tegniz.hall

Børn pengeskab, manual

Recommended Posts

tegniz.hall

Hej

Kunne ikke lige finde en gruppe der passede bedre. Så jeg håber at jeg bliver undskyldt hvis dette gruppe.

Min dreng har fået et Pengeskab Xtra-safe kt-82001, nogle steder bliver den kald "Super ATM Safe".

Dog er der ingen manual til. Her kommer problemet. Man kan sætte en kode på pengeskabet, men der er ingen rækkefølge på hvordan dette skal gøres.

Jeg kan fint reset Pengeskabet og derved åbene pengeskabet. Men kort efter at man åbner pengeskabet ved reset. Kommer der en alarm, der kun stoppes ved at korrekt indtastning.

Jeg har googlet mig rundt og kan kun finde meget tvivltsomme PDF dokumenter at download. (Prøvede et par stykker, men de linkede hele tiden vidre med reklamer)

Kan kun på Pengeskabet se at den er lavet i "China" men ikke et firma producent.

Mangler manuel eller bare hvordan password skal sættes. Har prøvet de normale som 0000, 1234, 9999 osv.

Batterier er også tage til at reset Pengeskabet.

Er der nogen der har en sådan en Pengeskab, der kan hjælpe mig eller bare ved hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Christelk
Skrevet (redigeret)
On 15/12/2018 at 10:40, tegniz.hall skrev:

Hej

Kunne ikke lige finde en gruppe der passede bedre. Så jeg håber at jeg bliver undskyldt hvis dette gruppe.

Min dreng har fået et Pengeskab Xtra-safe kt-82001, nogle steder bliver den kald "Super ATM Safe".

Dog er der ingen manual til. Her kommer problemet. Man kan sætte en kode på pengeskabet, men der er ingen rækkefølge på hvordan dette skal gøres.

Jeg kan fint reset Pengeskabet og derved åbene pengeskabet. Men kort efter at man åbner pengeskabet ved reset. Kommer der en alarm, der kun stoppes ved at korrekt indtastning.

Jeg har googlet mig rundt og kan kun finde meget tvivltsomme PDF dokumenter at download. (Prøvede et par stykker, men de linkede hele tiden vidre med reklamer)

Kan kun på Pengeskabet se at den er lavet i "China" men ikke et firma producent.

Mangler manuel eller bare hvordan password skal sættes. Har prøvet de normale som 0000, 1234, 9999 osv.

Batterier er også tage til at reset Pengeskabet.

Er der nogen der har en sådan en Pengeskab, der kan hjælpe mig eller bare ved hvordan?

Når der ikke er nogen brugsanvisning med skulle det egentlig være meget nemt at finde ud af . man må bare prøve forskellige mulige ting . men husk at skrive en eventuel kode ned , så i husker den .Ellers skulle du prøve at kontakte det sted hvor den er købt . Held og lykke med det! Hilsen Christel !

Redigeret af Christelk
Rettelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Zorglup

Kig under videoer.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opret dig som bruger eller log ind for at deltage i debatten.

Du skal have en profil for at kunne kommentere...

Opret ny bruger

Opret dig på Danmarks største Debat site - det er nemt!

Opret ny bruger

Log ind

Har du allerede oprettet en bruger? Log ind her.

Log ind