod der en sparegris. Den var tom for jeg havde lige tømt den til at købe førnævnte chips.

Pludselig kom lyden af at men putter en mønt i sparegrisen. Samtidigt begyndte lyset at slukke og tænde i hele huset (og der var kun mig hjemme!)

Næste morgen tjekkede jeg sparegrisen, og der var en 10 krone i - en af de gamle sølvfarvede fra før vi fik de nuværende !

Lidt senere kom mine forældre hjem fra sommerhuset og fortalte at min morfar var død aftenen før.

Bemærk at alle disse underlige ting skete FØR jeg overhovedet vidste at min morfar var død. Og 10-kronen har jeg endnu !

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lucianone
For 2 timer siden, snoozz skrev:

JEg har ikke som sådan "mødt en alien" men jeg har oplevet flere uforklarlige ting. Fx lys på himlen som dels stod stille, og så pludselig bevægede sig med lysets hast. Altså så hurtigt, at det ikke kan forklares med at være et fly, helikopter eller lign.

Og spøgelser. For ca 25 år siden var mine forældre i sommerhus, og jeg var derfor alene hjemme, ca 12 år gammel.

Jeg så bare TV og spiste chips. Oven på mit TV stod der en sparegris. Den var tom for jeg havde lige tømt den til at købe førnævnte chips.

Pludselig kom lyden af at men putter en mønt i sparegrisen. Samtidigt begyndte lyset at slukke og tænde i hele huset (og der var kun mig hjemme!)

Næste morgen tjekkede jeg sparegrisen, og der var en 10 krone i - en af de gamle sølvfarvede fra før vi fik de nuværende !

Lidt senere kom mine forældre hjem fra sommerhuset og fortalte at min morfar var død aftenen før.

Bemærk at alle disse underlige ting skete FØR jeg overhovedet vidste at min morfar var død. Og 10-kronen har jeg endnu !

Jeg har også et par gange set pudsige lysfænomener på himlen, men ikke så tydeligt, at jeg har kunnet påstå, at det ligefrem har været et udenjordisk rumskib. DOG var der én gang for ca. fem år siden, hvor jeg over en mark så et stort gulligt lys i 2 sekunder - og pludselig forvandt lyset opad med lynets hast! Hvad det var, aner jeg ikke. Men det så mystisk ud. 

For to år siden så jeg på aftenhimlen over min by noget, der lignede et luftfartøj, der pludselig splittede op i to og også pludseligt forsvandt meget hurtigt. Dog var der militærøvelse i byen på det tidspunkt, så det kan sagtens have været f.eks. to jetjagere, der fløj ved siden af hinanden og så splittede op og fløj bort fra hinanden. Men jeg syntes det så ud som om, at den hastighed, hvormed de spilittede op, var lidt for hurtig til at kunne passe med en jetjager.

Spøgelser har jeg ikke selv mødt. Men da min mormor døde, var min tante og onkel ude og køre på landevejen, da de så et kæmpestort lysglimt på himlen. Senere fandt de ud af, at lysglimtet kom i samme øjeblik, som min mormor (min onkels mor) var død! Deres bilur var også gået i stå på det tidspunkt. Meget spøjst!

Så jeg tror afgjort på, at der er mere mellem himmel og jord. Og aliens tror jeg også på. Men ja, det er en TRO, fordi beviser har  jeg jo ikke he he

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
snoozz

Det er jo også temmeligt mærkeligt hvis der kun var liv på jorden i hele universet.

Vi har allerede fundet beviser på, og også vand mange steder, bare alene i vores eget solsystem. Og når der er et uendelig antal solsystemer, så skulle det sgu være mærkeligt hvis liv er unikt for jorden ud af 10000000000 steder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind